måne Inlagd Oktober 13, 2015 Dela Inlagd Oktober 13, 2015 Det finns några böcker kvar i både Sverige och Thailand. Så bara beställ... Har du läst böckerna du fick av mig? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 13, 2015 Dela Inlagd Oktober 13, 2015 håller faktiskt på med en nu då och då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 13, 2015 Dela Inlagd Oktober 13, 2015 (ändrad) Det finns några böcker kvar i både Sverige och Thailand. Så bara beställ... Har slarvat bort hur man beställer i Sverige! Pris, kontonr och adress igen tack. Mvh Amja Ändrades Oktober 13, 2015 av amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Oktober 13, 2015 Dela Inlagd Oktober 13, 2015 Nuförtiden blir det väl en deckare i veckan mot tidigare 3-4, internet tar tid! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 13, 2015 Dela Inlagd Oktober 13, 2015 Nuförtiden blir det väl en deckare i veckan mot tidigare 3-4, internet tar tid! Mvh Amja Du har ett PM snart!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Oktober 13, 2015 Dela Inlagd Oktober 13, 2015 håller faktiskt på med en nu då och då Vilken typ av böcker läser du mest? Jag kan kolla här hemma om vi har något jag kan ta med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tortan Inlagd Oktober 13, 2015 Dela Inlagd Oktober 13, 2015 Jag läser rätt mycket och det har aldrig räckt med de böcker jag tagit med utan fått köpa nya på plats . I Thailand är det ganska dyrt med böcker . Nästa resa planerar jag att i stället läsa e-böcker . Det finns olika sidor man kan abonnera på som man kan ladda ner obegränsat för en fast kostnad . En av dessa är tex storytell https://www.storytel.se/ som tar 169 kr mån . Där finns både ljudböcker och vanliga . My attitude, your problem . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 Vilken typ av böcker läser du mest? Jag kan kolla här hemma om vi har något jag kan ta med. Ta med allt ni har ,läser det mesta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 Ta med allt ni har ,läser det mesta Läs denna då, många goda skratt, läser den nu for andra gången. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kitung Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 Jag läser rätt mycket och det har aldrig räckt med de böcker jag tagit med utan fått köpa nya på plats . I Thailand är det ganska dyrt med böcker . Nästa resa planerar jag att i stället läsa e-böcker . Det finns olika sidor man kan abonnera på som man kan ladda ner obegränsat för en fast kostnad . En av dessa är tex storytell https://www.storytel.se/ som tar 169 kr mån . Där finns både ljudböcker och vanliga . Jag hämtar ner e-böcker från mitt lokala bibliotek (Landskrona),kostar inte en spänn. Tror de flesta biblioteken har den servicen idag Kitung Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 Jag läser rätt mycket och det har aldrig räckt med de böcker jag tagit med utan fått köpa nya på plats . I Thailand är det ganska dyrt med böcker . Nästa resa planerar jag att i stället läsa e-böcker . Det finns olika sidor man kan abonnera på som man kan ladda ner obegränsat för en fast kostnad . En av dessa är tex storytell https://www.storytel.se/ som tar 169 kr mån . Där finns både ljudböcker och vanliga . eller så laddar man de gratis från biblioteket och man har bibliotekskort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tortan Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 (ändrad) Jag hämtar ner e-böcker från mitt lokala bibliotek (Landskrona),kostar inte en spänn. Tror de flesta biblioteken har den servicen idag Kitung eller så laddar man de gratis från biblioteket och man har bibliotekskort Jag gjorde detta tidigare .Bytte dator fick det inte att fungera med registreringen på den nya , blev förbannad och sket i det . Dessutom fick man bara låna 2 i veckan och det räcker inte för mej när jag är på semester . När jag är hemma läser jag mest pappersböcker lånade på biblioteket . Jag brukar gå in på bokhandlarnas hemsidor och kolla vad som är nytt , sen bokar jag dom på bibliotekets hemsida . Ändrades Oktober 14, 2015 av Tortan My attitude, your problem . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 Själv föredrar jag böcker av papper så man kan vika sina hundöron när ögat blir trött “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 Provade storyteller i somras på semestern. Det var kanonbra somnade efter 5 minuter. Men hopplöst att komma igenom en bok. Pappersböcker får det bli för min del. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 Läser just nu försvaret av Gotland, där fanns mycket pang pang för stålarna! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd November 24, 2015 Dela Inlagd November 24, 2015 Efter femtio år i hetluften drar nu Pehr G Gyllenhammar sina slutsatser. Om näringslivets konservativa strukturer, girigheten, korruptionen, medierna, monarkin och konsekvenserna av att förlora en hel generation på grund av arbetslöshet. Det är är.............. Oberoende är stark av P. G. Gyllenhammar Det är ärliga, råa, sanningar om sakernas tillstånd och vad som borde göras. Signerade en självständig tänkare med stark integritet. Ofta kontroversiell i det svenska näringslivet men populär hos folket. Flera gånger framröstad som Sveriges populäraste man, som de senaste åren med internationella uppdrag i bagaget kunnat studera ett Sverige i förändring på distans.Oberoende är stark är ett samarbete med publicisten Anders Palmgren, dryga tjugo år efter deras gemensamma bokprojekt Även med känsla. Palmgren - nyhetschef på TV4 Nyheterna - bidrar med sitt perspektiv och håller i pennan. Resultatet är en ovanlig bok som vågar ifrågasätta det samhälle vi lever i idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Vi som har en ledig dag i helgen har införhandlat denna! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Nu finns det flera av denna bok. Passa på att beställa innan dom är slut igen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Nä inte just nu, förutom skollitteratur så har det blivit ljudböcker när sömnen inte vill fungera.Går i vågor för mig dock, kan hitta en författare eller en genre som intresserar och så blir det flera i rad och sen ett långt uppehåll. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Nu finns det flera av denna bok. Passa på att beställa innan dom är slut igen.. Du får fan säga till dom där Bonniers att dom jobba på lite! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Du får fan säga till dom där Bonniers att dom jobba på lite! Spelar ingen roll hur boken ser ut bara den innehåller BOKstäver “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Jag har helt slutat att läsa, jag lyssnar bara på böcker nuförtiden. Just nu är jag inne på den sista boken av en triologi av 3 böcker av staffan nordstrand. Otroligt gripande böcker som rekommenderas att läsa eller lyssna på. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Jag har helt slutat att läsa, jag lyssnar bara på böcker nuförtiden. Just nu är jag inne på den sista boken av en triologi av 3 böcker av staffan nordstrand. Otroligt gripande böcker som rekommenderas att läsa eller lyssna på. Har testat med detta, går åt helsike rent ut sagt, somnar och måste leta tillbaka, hela tiden så det blir pappersböcker istället, igen! Just nu Lee Iacocca,s andra biografi! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Februari 20, 2016 Dela Inlagd Februari 20, 2016 Har testat med detta, går åt helsike rent ut sagt, somnar och måste leta tillbaka, hela tiden så det blir pappersböcker istället, igen! Just nu Lee Iacocca,s andra biografi!Du kör fel spelare.Du ska använda "smart audiobook player", i fullverson kostar den några få kronor men den ställer man in hur länge den ska spela om den inte känner någon rörelse.Jag somnar alltid in till böckerna och behöver maximalt backa tillbaka något kapitel.Den spelaren har jag kört med i flera år och får uppdateringar regelbundet, ingenting jag provat kommer i närheten av att få mig att vilja byta. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 2, 2016 Dela Inlagd Mars 2, 2016 Kvällen är räddad, grannen i väst slår man inte så lätt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu