born41 Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 Det har kommit ut en ny bok " Alla mina män " skriven av en kvinna,(asylrättsadvokat), och handlar om en annan kvinna som lever ut sin sexualitet. Kanske "mumma" för någon på MPR. Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 ar det nagon som last nagon bok av Lennart Matikainen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 7 timmar sedan, skrev thaiola: ar det nagon som last nagon bok av Lennart Matikainen Han säger sanningen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 9, 2020 Dela Inlagd Februari 9, 2020 On 2020-01-23 at 10:36, skrev Esspe: Är på turné ett tag till men kommer jag hem innan 10 feb hör jag av mig. Har väl ungefär lika många själv. I morgon Går jag till Sri Pattana Hotel och lämnar mina böcker till hotellets bokhylla. Är någon intresserad att byta innan?? Nämn en lämplig tidpunkt så är jag där... Mvh ///Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 9, 2020 Dela Inlagd Februari 9, 2020 25 minuter sedan, skrev Esspe: Jag är i Korat nu men har dragit på mig nånting. Käkade nog nåt i går som jag inte skulle ha gjort. Är jag farbar i morgon kan vi ses där vid 13 tiden? Vi kan väl höras i morgon fm här? Tråkigt med magproblem. Ja vi kollar av i morgon... 👍 The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 10, 2020 Dela Inlagd Februari 10, 2020 23 minuter sedan, skrev Esspe: Jag är hyfsat i ordning nu. Kl 13 på Monkey Bar i stället? Dom har bättre käk. Det blir kanon! Vi ses 13:00 på Monkey Bar //Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 10, 2020 Dela Inlagd Februari 10, 2020 Läste Dvalan av Camilla Grebe igår. Lite annorlunda. Riktigt bra var tvungen att sträckläsa slutet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 10, 2020 Dela Inlagd Februari 10, 2020 4 timmar sedan, skrev Thure: Det blir kanon! Vi ses 13:00 på Monkey Bar //Thure Efter bokbytandet intogs en helt ok lunch. De böcker som vi båda läst lämnades in till Sri Pattana Hotels "bokhylla" Tack för trevligt bokbytandet Esspe ///Thure The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 Vad kostar en pocket bok på Arlanda nuförtiden? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 40 minuter sedan, skrev audirs2: Vad kostar en pocket bok på Arlanda nuförtiden? Du skulle frågat för en timme sedan! Är tillbaka på torsdag, då kan jag kolla åt dig. Något speciellt du söker? @andrejsdenruskige du kanske kommer förbi redan imorgon å kan kolla? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 25, 2020 Dela Inlagd Februari 25, 2020 1 timme sedan, skrev samet: Du skulle frågat för en timme sedan! Är tillbaka på torsdag, då kan jag kolla åt dig. Något speciellt du söker? @andrejsdenruskige du kanske kommer förbi redan imorgon å kan kolla? Deckare! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 9 timmar sedan, skrev samet: Du skulle frågat för en timme sedan! Är tillbaka på torsdag, då kan jag kolla åt dig. Något speciellt du söker? @andrejsdenruskige du kanske kommer förbi redan imorgon å kan kolla? Jodå, jag kan ställa upp och ta en tur till Arlanda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Jodå, jag kan ställa upp och ta en tur till Arlanda. Jasså, skall du bli författare?😅 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 (ändrad) 22 timmar sedan, skrev samet: Du skulle frågat för en timme sedan! Är tillbaka på torsdag, då kan jag kolla åt dig. Något speciellt du söker? @andrejsdenruskige du kanske kommer förbi redan imorgon å kan kolla? Det var så många olika priser. @audirs2 får släpa röven dit själv Ändrades Februari 26, 2020 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 26, 2020 Dela Inlagd Februari 26, 2020 26 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Det var så många olika priser. @audirs2 får släpa röven dit själv Får ta en titt på bokus.se då, dom sålde pocket för 15.- nu! Vi måste åka ned till Khongen för att kolla på frugans mammas syster som blir 89 nu och sista andetaget är nära! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 16, 2020 Dela Inlagd Mars 16, 2020 Någon som läst Pascal Engman? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Mars 16, 2020 Dela Inlagd Mars 16, 2020 Hej jovisst läser jag böcker ibland. Blev faktiskt inspirerad av tråden Joe flyttar till Thailand. Så jag har precis läst LIftarens guide till galaxen (hitchikers guide to the galaxy) av Douglas Adams. Såg filmen när den kom för några år sen och hade läst boken när jag var ung. Den finns som tv serie med. Kan rekommendera boken, har också läst adjöss och tack för fisken för längesen ,men nu blir det restaurangen i slutet av universum som är fortsättningen på historien. Kan också rekommendera uppdrag Firefox av Craig Thomas. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 10, 2020 Dela Inlagd Maj 10, 2020 https://svenska.yle.fi/artikel/2020/05/10/spionen-som-ville-radda-varlden Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Maj 10, 2020 Dela Inlagd Maj 10, 2020 Läser denna just nu och den har varit väldigt nyttig för mig. Saker och ting är inte alltid som vi tror och extra lägligt att läsa boken just nu under rådande pandemi. En riktig ögonöppnare. Tyvärr så är det väl så att de som mest skulle behöva läsa Factfulness inte läser några böcker... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kalasbullen Inlagd Maj 10, 2020 Dela Inlagd Maj 10, 2020 Henning Mankell, Kinesen. Riktigt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 Lagom nivå för MPR nybörjare enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 5 timmar sedan, skrev Enis: Lagom nivå för MPR nybörjare enis Vad hade tänkt att göra av med böckerna? Om du vill själja dom, så är jag intresserad att jag köpa dom. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bambam Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 Passar bra i dessa tider, PESTENS TID . Stephen King en jävligt bra bok enligt mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 21, 2020 Dela Inlagd Maj 21, 2020 1 timme sedan, skrev FF: Vad hade tänkt att göra av med böckerna? Om du vill själja dom, så är jag intresserad att jag köpa dom. FF Förstår det... nä de hamnar på vårat sommarställe. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 8, 2020 Dela Inlagd Juni 8, 2020 Har precis läst klar denna, grym!https://varldenshistoria.se/krig/kalla-kriget/rysk-spion-lurade-kgb Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu