FF Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 3 minuter sedan, skrev Alarik: Hur gör man det? Gå in på tradera, sen klickar du på huvudmenyn, hitta sök säljare. Sen är det bara skriva Easi, så kommer hennes nick fram. Klicka på den så hittar du annonserna. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 (ändrad) 22 minuter sedan, skrev FF: Gå in på tradera, sen klickar du på huvudmenyn, hitta sök säljare. Sen är det bara skriva Easi, så kommer hennes nick fram. Klicka på den så hittar du annonserna. FF Hittar ej något sök säljare. Ändrades December 27, 2020 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 3 minuter sedan, skrev Alarik: Hittar ej något sök säljare. https://www.tradera.com/profile/items/3571297/easi Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd December 27, 2020 Dela Inlagd December 27, 2020 10 timmar sedan, skrev FF: Frugan har lite över 4 tusen böcker till salu på Tradera sök på Easi som säljare. FF Jag brukar köpa/sälja här: https://www.bokborsen.se https://bookis.com/se https://boktorget.se Din stad+torget.se Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd December 28, 2020 Dela Inlagd December 28, 2020 (ändrad) Rekommenderar den här, BIBLIO både E-pub och ljudböcker. Gratis/ skattefinansierad https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Axiellmedia.LibraryApp&hl=sv&gl=US Finns till Äpple också Ändrades December 28, 2020 av Swift 4X4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 3, 2021 Dela Inlagd Januari 3, 2021 Denna bas har jag aldrig sett men boken läser jag just nu, riktigt bra! https://www.adlibris.com/se/bok/singospionen-9789176290200 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 3, 2021 Dela Inlagd Januari 3, 2021 On 2020-12-28 at 07:20, skrev Swift 4X4: Rekommenderar den här, BIBLIO både E-pub och ljudböcker. Gratis/ skattefinansierad https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Axiellmedia.LibraryApp&hl=sv&gl=US Finns till Äpple också Den är ju inte precis överöst av bra recensioner dock men smaken är väl som baken. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Januari 3, 2021 Dela Inlagd Januari 3, 2021 22 minuter sedan, skrev Mankan: Den är ju inte precis överöst av bra recensioner dock men smaken är väl som baken. Själva appen är inte något revolutionerande men möjligheter att lyssna och läsa är helt OK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 8, 2021 Dela Inlagd Januari 8, 2021 Dagens boktips.. kommer från http://forum.thaivisa.com/ ... finns ju många trådar här där detta skulle kunna postats 😉 ..... men det fick bli här... 😇 Citat The masseuse knows the deepest secrets of her clients: their eccentricities and vulnerabilities. This is a non-fiction account including 20 bite-size short stories -- shining a light on Traditional Thai Massage shops told from the unique perspective of the Thai Masseuse. Entertaining and educational Reviewed in the United States on November 10, 2020 I really enjoyed this little book which contains a number of short stories about the author's experience as a masseuse in Thailand. The stories are all very plausible and amusing but if you are looking for titillation, look elsewhere! These stories reflect the author's depth of humanity and compassion. As a frequent visitor to Thailand and a great fan of Thai massage, I came away with a better understanding of the client/masseuse relationship and a deeper appreciation of the profession. Hope there will be a vol. 2. Available on Kindle and Paperback - https://www.amazon.com/dp/1888311088 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 8, 2021 Dela Inlagd Januari 8, 2021 Köp inte Graven av Lotta Lund, vilken skit bok! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Januari 9, 2021 Dela Inlagd Januari 9, 2021 14 timmar sedan, skrev Enis: Dagens boktips.. kommer från http://forum.thaivisa.com/ ... finns ju många trådar här där detta skulle kunna postats 😉 ..... men det fick bli här... 😇 Enis Finns även hos svenska e-bokhandlare som Bokus och Adlibris (125:- incl frakt) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 31, 2021 Dela Inlagd Januari 31, 2021 Denna var ny för mig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Februari 16, 2021 Dela Inlagd Februari 16, 2021 Läste deckaren sommarmord för nån vecka sen hade läst bomben av samma författare Lars Molin tidigare han återanvänder två av rollfigurerna prova att läsa dem (IF YOU HAVE THE SHOMACH FOR IT ) är det engelska uttrycket vad säger man på svenska? Nåja läser om uppdrag Firefox och är sugen på fortsättningen får väl botanisera på bokbörsen. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 16, 2021 Dela Inlagd Februari 16, 2021 Läser serien om Singö mordet, finns många böcker i den serien! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 16, 2021 Dela Inlagd Februari 16, 2021 Råttorna blev hans räddning i fängelset https://www.aftonbladet.se/a/G1j4OQ Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Februari 16, 2021 Dela Inlagd Februari 16, 2021 On 2019-09-25 at 15:07, skrev Scandinaviancorner: Fan så farlig var den inte, men nästa blir nog barnforbjuden och när kommer den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 16, 2021 Dela Inlagd Februari 16, 2021 4 timmar sedan, skrev Chrille Columbus: Läste deckaren sommarmord för nån vecka sen hade läst bomben av samma författare Lars Molin tidigare han återanvänder två av rollfigurerna prova att läsa dem (IF YOU HAVE THE SHOMACH FOR IT ) är det engelska uttrycket vad säger man på svenska? Nåja läser om uppdrag Firefox och är sugen på fortsättningen får väl botanisera på bokbörsen. Menar du möjligen: "IF YOU HAVE THE STOMACH FOR IT"? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 5 timmar sedan, skrev Batting: och när kommer den? Den ar pa gang men tar sakert natt ar till. Borja for fem ar sedan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 8 timmar sedan, skrev UglyFarang: Menar du möjligen: "IF YOU HAVE THE STOMACH FOR IT"? Ja denna gång var det mina prinskorvar till fingrar som ställer till det när jag skriver på telefonen så det är inte alltid autocorrect som är boven. Men när autocorrect gör fel så blir det väldigt fel. Helt Off Topic är det ju inte för om man läser mycket så får man en bra språkkänsla och ser om det blir fel. Jag har tidigare svamlat om mina engelskakunskaper i tråden om den Svenska skolan. För att förbättra mina färdigheter i det engelska språket så läste jag nyligen en bok som jag läst som barn när jag gick på mellanstadiet då var den översatt till Svenska . Den heter framtidsbana 5 på svenska och på oginalspråket så heter den Future track 5 . Det är en scifi dystopi där huvudpersonerna röker super knullar och kör streetrace på motorcyckel Trevlig barnbok alltså nåja det märks att den är skriven på åttiotalet. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 32 minuter sedan, skrev Chrille Columbus: Ja denna gång var det mina prinskorvar till fingrar som ställer till det när jag skriver på telefonen så det är inte alltid autocorrect som är boven. Men när autocorrect gör fel så blir det väldigt fel. Helt Off Topic är det ju inte för om man läser mycket så får man en bra språkkänsla och ser om det blir fel. Jag har tidigare svamlat om mina engelskakunskaper i tråden om den Svenska skolan. För att förbättra mina färdigheter i det engelska språket så läste jag nyligen en bok som jag läst som barn när jag gick på mellanstadiet då var den översatt till Svenska . Den heter framtidsbana 5 på svenska och på oginalspråket så heter den Future track 5 . Det är en scifi dystopi där huvudpersonerna röker super knullar och kör streetrace på motorcyckel Trevlig barnbok alltså nåja det märks att den är skriven på åttiotalet. Alla förstod vad du menade utan att behöva vara ett douche och påpekade det. Du behöver inte ursäkta dig för någon, rak i ryggen och stolt skall du vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 17 minuter sedan, skrev samet: Alla förstod vad du menade utan att behöva vara ett douche och påpekade det. Du behöver inte ursäkta dig för någon, rak i ryggen och stolt skall du vara. Sen finns det många som har dyslexi, knugen har det tex, jag har det och man behöver inte skämmas för det!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 2 hours ago, Esspe said: Tvivlar starkt på sanningshalten i den boken. Beredd på att hålla med om det. Särskilt första halvan. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 2 timmar sedan, skrev Chrille Columbus: Ja denna gång var det mina prinskorvar till fingrar som ställer till det när jag skriver på telefonen så det är inte alltid autocorrect som är boven. Men när autocorrect gör fel så blir det väldigt fel. Helt Off Topic är det ju inte för om man läser mycket så får man en bra språkkänsla och ser om det blir fel. Jag har tidigare svamlat om mina engelskakunskaper i tråden om den Svenska skolan. För att förbättra mina färdigheter i det engelska språket så läste jag nyligen en bok som jag läst som barn när jag gick på mellanstadiet då var den översatt till Svenska . Den heter framtidsbana 5 på svenska och på oginalspråket så heter den Future track 5 . Det är en scifi dystopi där huvudpersonerna röker super knullar och kör streetrace på motorcyckel Trevlig barnbok alltså nåja det märks att den är skriven på åttiotalet. Då vill jag översätta till: "Om du har mage till det". Min engelska är ok på vissa delar men inte alla. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Februari 17, 2021 Dela Inlagd Februari 17, 2021 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev samet: Alla förstod vad du menade utan att behöva vara ett douche och påpekade det. Du behöver inte ursäkta dig för någon, rak i ryggen och stolt skall du vara. Så, nu fick du peka finger till en som du tidigare har påstått vara ohederlig..... Ändrades Februari 17, 2021 av UglyFarang Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Mars 14, 2021 Dela Inlagd Mars 14, 2021 (ändrad) Har denna vecka läst dessa två mycket läsvärda böcker. Tyckte att Batterirevolutionen var mycket intressant om Northvolts framväxt, också hur det för en gångs skull finns kompetenta lokala politiker och ett lokalt näringsliv som hjälptes åt för att förverkliga denna enorma etablering. Har läst en gäng böcker de senaste månaderna om hackers, är speciellt fascinerande av ämnet social engineering. Ändrades Mars 14, 2021 av AnTove Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu