Jump to content
IGNORERAD

Thailändska kontaktsajter


kenta i Bangkok

Recommended Posts

kenta i Bangkok

Tänkte höra om det är någon på sajten som har erfarenhet av att ha hittat sin fru via någon kontaktsajt.

Fördelar och nackdelar?

Jag har en kompis som just nu pratar med ett antal thailändska kvinnor på en kontaktsajt och han säger att det är jätteenkelt att träffa hur många snygga tjejer som helst men nackdelen är att många bara plötsligt försvinner utan ett ljud.

Fördelen är väl att man kanske kan hitta lite mer trovärdiga kvinnor än på haket i Bangkok.

Jag såg ju en film för ett tag sedan och til och med uppe i byarna har dom särskilda mamas som hjälper till med översättningskontakter och sådant åt de tjejer som vill träffa en västerlänning via nätet.

KENTA

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • kenta i Bangkok

    10

  • Kollba

    5

  • ban99arne

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja, internet är fantastiskt för man kan jättelätt träffa väldigt snygga tjejer fast de försvinner ju i och för sig snabbt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja visst, mer verkliga tjejer finns inte än de på nätet! :nyam: I för sig träffade jag min ex på nätet.

Det kanske är därför Hon är ex, inte vet jag

Link to comment
Dela på andra sajter

För mig var det ett trevligt tidsfördriv(läs överlevnad) mellan sol och bad resorna till LOS att få surra med oika damer på nätet. Sedemera träffade man ju turligt nog sin fru på Thailovelink så nu får man nöja sig med MPR, enligt älskade frun :y2:

post-4345-0-24847600-1351425325.jpg

post-4345-0-24847600-1351425325.jpg

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

kenta i Bangkok

Ja, internet är fantastiskt för man kan jättelätt träffa väldigt snygga tjejer fast de försvinner ju i och för sig snabbt.

Beror nog på hur snabb man är att träffa tjejen i verkliga livet.

Är man på plats i Thailand kan man säkert ragga upp en hel del fina tjejer via nätet utan att de försvinner.

Däremot kan det ju vara svårare om man först ska köpa biljett och flyga ända till Thailand för det tar ju i alla fall några dygn innan man kan vara på plats.

KENTA

Link to comment
Dela på andra sajter

Mja, tycker de försvinner snabbast när man träffar dem. En del springer ju till och med ...

Varför då. är Du så skräck framkallande eller?
Link to comment
Dela på andra sajter

För mig var det ett trevligt tidsfördriv(läs överlevnad) mellan sol och bad resorna till LOS att få surra med oika damer på nätet. Sedemera träffade man ju turligt nog sin fru på Thailovelink så nu får man nöja sig med MPR, enligt älskade frun :y2:

Du har väl ingen anledning att vara besviken över att ej längre få leta damer på nätet .

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffade min fru på Thaikisses och innan dess hade jag aldrig varit i Thailand eller Asien för den delen.

Innan hon dök upp så hade jag chattat med 100-200 stycken. De som inledde med att fråga när jag skulle resa till Thailand skippade jag direkt, likaså de som bara sade "yes","no","maybe" och "ic".

Sen var det många som pratade så dålig engelska att det var meningslöst att fortsätta.

En del försökte locka med hur bra de var i sängen, men att åka till Thailand bara för ett bra knull skulle aldrig falla mig in...

För de som verkade intressanta talade jag om att jag inte hade bråttom utan tänkte chatta länge innan jag träffade någon irl.

Till slut var det bara frun kvar och efter att ha chattat 1 år åkte jag till Thailand för att träffa henne.

Det var 2008. Nu har hon bott här i 1 år och om en månad emigrerar vi till Thailand.

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okey på allvarligaste allvar:

För ca 6-7 år sedan chattade jag mycket på thailovalinks, där jag kom i kontakt även med min blivande

flickvän, ex numer. Rätt så fort lärde jag gallra bort "falska" profiler på olika sätt. Det kunde vara t.ex för

vacker bild, inte använda camera vid chatten och de som Kollba skriver. Till slut hade jag fem kanditater

som jag skulle åka o träffa, två var inte vad de hade gett sig vara, fjärde släppte inte iväg mig att träffa

den femte.

Man ska ha sunt förnuft när man ska in i leken, för kvinnan i andra änden kan vara en man eller hellt annat

än uppges i profil information. Men å andra sidan kan man träffa den rätta också på en gång. Nu när jag

rest en hel del i Thailand skulle jag inte använda kontaktsajter för att skaffa kontakter, det är mycket lättare

träffa tjejen irl och man kan göra bekantskap på sjystare villkor face to face. detta är bara min begränssad

åsikt och som sagt, kontaktsajterna kan vara ett bra sätt att träffa partner eller one night stand för den delen,

bara man är ärlig från början.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har väl ingen anledning att vara besviken över att ej längre få leta damer på nätet .

Nej,nej...jag har det så bra utan dem.. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vilja påstå att det är ett jättebra sätt att lära känna thaitjejer på.Sen är det som med allt annat här i livet ,en del är bra en del mindre bra.

Bara att använda sunt förnuft och att inte vara blåögd och tro på allt.Men det gör man ju inte här hemma heller.

Så att inleda en kontakt via dessa sidor är ju ett enkelt sätt att komma i kontakt med thaikvinnor.

Jag har själv träffat en del intressanta människor via dessa och lärt mej en hel del ,både på gott och ont.

Använd sunt förnuft bara .

Mvh Hobbe

Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson

Link to comment
Dela på andra sajter

kenta i Bangkok

Träffade min fru på Thaikisses och innan dess hade jag aldrig varit i Thailand eller Asien för den delen.

Innan hon dök upp så hade jag chattat med 100-200 stycken. De som inledde med att fråga när jag skulle resa till Thailand skippade jag direkt, likaså de som bara sade "yes","no","maybe" och "ic".

Sen var det många som pratade så dålig engelska att det var meningslöst att fortsätta.

En del försökte locka med hur bra de var i sängen, men att åka till Thailand bara för ett bra knull skulle aldrig falla mig in...

För de som verkade intressanta talade jag om att jag inte hade bråttom utan tänkte chatta länge innan jag träffade någon irl.

Till slut var det bara frun kvar och efter att ha chattat 1 år åkte jag till Thailand för att träffa henne.

Det var 2008. Nu har hon bott här i 1 år och om en månad emigrerar vi till Thailand.

Jo är tjejen trogen och chattar ett helt år och väntar troget så kan man nog lita på henne.

Fast man kan ju aldrig veta om någon annan dyker upp och norpar henne så det bästa är ju att börja chatta när man befinner sig några kilometer från damen.

KENTA

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste det vara just Thailand? Kärlek kanske finns av annan nationalitet också?

Jag hittade min kärlek på en svensk kontaktsajt och hon råkade vara från Thailand.

Den rätta kanske kommer från Andorra, Ystad eller Uzbekistan, men det riskerar man ju missa om man snöar in sig på ett specifikt område.

Tack och lov hade jag inte bestämt mig på förhand varifrån personen jag vill träffa kom, för då hade jag nog inte träffat den jag träffade.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo är tjejen trogen och chattar ett helt år och väntar troget så kan man nog lita på henne.

Fast man kan ju aldrig veta om någon annan dyker upp och norpar henne så det bästa är ju att börja chatta när man befinner sig några kilometer från damen.

KENTA

Om någon annan dyker upp och hon byter så enkelt, så var det ändå fel från början...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

kenta i Bangkok

Måste det vara just Thailand? Kärlek kanske finns av annan nationalitet också?

Jag hittade min kärlek på en svensk kontaktsajt och hon råkade vara från Thailand.

Den rätta kanske kommer från Andorra, Ystad eller Uzbekistan, men det riskerar man ju missa om man snöar in sig på ett specifikt område.

Tack och lov hade jag inte bestämt mig på förhand varifrån personen jag vill träffa kom, för då hade jag nog inte träffat den jag träffade.

