Nemo Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Har läst ut Bibeln, nästa projekt blir Koranen. Betydligt billigare och nyttigare än sömntabletter. Återkommer med en recension om 10 år eller så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Självbiografier och faktaböcker om historiska händelser samt diverse böcker om maffia och den kriminella världen brukar jag sluka, har svårt för rena fiktionshistorier. Antar att du ska skaffa "Helvetet inifrån: 15 år i Sveriges största brottsorganisation" om den avhoppade HA medlemmen Michael "Mega" Johannsesson? Läste den nyligen, var ok. Får börja med Ozzys bok, har haft den i hyllan alldeles för länge. Har också Claptons biografi samt "Jag är wanted"i hyllan, läsvärda? / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Ja nu ska jag njuta av mitt värdelösa liv! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Ja nu ska jag njuta av mitt värdelösa liv! Ja fy fan vilken torftig tillvaro ,förstår att du måste ta till spriten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Om ett par månader kommer det ut en bok om Jungman Brobergs öden & Äventyr.. Blir säkert en best seller!! Väntar till filmen kommer he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Ja fy fan vilken torftig tillvaro ,förstår att du måste ta till spriten Ja eller så kan man i tråd efter tråd lipa över att man jobbar för mycket och tjänar för lite. Undrar om det kan ha ett samband med att man aldrig läst en bok? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 (ändrad) Ja eller så kan man i tråd efter tråd lipa över att man jobbar för mycket och tjänar för lite. Undrar om det kan ha ett samband med att man aldrig läst en bok?Inte ska du lipa ta en sup till så går det över Jag tycker om att jobba mkt och trivs väldigt bra med mitt jobb och min lön har inte mkt med böcker att göra ,men du har väl läst för mkt fabler för att förstå det:rolleyes: Ändrades Juni 5, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Att den äldste avbröt sina studier beror utan tvekan på modern, men de båda andra har fått mina gener... Ok så dom är också egotrippade bokläsare ,hoppas dom inte ynglar av sig:rolleyes: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Inte ska du lipa ta en sup till så går det över Jag tycker om att jobba mkt och trivs väldigt bra med mitt jobb och min lön har inte mkt med böcker att göra ,men du har väl läst för mkt fabler för att förstå det:rolleyes: Jag jobbar mycket för lite lön.Och att ta sig en sup mellan varven hjälper då migDå går det över. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juni 5, 2013 Dela Inlagd Juni 5, 2013 Om ett par månader kommer det ut en bok om Jungman Brobergs öden & Äventyr.. Blir säkert en best seller!! Då vill jag också att Jungman Broberg signerar boken till mig och att det häls sker i Fårösund vid färjan till Fårö så vi kan ta ett foto. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juni 5, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2013 Har precis läst igenom "My Boy" Philomena Lynotts biografi om hennes son rockmusikern Phil Lynott. En väldigt intressant berättelse om en "Luuk Krung" eller irländska-brasiliansk son som växer upp i det i princip albyl vita Irland på 50-60 talet men som ändå mot alla odds lyckas. En son som älskar sin mamma över allt och är mer Irländsk än de flesta som bott där i hundratals år. Rasism, utanförskap, klass samhälle, glädje och sorg blandat i en salig röra. Mycket läsvärd. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juni 5, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2013 Tänkte nu ge mig på denna... Av Vo Nugyen Giap, en av vår tids mest inflytelserika militärstrateger-idag är han 102 år gammal! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Ok så dom är också egotrippade bokläsare ,hoppas dom inte ynglar av sig:rolleyes: Märklig inställning... Måste man vara egotrippad för att man läser böcker ? Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Du menar förmodligen Jo Nesbø. Han är bra Hans senaste ( tror jag ) "Gengångare" ligger i min pipeline. Har du läst den ? Tjena! Sträckläste den förra veckan.kanon som alla hans böcker. Harry Hole..kungen bland snutar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Snart kan ni läsa om Jungman Brobergs öden och äventyr.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 (ändrad) Märklig inställning... Måste man vara egotrippad för att man läser böcker ? japp om man har barn att sköta om Ändrades Juni 6, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Tjena! Sträckläste den förra veckan.kanon som alla hans böcker. Harry Hole..kungen bland snutar! Trots att han i gengångare inte ens är snut längre! Men boken var bra i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Snart kan ni läsa om Jungman Brobergs öden och äventyr.. Trodde han hette Jansson. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 japp om man har barn att sköta om Så när barnen har lagt sig vid 8-snåret är det inte tillåtet att sitta själv i lugn och ro och läsa några timmar. Du kanske menar att man skall stå i givakt utanför deras sovrum ? Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 just nu läser jag kvinnan i rummet av Jussi Adler-Olsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Trodde han hette Jansson. Du skall inte tro så mycket ! Utan läsa vad det står skrivet Jungman Broberg öden och äventyr på dom sju haven! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Trots att han i gengångare inte ens är snut längre! Men boken var bra i alla fall. Tjena! Vet det.har ju läst boken. Tragiskt slut. Men i mina ögon fortfarande kung bland snutar!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Dagens bok intogs med en mugg kaffe i solen Sent from my iPad using Tapatalk HD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fuller1 Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 japp om man har barn att sköta om Vad sitter du o tuggar i denna tråden om då, gå o ta hand om dina barn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Vad sitter du o tuggar i denna tråden om då, gå o ta hand om dina barn! Precis vad gjort dom är vuxna nu och sköter sig själva och även barnbarnet slipper en egotrippad farfar som inte bryr sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu