Jump to content
IGNORERAD

Thailändska kontaktsajter


kenta i Bangkok

Recommended Posts

Som sagt: En sån passar inte mig och min fru har hela tiden varit medveten om hur mycket pengar jag har (eller inte har).

Tja, "love can not eating" är ett klassiskt uttalande av exfru Chang. Detta i sig behöver inte vara ett problem, hjälp damen till självhjälp så kan det nog bli bra ändå. Med det menar jag tjäna egna pengar i Sverige.

Man kan väl inte klandra någon för önskan om mer pengar. Det vill jag också ha ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kenta i Bangkok

    10

  • Kollba

    5

  • ban99arne

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

kenta i Bangkok

Tja, "love can not eating" är ett klassiskt uttalande av exfru Chang. Detta i sig behöver inte vara ett problem, hjälp damen till självhjälp så kan det nog bli bra ändå. Med det menar jag tjäna egna pengar i Sverige.

Man kan väl inte klandra någon för önskan om mer pengar. Det vill jag också ha :wink:

Herr Chang har talat.

Nej alla vill vi ha pengar men om pengarna går i första hand så tycker jag nog att man bör sätta sig ner och börja diskutera lite med frugan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag träffa min nuvarande tjej på nätet.

Hade kontakt via kontakt sidan och e-post.

Efter att vi träffats i PH så bliv det Viber och e-post.

Nu har hon varit här i 4,5 månader och vi har det bra.

Vi kommer att söka UT i år.

Så ta chansen ni kan bil lyckliga. :nyam:

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Det finns väl någon anledning till att kontaktsaiterna är fullmatade med annonser från kvinnor från i första hand Filippinerna och i andra hand Thailand. Inte fan beror det på att det fattas män i deras hemländer. Och inte är det ju så att kvinnor från Thailand och Filippinerna skulle skilja sig från resten av världens kvinnor och bara bli kära i män som är många år äldre än dem själva.

Man måste ha öppna ögon .Man kan hitta lyckan i en kvinna med dessa förutsättningar men man måste ha klart för sig att det är ge och ta som gäller i de allra flesta fall.

Är man på det klara med detta och accepterar det så kan man visst det ha framgång i denna typ av förhållanden.

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Det finns väl någon anledning till att kontaktsaiterna är fullmatade med annonser från kvinnor från i första hand Filippinerna och i andra hand Thailand. Inte fan beror det på att det fattas män i deras hemländer. Och inte är det ju så att kvinnor från Thailand och Filippinerna skulle skilja sig från resten av världens kvinnor och bara bli kära i män som är många år äldre än dem själva.

Man måste ha öppna ögon .Man kan hitta lyckan i en kvinna med dessa förutsättningar men man måste ha klart för sig att det är ge och ta som gäller i de allra flesta fall.

Är man på det klara med detta och accepterar det så kan man visst det ha framgång i denna typ av förhållanden.

MVH Nonki

Fan Nonki, ibland känns det som om du har en hjärna... Men..nej nää så kan det väl inte vara, de va nog bara ett lucky shot.. Puss Skaunepauug

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan Nonki, ibland känns det som om du har en hjärna... Men..nej nää så kan det väl inte vara, de va nog bara ett lucky shot.. Puss Skaunepauug

Puss på dig, Gubbe...hjärnan ligger i bankfacket och hammaren i safetyboxen.

Vid lämpliga tillfällen tar jag fram dem...

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej alla vill vi ha pengar men om pengarna går i första hand så tycker jag nog att man bör sätta sig ner och börja diskutera lite med frugan.

Vad jag menar är att det inte i sig är något fel att vilja ha mer pengar. Däremot blir det förstås fel om kvinnan förväntar sig få dessa pengar från mannen. Bäst för kvinnans självkänsla om hon tjänar pengar själv.

Lite besvärligt kan det dock bli om kvinnan väljer att jobba så mycket som möjligt istället för att umgås med mannen...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag träffade min fru på internet för sju år sedan, men då bodde jag i Thailand. Träffade flera först, en del talade mest om pengar. Men tror jag haft tur vi har nu hus, 2 mc, bil och internet.cafe. Min fru hjälper till ibland när lady vill träffa farang. Men både farang och lady ljuger många gånger det gäller att se upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

kenta i Bangkok

Jag träffade min fru på internet för sju år sedan, men då bodde jag i Thailand. Träffade flera först, en del talade mest om pengar. Men tror jag haft tur vi har nu hus, 2 mc, bil och internet.cafe. Min fru hjälper till ibland när lady vill träffa farang. Men både farang och lady ljuger många gånger det gäller att se upp.

