Jump to content
IGNORERAD

Vattentät engångskamera


Guest Gawar

Recommended Posts

Hurdana är dom där engångskamerorna som man kan köpa lite överallt? Jag ska väl inte iväg på några djupdykningar direkt men om man ska snorkla lite eller dyka bara lite strax under ytan typ... Blir det vettiga bilder eller är det att kasta pengarna i sjön? Har ingen lust att lägga flera tusen kronor på en kamera då jag kommer dyka max 2-3 gånger..

Link to comment
Dela på andra sajter

Hurdana är dom där engångskamerorna som man kan köpa lite överallt? Jag ska väl inte iväg på några djupdykningar direkt men om man ska snorkla lite eller dyka bara lite strax under ytan typ... Blir det vettiga bilder eller är det att kasta pengarna i sjön? Har ingen lust att lägga flera tusen kronor på en kamera då jag kommer dyka max 2-3 gånger..

är det bara bröst du tänker fota?eller måhända sjöjungfrur? :crazy:

memma bra men björta bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

är det bara bröst du tänker fota?eller måhända sjöjungfrur? :crazy:

Jag vet inte riktigt vad som döljer sig under ytan. Men hittar jag några bröst ska jag absolut fota... Likaså sjöjungfruar.. Bara man inte är för tankad så man vaknar upp med nån vithaj eller nåt i sängen dan efter =)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hurdana är dom där engångskamerorna som man kan köpa lite överallt? Jag ska väl inte iväg på några djupdykningar direkt men om man ska snorkla lite eller dyka bara lite strax under ytan typ... Blir det vettiga bilder eller är det att kasta pengarna i sjön? Har ingen lust att lägga flera tusen kronor på en kamera då jag kommer dyka max 2-3 gånger..

Nja att just kasta pengarna (kameran) i sjön är väl lite av grejen med vattentät kamera.

Så ja. Det blir önskad effekt oavsett hur du gör med vad som helst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja att just kasta pengarna (kameran) i sjön är väl lite av grejen med vattentät kamera.

Så ja. Det blir önskad effekt oavsett hur du gör med vad som helst.

ok

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe jag köpte en sån för en massa år sen,riktig smörja efter ett dyk på ~2 meter gick det inte att ta någon bild den trycktes ihop av vattentrycket... :angry2:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe jag köpte en sån för en massa år sen,riktig smörja efter ett dyk på ~2 meter gick det inte att ta någon bild den trycktes ihop av vattentrycket... :angry2:

Ja dom verkar inte helt 100. Bättre att ge fan i att... Man blir ju sne och lär få ett spel om man tar massa foton och det bara är att kasta dom igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå in på en dyk shop och hyr en kamera för en dag istället jag har gjort det på 3 olika ställen innan jag köpte min egen!!

Engångs kameran tyckte jag personligen inte om

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett undervattenshus till din vanliga kamera(om det finns)är ju ett annat alternativ,men dom är inte så billiga.

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå in på en dyk shop och hyr en kamera för en dag istället jag har gjort det på 3 olika ställen innan jag köpte min egen!!

Engångs kameran tyckte jag personligen inte om

Där ja, bra idé! Det visste jag inte man kunde... Det får de bli!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns ganska billiga vattentäta kameror,goggla lite och kolla :)

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...