HuaHindinnge Inlagd Oktober 24, 2016 Dela Inlagd Oktober 24, 2016 14 minuter sedan, skrev Fritz: Ok, Det borde jag naturligtvis insett, sorry, mitt fel. Fritz.. Har inte pastorn en speciell bok att läsa om och om igen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 24, 2016 Dela Inlagd Oktober 24, 2016 Jag lyssnar på ljudböcker i parti och minut.. Men till er som inte varit i Sverige på ett tag..Keppler-serien, snacka om nagelbitare. Men ssv. I rätt ordning, en annan höjdare El Chocko... sattan vilka bindande böcker det är Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 25, 2016 Dela Inlagd Oktober 25, 2016 On 2016-10-24 at 15:25, skrev Esspe: Ja och det gäller även Kristina Ohlssons böcker, dom bör läsas i ordning. Adler skulle skriva 10 böcker i serien och jag har nog läst 6. Vet inte om alla 10 är skrivna än. Nej, bara 6 klara än så länge. 6:e kom på svenska förra året. De skall alla läsas i rätt ordning! Små detaljer som går vidare från bok till bok. Tipsar om Simon Beckett också. Riktigt bra! Fyra böcker om David Hunter som kan få fram mycket information ur ett lik... Även de skall läsas i ordning! Dödens Kemi, Skrivet i eld, Dödens viskningar, Från andra sidan graven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd November 28, 2016 Dela Inlagd November 28, 2016 En fascinerande bok om hur bl.a. träd hjälper varandra när något träd hamnar i svårigheter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd November 28, 2016 Dela Inlagd November 28, 2016 (ändrad) . Riktigt bra kriminalroman. Ändrades November 29, 2016 av Thaiger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 Jag har gått över till e-böcker helt och hålet. Väger ingenting tar ingen plats kan ha några stycken med mig i min Surface och nya går alltid att lada hem från biblioteken utan att man behöver gå dit. "Kapten klänning" är mycket intressant bok om en riktig skitstövel till människa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 29, 2016 Dela Inlagd November 29, 2016 "För att kunna leva" Intressant skildring av Nordkorea, av en tjej som kommit därifrån.......rekas! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 15, 2016 Dela Inlagd December 15, 2016 Så därja, jul boken införskaffad! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 29, 2016 Dela Inlagd December 29, 2016 http://www.svd.se/paasilinnas-aventyr-skildrar-krigets-draplighet/om/bokhosten-2016 Den här skall fan inhandlas asså! Verkar va en kul snubbe den där Arto! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 9 timmar sedan, skrev audirs2: http://www.svd.se/paasilinnas-aventyr-skildrar-krigets-draplighet/om/bokhosten-2016 Den här skall fan inhandlas asså! Verkar va en kul snubbe den där Arto! Har du läst något av honom tidigare? Han är heltokig! Du kommer garva hela tiden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 6 timmar sedan, skrev samet: Har du läst något av honom tidigare? Han är heltokig! Du kommer garva hela tiden! Visste inte att snubben fanns före nu, men bättre sent än aldrig! Tillhör dom som läser typ Tom Clancy böcker! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 kepler böckerna riktig nagelbitare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Nästa bok som jag bestämt mig för blir den om Lise Meitner! Någon som vet vem hon var? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 Så därja, första boken av Keppler inköpt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd December 30, 2016 Dela Inlagd December 30, 2016 15 timmar sedan, skrev audirs2: Visste inte att snubben fanns före nu, men bättre sent än aldrig! Tillhör dom som läser typ Tom Clancy böcker! Kan bara hålla med ! Hans böcker är otroligt underhållande och roliga . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Jag läser på min Note 4 telefon, böcker som jag köper av google. Funkar toppen. Lånade förut mycket e böcker från biblioteket, men tycker att utbudet blev sämre och sämre. Läser även från Tidningar och Magasin från Readly. Den här läser jag nu. Riktigt bra deckare. Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 On 2016-11-28 at 22:37, skrev Thaiger: . Riktigt bra kriminalroman. Emelie Schepps böcker är ruskigt spännade, håller med dig. Är du från Norrköping? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 18 timmar sedan, skrev audirs2: Så därja, första boken av Keppler inköpt! Lär inte bli den sista. Själv läser jag gärna bankboken “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BB Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 On 2016-12-30 at 08:56, skrev audirs2: Visste inte att snubben fanns före nu, men bättre sent än aldrig! Tillhör dom som läser typ Tom Clancy böcker! Har läst flera av hanns böcker, börja gärna med "Adam & Eva" och du kommer att skratta Den som säger att någonting är omöjligt, ska inte avbryta den som håller på och försöker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Lär inte bli den sista. Själv läser jag gärna bankboken Ja det e kul med böcker som har 7 siffror! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 Carl Jans Klassiker. Riktigt underhållande när man väl fattar hans upplägg. Han är en sann gormet. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 31, 2016 Dela Inlagd December 31, 2016 http://www.clubadamoeva.se/bilder.html Japp, verkar va hur kul som helst! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Januari 15, 2017 Dela Inlagd Januari 15, 2017 On 2016-12-31 at 06:52, skrev möljis: Emelie Schepps böcker är ruskigt spännade, håller med dig. Är du från Norrköping? Nix Stockholmsområdet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 On 2017-01-15 at 15:15, skrev Thaiger: Nix Stockholmsområdet Norr eller söder? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Januari 17, 2017 Dela Inlagd Januari 17, 2017 1 timme sedan, skrev audirs2: Norr eller söder? skogås Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu