Abercrombie Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 Jag är mest intresserad av att läsa om personlig utveckling eller "självhjälp", så jag lånade denna som jag ska till att börja på. Har ni tips om något i ovan kategori så tipsa gärna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 On 2021-04-10 at 18:08, skrev Esspe: Har ni inte läst den här så gör det. Bästa jag läst på mycket länge. Samma författare som Hundraåringen. Ja boken om hundraåringen är bra mycket bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseryd Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 Nä sen bankerna slutade med bankböcker så.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 1 minut sedan, skrev hasseryd: Nä sen bankerna slutade med bankböcker så.. Och motboken upphörde? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Airport Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 Alskar att lasa, har ett bra bibliotek😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 Läste en bok i veckan,Det brutna spjutet. Ska vara en sann berättelse från djungeln i Ecuador, helt klart en romantiserad berättelse. Men mycke av som skrivs om Indianerna där känner man igen från Thailand, Finns även en film på you tube om detta End of the spear Enda nackdelen för mej är att dom var missionärer skulle få dom att bli kristna, Huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 12 timmar sedan, skrev Airport: Alskar att lasa, har ett bra bibliotek😁 Är det du som bor i Pattaya och som inte läser böcker skrivna av kärringar!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Airport Inlagd Maj 24, 2022 Dela Inlagd Maj 24, 2022 Jepp, laser vissa karringar som utesluter blojbyte, karleksproblem och annan social skit mitt i en deckare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 Rekas, är den 4:e boken i serien. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 25, 2022 Dela Inlagd Maj 25, 2022 On 2022-01-04 at 06:55, skrev thaiola: har ni last Under floden en triologi Jepp. Under Floden, Samnang Tiggarpojken och Sista Färden, intressant läsning. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 Har nyligen upptäck ljudböcker på cd, cirka 20 år efter alla andra. Köper en trave på lokala loppisen för småpengar, rippar till datorn sen kopiera till mobilen. Lyssnar på allt möjligt men helst deckare och thrillers. Trevlig midsommar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 4 minuter sedan, skrev m9325: Har nyligen upptäck ljudböcker på cd, cirka 20 år efter alla andra. Köper en trave på lokala loppisen för småpengar, rippar till datorn sen kopiera till mobilen. Lyssnar på allt möjligt men helst deckare och thrillers. Trevlig midsommar! Varför inte skaffa ett bibliotekskort. Då kan du logga in på biblioteket och har tillgång till alla deras ljud, e och vanliga böcker helt gratis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 Tack Gorjos hade ingen aning om att den möjligheten fanns. Är också lite 'old-skool' gillar att pyssla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 21 minuter sedan, skrev m9325: Tack Gorjos hade ingen aning om att den möjligheten fanns. Är också lite 'old-skool' gillar att pyssla Är också gammaldags och vill läsa böcker på riktigt, men vill läsa när jag lagt mig. Sedan började ögonen svika och eftersom jag inte kan ligga på rygg och läsa, så funkade det dåligt med glasögon. När man ligger på sidan så flyttar glasögonen på sig det minsta man rör på huvudet. Då började jag läsa e-böcker på plattan, kan förstora så jag klarar mig utan glasögon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 26, 2022 Dela Inlagd Juni 26, 2022 Landet utanför av Henrik Berggren. Mycket bra historielektion om sossar och judehat i synnerhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 1, 2022 Dela Inlagd Juli 1, 2022 Sven Hassel for president. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juli 1, 2022 Dela Inlagd Juli 1, 2022 1 minut sedan, skrev Peolito: Sven Hassel for president. Har nog läst alla Sven Hassel, när jag gjorde lumpen. När lillebror fick reda på vilka vapen de hade i WW1 och kommenterade med att då måste det varit totalt ofarligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 https://www.aftonbladet.se/kultur/bokrecensioner/a/wOwbEA/petter-lindgren-om-tove-janssons-vad-hande-sen Fantastisk barnbok.... Som kan fått uppläst och upplevt och sedermera läst upp och sett på reaktionerna Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Juli 26, 2022 Dela Inlagd Juli 26, 2022 (ändrad) On 2022-06-24 at 20:05, skrev m9325: Har nyligen upptäck ljudböcker på cd, cirka 20 år efter alla andra. Köper en trave på lokala loppisen för småpengar, rippar till datorn sen kopiera till mobilen. Lyssnar på allt möjligt men helst deckare och thrillers. Trevlig midsommar! Appen Biblio och ett lånekort på bibblan är att rekommendera https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Axiellmedia.LibraryApp&gl=US https://apps.apple.com/se/app/biblio-library/id1286685079 Ändrades Juli 26, 2022 av p125 Länkar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 Finns det kanske intresse för ett bokbytarmöte i Korat?? Jag finns kvar till ca: 12februari Dessa alster finns nu ... ///Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 5, 2023 Dela Inlagd Februari 5, 2023 13 minuter sedan, skrev Thure: Finns det kanske intresse för ett bokbytarmöte i Korat?? Jag finns kvar till ca: 12februari Dessa alster finns nu ... ///Thure Köpte Drönarhjärta i går faktiskt! Kommer att tänka på en bokserie på 90 talet som heter Operation Garbo! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 Verkar vara intressant och ska bli spännande att läsa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 10, 2023 Dela Inlagd Februari 10, 2023 On 2/5/2023 at 7:03 PM, Thure said: Finns det kanske intresse för ett bokbytarmöte i Korat?? Jag finns kvar till ca: 12februari Dessa alster finns nu ... ///Thure Såg ju detta inlägg. Bor sedan en massa år här och saknar Svenska böcker. Tog en rövare och skickade ett mess till Thure där jag erbjöd att köpa alla som han ej blir avmed. Thure svarade att jag får dom gratis plus att han bjuder på frakten!! Här är lådan han skickade igår till mig. STORT TACK Thure för allt jobb du har lagt ner.!!! Det betyder en hel del för mig! Vi har ju aldrig träffats,men ser fram emot att träffas i framtiden. TACK ännu en gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 10, 2023 Dela Inlagd Februari 10, 2023 Wilderäng blir det mera av, fan vad bra han skriver! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 Läste just klart Onda nätters drömmar av Peter Englund. Rekommenderas. Tredje eller fjärde boken av honom som jag läser, den första var såklart Poltava, den som lyfte honom in bland det aderton. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu