Jump to content
IGNORERAD

Dagens skafferititt


Issanbonde

Recommended Posts

Efter att besökt SBP samt hämtat upp härma.an på Mariebergs köpcenter ställer jag frågan.Vad har vi för mat hemma för helgen???

På klockren SFIsvenska svarar hon. Skafferi vårt mat fult... Stanna vid Shell för att köpa cigg då jag vet att det alltid blir en bristvara över helgen... Väl hemma sägar jag att nu går vi ut och kör ett par timmar i den blivande trädgården. Jag illa jep tong sen upp på övervåningen och hognån leoleo. Jag tar mig ut och kör ut lite matjord samt sammlar ihop spadar thaihackorn m.m. inför snösäsongen. efter ett par 7,2 samt frisk lust blir man ju hungrig... går in öppnar kyl frys samt skafferi... EKOECO.

Hittar spagetti, torkade trattisar tomater div. torrpåsar samt lite skinka... Kolijoks gryta/soppa. Spagetti kokat i gräddsåspulver samt tomater å skinka uppfräst i tacokrydda toppat med torkade trattisar. MMMMM om jag slår i en påse torkad minestronisoppa samt slår allt över spagettin sen spär med lite mjölk. Pyss en till...Nu börjar det lukta gott å jag provsmakar.. Sämre har man ätit. Rassel rassel på övervåningen ner kommer madam undrar va fan jag har kokat ihop. Frysen är ju full av chili, torkad fisk m.m. men jag vill ju ha Biff

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Issanbonde

    13

  • M33

    7

  • svampen

    5

  • hamnoi

    2

Mest aktiva i denna tråd

Efter att besökt SBP samt hämtat upp härma.an på Mariebergs köpcenter ställer jag frågan.Vad har vi för mat hemma för helgen???

På klockren SFIsvenska svarar hon. Skafferi vårt mat fult... Stanna vid Shell för att köpa cigg då jag vet att det alltid blir en bristvara över helgen... Väl hemma sägar jag att nu går vi ut och kör ett par timmar i den blivande trädgården. Jag illa jep tong sen upp på övervåningen och hognån leoleo. Jag tar mig ut och kör ut lite matjord samt sammlar ihop spadar thaihackorn m.m. inför snösäsongen. efter ett par 7,2 samt frisk lust blir man ju hungrig... går in öppnar kyl frys samt skafferi... EKOECO.

Hittar spagetti, torkade trattisar tomater div. torrpåsar samt lite skinka... Kolijoks gryta/soppa. Spagetti kokat i gräddsåspulver samt tomater å skinka uppfräst i tacokrydda toppat med torkade trattisar. MMMMM om jag slår i en påse torkad minestronisoppa samt slår allt över spagettin sen spär med lite mjölk. Pyss en till...Nu börjar det lukta gott å jag provsmakar.. Sämre har man ätit. Rassel rassel på övervåningen ner kommer madam undrar va fan jag har kokat ihop. Frysen är ju full av chili, torkad fisk m.m. men jag vill ju ha Biff

Samanfatta!!!??? Va vart dä???

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan det går ju inte o tyda hieroglyferna här när man är nykter :rtfm:. klart som korvspad????

Kul läsning ivf :giggle: . Trevlig kväll //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Samanfatta!!! ??? Va vart dä ???

Kolijoksgryta . Ner med allt sen koka upp.. Proppmätt nu får se om magen sväller upp under kvällen :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan det går ju inte o tyda hieroglyferna här när man är nykter :rtfm:. klart som korvspad? ???

Kul läsning ivf :giggle: . Trevlig kväll //Hn

Fan förökte ju skriva SFI svenska sorry ska aldrig upprepas

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske blev mer öl än mat?

Om det vore så kul iallafall. Vi hade det bättre på pollside eller

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan förökte ju skriva SFI svenska sorry ska aldrig upprepas

Skriv vad fan du vill :thumbsup: , det var mer kritik mot min egna "vita månad" som gör att jag inte begriper vad som skrivs på helgerna här :rotfl: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

poolside då då fick vi vad vi ville ha... har bilder tål du??

Jag tål det mesta men du får nog sluta tala i gåtor om en stackars nykter pojk skall förstå :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tål det mesta men du får nog sluta tala i gåtor om en stackars nykter pojk skall förstå :)

Du å jag poolen med ett gäng Chang

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolijoksgryta . Ner med allt sen koka upp.. Proppmätt nu får se om magen sväller upp under kvällen :crazy:

MenadeDu Kolligegryta eller Kolla????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du å jag poolen med ett gäng Chang

Det får du mer än gärna posta bilder på, passa på och ta ett par på din tidsmaskin samtidigt då vi garanterat ej har har träffats..

Link to comment
Dela på andra sajter

Det får du mer än gärna posta bilder på, passa på och ta ett par på din tidsmaskin samtidigt då vi garanterat ej har har träffats..

Ska lägga över från mobilen till dator sen får vi se vem som fräffat vem *lol*

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska lägga över från mobilen till dator sen får vi se vem som fräffat vem *lol*

Skratta dig harmynt.. Ge mig en hint om när vi skulle ha träffats? År / plats

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger bara du på hyllan i poolen med kondomhatt.. Räcker det eller *lol*

Ändrades av Issanbonde
Link to comment
Dela på andra sajter

Koligryta med trattar och SFI iklädd kondomhuva ,måste bli bra.

Över till röka på tråden.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger bara du på hyllan i poolen med komdomhatt.. Räcker det eller *lol*

Jodå lägg du in så många bilder du vill, är inte så blyg

Men mina fula nuna kan du finna i denna tråden http://www.maipenrai.se/forum/t/14272-2-veckor-i-Bangkok/ kanske inte så kul om du lägger ut bilder på någon annan som inte vill vara med.

Edit: stavade sämre än TS.

Ändrades av mackan33
Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå lägg du in så många bilder du vill, är inte så blyg

Men mina fula nuna kan du finna i denna tråden http://www.maipenrai...ckor-i-Bangkok/ kanske inte så kul om du lägger ut bilder på någon annan som inte vill vara med.

Edit: stavade sämre än TS.

Solly solly massa me wrong.. samma pigge1 mackam mankan svårt att se skillnad utan glasögon på... men men välkommen upp att ta en öl på poolside :nyam::nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

Solly solly massa me wrong.. samma pigge1 mackam mankan svårt att se skillnad utan glasögon på... men men välkommen upp att ta en öl på poolside :nyam::nyam:

Haha, blev nästan rädd ett tag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja se så fort det kan bli fel.. Men men MANKAN tar nog inte illa upp för lite bilder...Han har ju poserat här förut.

)3:de försöket nu)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ut i köket för att sleva upp en till tallrik... Hum hum halva inehållet borta samt en ny kastrull på spisen.. Frugan säger aroy aroy men tillsatt chilli å citrongräs

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...