Så frugan du träffade var inte intresserad av pengar??? :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenta.

Vad menar du för hak i Bkk? gogo, och liknande?

Finns väl hur många snygga tjejer helst som går på vanliga barer, lounger, restauranger, klubbar som är helt ok.

Sen finns det ju en hel del tjejer som inte vill gå på krogen.

Jag tror dock att många tjejer vill att man ska bo lokalt (i detta fallet bkk), då många vill fortsätta med sin business, sitt jobb etc. I väst så skulle många vara tvugna till helt andra jobb. Har de lagt pengar på utbildning och kommit upp sig lite så kanske de inte vill byta. Min egen erfarenhet och min egen teori.

Jag har hårda krav för brudar som ska dateas.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

kenta i Bangkok

Kenta.

Vad menar du för hak i Bkk? gogo, och liknande?

Finns väl hur många snygga tjejer helst som går på vanliga barer, lounger, restauranger, klubbar som är helt ok.

Sen finns det ju en hel del tjejer som inte vill gå på krogen.

Jag tror dock att många tjejer vill att man ska bo lokalt (i detta fallet bkk), då många vill fortsätta med sin business, sitt jobb etc. I väst så skulle många vara tvugna till helt andra jobb. Har de lagt pengar på utbildning och kommit upp sig lite så kanske de inte vill byta. Min egen erfarenhet och min egen teori.

Jag har hårda krav för brudar som ska dateas.

Håller helt med om att många tjejer som har bra jobb och bra utbildning inte gärna flyttar overseas men ska du träffa en sån tjej så förutsätter det ju att du antingen själv jobbar i Bangkok eller är pensionär.

Det jag menar är att dessa tjejer kanske inte gärna dejtar en farang i syftet att åka utomlands. Så kontentan blir ju att i de flesta fall så är det tjejerna med låg utbildning och arbete inom sexindustrin som oftast bara åker iväg till ett annat land på vinst och förlust.

Och då kan man ju även misstänka att huvuddelen av de tjejer som sitter på nätet och söker västerlänningar även kommer från lågutbildade skikt.

Jag kan ju ha fel men det är ju en teori.

MVH,

KENT

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller helt med om att många tjejer som har bra jobb och bra utbildning inte gärna flyttar overseas men ska du träffa en sån tjej så förutsätter det ju att du antingen själv jobbar i Bangkok eller är pensionär.

Det jag menar är att dessa tjejer kanske inte gärna dejtar en farang i syftet att åka utomlands. Så kontentan blir ju att i de flesta fall så är det tjejerna med låg utbildning och arbete inom sexindustrin som oftast bara åker iväg till ett annat land på vinst och förlust.

Och då kan man ju även misstänka att huvuddelen av de tjejer som sitter på nätet och söker västerlänningar även kommer från lågutbildade skikt.

Jag kan ju ha fel men det är ju en teori.

MVH,

KENT

Har en kompis som kör stenhårt på nätet. Bor i Bangkok. Träffar brudar titt som tätt efter en tids chattande. Han är väldigt tydlig med sina krav.Inga barbrudar, inga golddiggers, utbildade etc.

Vissa damer vänder kappan så klart, men då är det klart innan man börjar umgås.

De tjejer jag umgås med i bankan är oftast egna företagare, eller har bra jobb, egna pengar etc.

En sak är väldigt säkert. Det finns hur mycket brudar som helst i bankan. Visst, vissa vill inte vara med farang, men det är bara gilla läget och gå vidare.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

kenta i Bangkok

Har en kompis som kör stenhårt på nätet. Bor i Bangkok. Träffar brudar titt som tätt efter en tids chattande. Han är väldigt tydlig med sina krav.Inga barbrudar, inga golddiggers, utbildade etc.

Vissa damer vänder kappan så klart, men då är det klart innan man börjar umgås.

De tjejer jag umgås med i bankan är oftast egna företagare, eller har bra jobb, egna pengar etc.

En sak är väldigt säkert. Det finns hur mycket brudar som helst i bankan. Visst, vissa vill inte vara med farang, men det är bara gilla läget och gå vidare.

Vill man ha snabba träffar så är nätet helt klart bästa alternativet.

Är man sen lite diskret så kan man även som gift man få sig lite annan sex då och då.

Det är ju det fina med nätdejtingen

KENT

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...