Jump to content
IGNORERAD

Spela ishockey i Thailand


Repe

Recommended Posts

Borgmästarens Son

En polare har spelat i Flying Farangs. Han var också förbundskapten ett tag.

De var inte möjligtvis polaren din som blåste Tägström?

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Det vet jag ingenting om? Lite info, tack.

Jag vet inte så mycket tyvärr förutom att han blev blåst av någon som var förbundskapten för thailänska hockeylandslaget

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok. Som sagt så vet jag inget om det. Han var förbundskapten en väldigt kort tid, tror det var över en turnering.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Ok. Som sagt så vet jag inget om det. Han var förbundskapten en väldigt kort tid, tror det var över en turnering.

Oki

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Var inte backen Likit Andersson förbundskapten för thai? Han gjorde några matcher för Frölunda när Lillis var coach

Link to comment
Dela på andra sajter

Var inte backen Likit Andersson förbundskapten för thai? Han gjorde några matcher för Frölunda när Lillis var coach

Det är väll han som är förbundskapten nu?Och Tägström va ass åt honom?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väll han som är förbundskapten nu?Och Tägström va ass åt honom?

Mycket möjligt? Följer thaihockeyn mycket sporadiskt. ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket möjligt? Följer thaihockeyn mycket sporadiskt. :wink:

Jag är inte helt 100% insatt där heller. Men jag tror mig minnas att jag läst detta i nån tidning?. Men jag tror att nu är det nog thailändare som styr landslaget och dom med svensk anknytning är borta? Jaja den enda hockeyn som är kul att följa nu är den just snäppet under elitserien men idag gick det dåligt :nono:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är inte helt 100% insatt där heller. Men jag tror mig minnas att jag läst detta i nån tidning?. Men jag tror att nu är det nog thailändare som styr landslaget och dom med svensk anknytning är borta? Jaja den enda hockeyn som är kul att följa nu är den just snäppet under elitserien men idag gick det dåligt :nono:

Även elitserien var dålig idag, Frölunda Indians "målvakt" visade hur man slår en riktig indianare..

Link to comment
Dela på andra sajter

Även elitserien var dålig idag, Frölunda Indians "målvakt" visade hur man slår en riktig indianare..

Dom får slänga in H.Lundqvist. Den som står här har varit i Frölunda förut. Han har spelat riktigt bra :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Dom får slänga in H.Lundqvist. Den som står här har varit i Frölunda förut.[size=1].Joel Gistedt[/size]. Han har spelat riktigt bra :thumbsup:

Kul för honom! Var ok här men hade det tufft sedan. Hoppas på Henke. Men han väntar på ett besked angående NHL, blir det en längre lockout så kommer han ta spaden...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul för honom! Var ok här men hade det tufft sedan. Hoppas på Henke. Men han väntar på ett besked angående NHL, blir det en längre lockout så kommer han ta spaden...

Jo han har spelat jäkligt bra när han väl kom igång.. Egentligen vetefan om det är så bra att ta NHL målvakter om dom nu bara spelar några matcher. Kolla på Tingsryd i tex. om nu NHL startar igen blir dom av med Fasth då är dom ju verkligen värdelösa när dom får ställa in den som fick ställa sig bredvid o kolla när "frälsaren" kom o tog hans plats :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...