Scandinaviancorner Inlagd Augusti 29, 2018 Dela Inlagd Augusti 29, 2018 11 minuter sedan, skrev svampen: Har varit dålig på läsningen sista året men inhandlat lite pocket ! Inget är bättre än bra bok avkoppling ! Blir väl lite mer tid för det nu i Los 🎴 Prova boken om hur man fotograferar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 29, 2018 Dela Inlagd Augusti 29, 2018 14 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Prova boken om hur man fotograferar Ha Ha dagens bästa 😁 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 Som nog de flesta har noterat så gillar jag skrönor och kåserier. Det finns en bok som är skriven utav en stor mästare i denna konstform och författaren är en motorskribent vid namn Åke Borglund. Jag kan varmt rekommendera er att köpa denna bok som har det dubbelbottnade namnet "Färdknäpp". Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 On 2018-08-29 at 18:11, skrev AnTove: Mycket bra bok, det märks att det har tagit honom flera år att skriva den. Mycket bra bok i Stockholms miljo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 3 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: Mycket bra bok i Stockholms miljo. Men den största av av alla författare här på jorden kommer från Gotland, den boken borde landa hemma hos mig vilken dag som helst! Nobel pris nästa? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 On 2018-08-31 at 08:04, skrev audirs2: Men den största av av alla författare här på jorden kommer från Gotland, den boken borde landa hemma hos mig vilken dag som helst! Nobel pris nästa? Jo men visst, här e den! In med pannbenet bara!Här läses det inte några jävla Hemignway!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 Jo men visst, här e den! In med pannbenet bara!Här läses det inte några jävla Hemignway!! Den boken har jag.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 8, 2018 Dela Inlagd September 8, 2018 4 timmar sedan, skrev Nicholas: Den boken har jag. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Har inte alla på mpr den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev rolba: Har inte alla på mpr den? Ändrades September 9, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev rolba: Har inte alla på mpr den? Somna så sött lönnfetefarfar. Ändrades September 9, 2018 av Nakhon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 4 timmar sedan, skrev Nakhon: Somna så sött lönnfetefarfar. Kära Nakhon vi lider alla med din situation. Å vi förstår att du behöver rensa hjärnan med en rejäl fylla då och då. Det har vi inget emot. Men att man skall vakna på morgonen för att se dina inlägg i mer eller mindre samtliga aktiva trådar.... där inläggen bara är elakheter eller påhopp. Kanske bättre att logga ut vid 5:e ölen och komma tillbaka på morgonen. Vi älskar dina fina byggprojekt och du är alldeles säkert en mycket trevlig och omtänksam man. Men om natten i fyllan så skämmer du ut dig. Bättring käre Nakhon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Somna så sött lönnfetefarfar. Sluta köp sprit.Rimligen är du nykter i det tillfället då du handlar.Kan du inte undvika inköpet i nyktert tillstånd då vet du vad klockan är slagen.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 3 timmar sedan, skrev Nicholas: Sluta köp sprit. Rimligen är du nykter i det tillfället då du handlar. Kan du inte undvika inköpet i nyktert tillstånd då vet du vad klockan är slagen. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Är han släkt med Tennek?☹️ Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 17, 2018 Dela Inlagd September 17, 2018 En ny bok jag hittade på ICA! Handlar om en kille som blir jävulskt mobbad i skolan och börjar hämnas på sina mobbare många år senare! Själv blev man mobbad för att man inte hade riktiga föräldrar men gick inte riktigt så här långt, fast ibland fanns tanken där! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 9 timmar sedan, skrev Esspe: Har läst den och den var bra. Finns fler i samma serie tror jag. Bra, då skall jag leta fram flera av den gubben! Ett jävla mördande i boken e det i alla fall! Han var väl inblandad i tv serien Bron åxå eller? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd September 18, 2018 Dela Inlagd September 18, 2018 11 timmar sedan, skrev audirs2: Bra, då skall jag leta fram flera av den gubben! Ett jävla mördande i boken e det i alla fall! Han var väl inblandad i tv serien Bron åxå eller? 1 timme sedan, skrev Esspe: Tror jag inte, det var han Rosenkvist eller nåt? Hans Rosenfeldt är det som har skrivit Bron, Marcella på Netflix och flera deckare tillsammans med Michael Hjorth. Även programledare På Minuten på SR och var programledare för Parlamentet. Hörde Rosenfeldt prata om Bron på bokmässan. Han berättade om hur bron kom till. Han hade skrivit en helt annan berättelse och med bara Saga som karaktär. Men fick ingen finansiering Sverige, bara ett dansk produktionsbolag var intresserad. De hade krav på att det skulle vara en dansk polis med och att handlingen skulle utspela sig i till viss del i Danmark. Han utbrast att det var enklare än sagt, vad fan skulle han göra? Skulle han ha halva kroppen i Danmark och den andra i Sverige? De tyckte att det lät utmärkt och så kom Bron till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 21, 2018 Dela Inlagd September 21, 2018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 Gillade denna bok mycket och tyckte att den var överraskande bra. Finns även som ljudbok på storytel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Oktober 17, 2018 Dela Inlagd Oktober 17, 2018 (ändrad) 1 minut sedan, skrev Esspe: Tror jag läst hela Hammarbyserien. Det är ett tag sen men eftersom jag läste alla måste dom ha varit bra Den där har jag inte läst men finns tydligen inte på pocket än. Tog med mig runt 10 böcker till Thailand den här gången. Hade fotat dom jag lämnade Korat för att inte dubblera men det hjälpte inte. Hade glömt dom 10 olästa jag skickade med upp till Korat från Pattaya så nu tänkte jag starta en biblioteksfilial. Har nog 25 olästa där och naturligtvis lyckades jag köpa två dubbletter. Det var första boken av henne som jag har läst. Får nog ta tag i hennes tidigare böcker, om de är lika bra. Ändrades Oktober 17, 2018 av AnTove Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 On 2018-09-17 at 17:49, skrev audirs2: En ny bok jag hittade på ICA! Handlar om en kille som blir jävulskt mobbad i skolan och börjar hämnas på sina mobbare många år senare! Själv blev man mobbad för att man inte hade riktiga föräldrar men gick inte riktigt så här långt, fast ibland fanns tanken där! En till spännande läsning! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 18, 2018 Dela Inlagd Oktober 18, 2018 On 2018-09-08 at 18:24, skrev audirs2: Jo men visst, här e den! In med pannbenet bara!Här läses det inte några jävla Hemignway!! Ja det där är en bra bok, men huvudpersonen verkar liiite ostyrig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Oktober 19, 2018 Dela Inlagd Oktober 19, 2018 Jag läser "Djävulsdoften" som handlar om kriminalinspektör Malin Fors som super sig genom Bangkok med omnejd i sin jakt på en mördare. Jag tänkte att det kunde vara en bra uppladdning inför min Jul/Nyårsresa dit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 21, 2018 Dela Inlagd Oktober 21, 2018 Nu har det kommit ut en bok som jag tror pastor Fritz skulle uppskatta https://www.bokus.com/bok/9789113087146/palt-en-svensk-klassiker-i-osedvanligt-manga-varianter/ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 22, 2018 Dela Inlagd Oktober 22, 2018 Håller just nu på med en rysare - Bankboken heter den. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 22, 2018 Dela Inlagd Oktober 22, 2018 8 minuter sedan, skrev Jive: Håller just nu på med en rysare - Bankboken heter den. Samma här. Tur att det fortfarande finns några blanka sidor på slutet att fylla med innehåll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu