Sam sip sam Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Hur vet du det, du hade väl aldrig läst någon? Men kan tänka mig hur jävla trist tillvaro i livet man har om man måste läsa böcker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Men kan tänka mig hur jävla trist tillvaro i livet man har om man måste läsa böcker Jo, men det är ju inte alla som kan ha en lika spännande och glamorös livsstil som du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Men kan tänka mig hur jävla trist tillvaro i livet man har om man måste läsa böcker Det är klart att man skall läsa böcker, bra träning för hjärnan ! Det skulle du prova jävla ölänning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Men kan tänka mig hur jävla trist tillvaro i livet man har om man måste läsa böcker Den som inte läst några böcker vet inte vad han eller hon går miste om. Vill inte ens tänka på en värld utan litteratur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Jo, men det är ju inte alla som kan ha en lika spännande och glamorös livsstil som du. Glamorös är den icke ,men händelserik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Det är klart att man skall läsa böcker, bra träning för hjärnan ! Det skulle du prova jävla ölänning Ingen fara jag har högt pannben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Den som inte läst några böcker vet inte vad han eller hon går miste om. Vill inte ens tänka på en värld utan litteratur Trist liv om man inte klarar sig utan böcker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Trist liv om man inte klarar sig utan böcker Nej, där har du faktiskt fel. Jag har läst mycket ända sedan jag var barn och visst, mitt liv har varit både trist och händelserikt i olika perioder. Jag läser oftast på kvällen ett par timmar innan jag lägger mig - helt enkelt för att koppla av - eller när jag reser. Och det gjorde jag även när jag hade 3 små barn. Att ta hand om 3 ungar kan knappast kallas för trist liv... Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Nej, där har du faktiskt fel. Jag har läst mycket ända sedan jag var barn och visst, mitt liv har varit både trist och händelserikt i olika perioder. Jag läser oftast på kvällen ett par timmar innan jag lägger mig - helt enkelt för att koppla av - eller när jag reser. Och det gjorde jag även när jag hade 3 små barn. Att ta hand om 3 ungar kan knappast kallas för trist liv... Stackars barn säger jag bara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Har just läst färdig Inferno av Dan Brown. Jag är mycket besviken. Det var mera fakta bok än kriminalroman. Alla hans tidigare böcker är mycket bättre. Börjar läsa på Herman Lindqvist Mitt i allt. Det brukar bli en läst bok och en ljudbok i veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Stackars barn säger jag bara Vet inte det jag... Den äldsta är visserligen knäpp som avbröt sina lärarstudier för att jobba, men den näst yngsta är färdig läkare och den yngsta studerar juridik på universitetet i Lund. Så helt har jag inte misslyckats... Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fuller1 Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Boktips, "Jag är wanted" o uppföljare "Jag är David", med Thailandsanknytning! Samma tema - Liam Norbergs "Insidan" Leif GW's böcker e bra med ärkeskitstöveln Bäckstöm som krydda. Allt med Michael Moore. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Två av mina favoriter är Ian Rankin och John Nesbö (skall vara norskt ö) när det gäller deckare. Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Men kan tänka mig hur jävla trist tillvaro i livet man har om man måste läsa böcker Men körkortsboken har du läst?Hoppas jag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Men körkortsboken har du läst?Hoppas jag Nä var A4 papper på den tiden och muntlig undervsisning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Jag säger bara:10 små @@@@pojkar av Agatha Cristie! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Vet inte det jag... Den äldsta är visserligen knäpp som avbröt sina lärarstudier för att jobba, men den näst yngsta är färdig läkare och den yngsta studerar juridik på universitetet i Lund. Så helt har jag inte misslyckats... Berodde nog på modern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 (ändrad) Två av mina favoriter är Ian Rankin och John Nesbö (skall vara norskt ö) när det gäller deckare.Nesbö är en höjdare. Finns en bok som utspelar sig i Bangkok och med höjdpunkten uppe på pelarna på de ej färdigbyggda .. väg/järnvägarna? Finns en bra isländsk krimförfattare också. En av böckerna utspelas på et hotell. Vad hette den gubben? Med vänlig hälsning, Med vänlig hälsning, Ändrades Juni 4, 2013 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Nesbö är en höjdare. Finns en bok som utspelar sig i Bangkok och med höjdpunkten uppe på pelarna på de ej färdigbyggda .. väg/järnvägarna? Finns en bra isländsk krimförfattare också. En av böckerna utspelas på et hotell. Vad hette den gubben? Med vänlig hälsning, Med vänlig hälsning, Bör vara Arnaldur Indriðason som Du är efter. Han är i alla fall både islänning och bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Bör vara Arnaldur Indriðason som Du är efter. Han är i alla fall både islänning och bra. Stämmer bra! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 4, 2013 Dela Inlagd Juni 4, 2013 Stämmer bra! Han är riktigt bra tycker , har lästa alla hans böcker . Jag gillar miljön som dom befinner sig i . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Två av mina favoriter är Ian Rankin och John Nesbö (skall vara norskt ö) när det gäller deckare. Du menar förmodligen Jo Nesbø. Han är bra Hans senaste ( tror jag ) "Gengångare" ligger i min pipeline. Har du läst den ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Berodde nog på modern Att den äldste avbröt sina studier beror utan tvekan på modern, men de båda andra har fått mina gener... Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Du menar förmodligen Jo Nesbø. Han är bra Hans senaste ( tror jag ) "Gengångare" ligger i min pipeline. Har du läst den ? Du har helt rätt... Undrar var jag fick John ifrån ? Förmodligen för att alla mina böcker ligger nedpackade i kartonger så jag kunde inte kolla namnet... Minns faktiskt inte om jag läst Gengångare. Om den är helt ny så är nog svaret nej och i så fall kan du få skicka över den när du läst klart Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 (ändrad) Om ett par månader kommer det ut en bok om Jungman Brobergs öden & Äventyr.. Blir säkert en best seller!! Ändrades Juni 5, 2013 av Scandinaviancorner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu