Jump to content
IGNORERAD

En knepig fraga.


Guest Chan2011

Recommended Posts

Guest Chan2011

Hej,

Lite fragesport skadar inte...nagon som vet vad man producerad i denna byggnad?Har med djur att gora.

Varderade medlemmar som har formagan att svara pa svara och knepiga fragor gor sig inte besvar.

Halsningar

Chan2011

post-9059-0-26970700-1351851874_thumb.jp

post-9059-0-81800000-1351851931_thumb.jp

post-9059-0-26970700-1351851874_thumb.jp

post-9059-0-81800000-1351851931_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Melass?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

55555,inte i narheten. :giggle:

De va det enda namn på komat jag kunde förutom gräs!

OK, höghus för minkar då?

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Birdsnest massa från småfåglar.

Vad får jag för pris?

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Sånd där dom kör omkring med i bulktrailer.pigfoor, men idetta fall då.hen foor

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Birdsnest massa från småfåglar.

Ok en gång till då!

Birdsnest, packas i små marmeladburkar och säljs i enorma mängder i Thailand.

Massan kommer från avsöndringar av småfåglars sekret, det de normalt bygger bo med.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Vaxet vann,har inte haft sa roligt pa lange,produktion av birdnest(svalbo),fantastiska priser pa denna mycket exlusiva produkt,har hort siffror pa 8000bht kilot.

Vaxet om jag nojet att traffa dej eller du kommer och halsar pa i mina trakter ska jag bjuda pa middag med dryck.

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok en gång till då!

Birdsnest, packas i små marmeladburkar och säljs i enorma mängder i Thailand.

Massan kommer från avsöndringar av småfåglars sekret, det de normalt bygger bo med.

Kan ju bli trevligt, men kommer bara om du lovar att inte servera Birdnest, dyrt men inte min smak, inte ens lite.

Fru Vax familj äger ett gäng(10) större sådana här anläggningar vid kusten utanför Nakhorn Si Thammarat, därav att jag visste, och ja, de ger väldigt god avkastning.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Kan ju bli trevligt, men kommer bara om du lovar att inte servera Birdnest, dyrt men inte min smak, inte ens lite.

Fru Vax familj äger ett gäng(10) större sådana här anläggningar vid kusten utanför Nakhorn Si Thammarat, därav att jag visste, och ja, de ger väldigt god avkastning.

Nej,du behover inte vara orolig,inte min anlaggning,rakade se den i dag pa vag till beachen,har funderat mycket pa att skaffa en dylika anlaggning,har mycket svalor av den ratta sorten,men har last nagon stanns att det maste vara nara kusten,fran mitt stalle har jag ca.20km till kusten.

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej,du behover inte vara orolig,inte min anlaggning,rakade se den i dag pa vag till beachen,har funderat mycket pa att skaffa en dylika anlaggning,har mycket svalor av den ratta sorten,men har last nagon stanns att det maste vara nara kusten,fran mitt stalle har jag ca.20km till kusten.

Halsningar

Chan2011

Enligt vad jag förstått så handlar det om att vara på kusten eller oerhört nära.

Fru Vax familjs anläggningar finns alla i Pak Phanang, vid kusten utan för Nakhorn si Thammarat.

Hela denna lilla stad är full med denna typ av anläggningar, kolla Google earth.

Men som sagt, lite dyrt att dra igång, tar några år innan det funkar, men jädrans bra avkastning och relativt lite arbete.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Enligt vad jag förstått så handlar det om att vara på kusten eller oerhört nära.

Fru Vax familjs anläggningar finns alla i Pak Phanang, vid kusten utan för Nakhorn si Thammarat.

Hela denna lilla stad är full med denna typ av anläggningar, kolla Google earth.

Men som sagt, lite dyrt att dra igång, tar några år innan det funkar, men jädrans bra avkastning och relativt lite arbete.

Jakligt intressant det har,denna anlaggning lag enl. uppskattning ett par tre km fran kusten,nar jag steg ur bilen var det ett valdans ovasen,det visade sig att dom hade en hogtalar anlaggning som spelade upp faglens late,och enl Thaimaner med massor av output(Watt).Anlaggningen ar ny sa det kan ju vara for att locka till sig faglarna.

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...