Älskar man Thailand och det thailändska söker man väl inte en svenska eller rysk kvinna??

Sedan finns det säkert massor av thaikvinnor även på svenska kontaktsajter och kan man träffa sin kärlek om hon redan finns i Sverige så underlättar det ju både praktiskt och ekonomiskt.

KENTA

Link to comment
Dela på andra sajter

kenta i Bangkok

Om någon annan dyker upp och hon byter så enkelt, så var det ändå fel från början...

Behöver det ju inte vara. Den andre kanske har mer pengar än dig och är snyggare.

KENTA

Link to comment
Dela på andra sajter

Måste det vara just Thailand? Kärlek kanske finns av annan nationalitet också?

Jag hittade min kärlek på en svensk kontaktsajt och hon råkade vara från Thailand.

Den rätta kanske kommer från Andorra, Ystad eller Uzbekistan, men det riskerar man ju missa om man snöar in sig på ett specifikt område.

Tack och lov hade jag inte bestämt mig på förhand varifrån personen jag vill träffa kom, för då hade jag nog inte träffat den jag träffade.

Visst finns det andra länder med. Innan jag började med Thaikisses så träffade jag en jävla massa tjejer på ICQ. De flesta var inget att ha men jag besökte en ryska i Moskva, en rumänska i Baia Mare och en svenska i Eskilstuna. Att det inte blev fler beror mest på att jag inte är mycket till "butterfly" utan föredrar längre förhållanden.

Jag träffade den jag träffade beroende på att jag bestämt mig för att inte stanna kvar i Sverige när jag slutade jobba och ville kolla hur det var i hailand genom att chatta med thailändskor. Det är mycket möjligt att jag valt ett annat land om det varit idag men Asien hade det nog blivit i vilket fall som helst...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Behöver det ju inte vara. Den andre kanske har mer pengar än dig och är snyggare.

KENTA

Om det avgör hennes val så vidhåller jag att det var fel från början...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Älskar man Thailand och det thailändska söker man väl inte en svenska eller rysk kvinna??

Sedan finns det säkert massor av thaikvinnor även på svenska kontaktsajter och kan man träffa sin kärlek om hon redan finns i Sverige så underlättar det ju både praktiskt och ekonomiskt.

KENTA

Vad jag menar är att ens preferenser kanske inte är så rigida trots allt.

Hade själv inga särskilda tankar på Thailand och jag tyckte inte att thailändska kvinnor var de vackraste på jorden.

Men den jag träffade förändrade min syn :)

Link to comment
Dela på andra sajter

kenta i Bangkok

Om det avgör hennes val så vidhåller jag att det var fel från början...

Du vet väl lika väl som jag att ekonomisk standard oftast styr thailändskors val av man.

Hon kan ju mycket väl gilla dig men dyker det upp någon penningstarkare man så skiftar dessa tjejer ganska enkelt man.

Oftast handlar det om att hjälpa familjen till ett bättre liv.

Love cannot eat som det brukar sägas i vissa kretsar.

KENTA

Link to comment
Dela på andra sajter

Du vet väl lika väl som jag att ekonomisk standard oftast styr thailändskors val av man.

Hon kan ju mycket väl gilla dig men dyker det upp någon penningstarkare man så skiftar dessa tjejer ganska enkelt man.

Oftast handlar det om att hjälpa familjen till ett bättre liv.

Love cannot eat som det brukar sägas i vissa kretsar.

KENTA

Tänk vad man lär sej mycket på MPR.

Tack för ovärderlig info!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du vet väl lika väl som jag att ekonomisk standard oftast styr thailändskors val av man.

Hon kan ju mycket väl gilla dig men dyker det upp någon penningstarkare man så skiftar dessa tjejer ganska enkelt man.

Oftast handlar det om att hjälpa familjen till ett bättre liv.

Love cannot eat som det brukar sägas i vissa kretsar.

KENTA

Som sagt: En sån passar inte mig och min fru har hela tiden varit medveten om hur mycket pengar jag har (eller inte har).

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...