Jump to content
MaiChai

Läser ni böcker nuförtiden?

Recommended Posts

AnTove
Stämmer bra!

Han är riktigt bra tycker , har lästa alla hans böcker . Jag gillar miljön som dom befinner sig i .

Keithan
Två av mina favoriter är Ian Rankin och John Nesbö (skall vara norskt ö) när det gäller deckare.

Du menar förmodligen Jo Nesbø. Han är bra :great:

Hans senaste ( tror jag ) "Gengångare" ligger i min pipeline. Har du läst den ?

Kollba
Berodde nog på modern :rolleyes:

Att den äldste avbröt sina studier beror utan tvekan på modern, men de båda andra har fått mina gener...

Kollba
Du menar förmodligen Jo Nesbø. Han är bra :great:

Hans senaste ( tror jag ) "Gengångare" ligger i min pipeline. Har du läst den ?

Du har helt rätt... Undrar var jag fick John ifrån ? Förmodligen för att alla mina böcker ligger nedpackade i kartonger så jag kunde inte kolla namnet...

Minns faktiskt inte om jag läst Gengångare. Om den är helt ny så är nog svaret nej och i så fall kan du få skicka över den när du läst klart :-)

Scandinaviancorner

Om ett par månader kommer det ut en bok om Jungman Brobergs öden & Äventyr.. Blir säkert en best seller!!

Edited by Scandinaviancorner
  • Ge karma 1

Nemo

Har läst ut Bibeln, nästa projekt blir Koranen. Betydligt billigare och nyttigare än sömntabletter.  Återkommer med en recension om 10 år eller så.   :)

• Ge karma 1
  • Fint 1

SatanG

Självbiografier och faktaböcker om historiska händelser samt diverse böcker om maffia och den kriminella världen brukar jag sluka, har svårt för rena fiktionshistorier.

Antar att du ska skaffa "Helvetet inifrån: 15 år i Sveriges största brottsorganisation" om den avhoppade HA medlemmen Michael "Mega" Johannsesson?

Läste den nyligen, var ok.

Får börja med Ozzys bok, har haft den i hyllan alldeles för länge.

Har också Claptons biografi samt "Jag är wanted"i hyllan, läsvärda?

/ SatanG

Fredman

Ja nu ska jag njuta av mitt värdelösa liv! :)

Postade en bild

Sam sip sam

Ja nu ska jag njuta av mitt värdelösa liv! :)

Postade en bild

Ja fy fan vilken torftig tillvaro ,förstår att du måste ta till spriten

Sam sip sam

Om ett par månader kommer det ut en bok om Jungman Brobergs öden & Äventyr.. Blir säkert en best seller!!

Väntar till filmen kommer he he

Fredman

Ja fy fan vilken torftig tillvaro ,förstår att du måste ta till spriten

Ja eller så kan man i tråd efter tråd lipa över att man jobbar för mycket och tjänar för lite. Undrar om det kan ha ett samband med att man aldrig läst en bok?
  • Fint 2

Sam sip sam

Ja eller så kan man i tråd efter tråd lipa över att man jobbar för mycket och tjänar för lite. Undrar om det kan ha ett samband med att man aldrig läst en bok?
Inte ska du lipa ta en sup till så går det över

Jag tycker om att jobba mkt och trivs väldigt bra med mitt jobb och min lön har inte mkt med böcker att göra ,men du har väl läst för mkt fabler för att förstå det:rolleyes:

Edited by Sam sip sam

Sam sip sam

Att den äldste avbröt sina studier beror utan tvekan på modern, men de båda andra har fått mina gener...

Ok så dom är också egotrippade bokläsare ,hoppas dom inte ynglar av sig:rolleyes:

B747

Inte ska du lipa ta en sup till så går det över

Jag tycker om att jobba mkt och trivs väldigt bra med mitt jobb och min lön har inte mkt med böcker att göra ,men du har väl läst för mkt fabler för att förstå det:rolleyes:

Jag jobbar mycket för lite lön.Och att ta sig en sup mellan varven hjälper då migDå går det över. :)  :crazy:  :thumbsup:

• Fint 1

Swift 4X4

Då vill jag också att Jungman Broberg signerar boken till mig och att det häls sker i Fårösund vid färjan till Fårö så vi kan ta ett foto.