Alarik Inlagd December 31, 2017 Dela Inlagd December 31, 2017 (ändrad) On 2017-12-30 at 14:15, skrev Alarik: "Äntligen diktatur. Reportage om det riktiga Thailand " av Mattias Sköld. Fått PM. Vissa undrar om boken. Jo då, den finns.......... Klart läsvärd - sedan får man ju tycka vad man vill om en del av författarens åsikter. Förlaget Natur & Kultur, Stockholm 2015. Ändrades December 31, 2017 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 20, 2018 Dela Inlagd Februari 20, 2018 (ändrad) För er som jag gillar Nesbö Bokus Ny deckare av Jo Nesbø - förboka den nu! Jo Nesbø har förvandlat Shakespeares pjäs Macbeth till en gastkramande thriller om makt, hämnd och skuld. Boken släpps den 5 april - förboka den idag så skickar vi boken så fort den finns i lager! Välkommen in! Macbeth Jo Nesbø Shakespeare som gangsterthriller Kommissarie Macbeth är stadens främsta polis. När ett tillslag mot en stor knarkleverans förvandlas till ett blodbad blir det hans uppgift att rensa upp. Macbeth tycks ha allt inom räckhåll - makt, pengar och respekt. Men han är även en före detta missbrukare, med ett trasigt förflutet. 189:- Släpps 2018-04-05 Ändrades Februari 20, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Februari 20, 2018 Dela Inlagd Februari 20, 2018 Häxan av Camilla Läckberg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Februari 20, 2018 Dela Inlagd Februari 20, 2018 3 timmar sedan, skrev JJC: Häxan av Camilla Läckberg. Menade du Häxan, Camilla Läckberg Ne. Elakt av mig... hon skriver ju bra böcker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 21, 2018 Dela Inlagd Februari 21, 2018 Skulle vilja ha tips på någon spännande bok som typ John Clancys bok Jakten på röd oktober! Den var oliiiilidligt spännande! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Februari 21, 2018 Dela Inlagd Februari 21, 2018 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev audirs2: Skulle vilja ha tips på någon spännande bok som typ John Clancys bok Jakten på röd oktober! Den var oliiiilidligt spännande! Prova Das boot, Lothar-Günther Buchheim Ändrades Februari 21, 2018 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 21, 2018 Dela Inlagd Februari 21, 2018 1 minut sedan, skrev JJC: Prova Das boot Har sett filmen om du menar das u-båt? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 21, 2018 Dela Inlagd Februari 21, 2018 5 timmar sedan, skrev audirs2: Skulle vilja ha tips på någon spännande bok som typ John Clancys bok Jakten på röd oktober! Den var oliiiilidligt spännande! Lady Chatterlys älskare passar dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Februari 21, 2018 Dela Inlagd Februari 21, 2018 (ändrad) 1 timme sedan, skrev audirs2: Har sett filmen om du menar das u-båt? Boken är betydligt bättre än filmen. Jag såg filmen. Och den heter Das Boot. Ändrades Februari 21, 2018 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 21, 2018 Dela Inlagd Februari 21, 2018 Idag låg Inland i postlådan som är en fortsättning på den spännande boken Utmarker av Dahl. Lite Heroine får liva några kvällar också “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 21, 2018 Dela Inlagd Februari 21, 2018 Idag låg Inland i postlådan som är en fortsättning på den spännande boken Utmarker av Dahl. Lite Heroine får liva några kvällar också “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 9, 2018 Dela Inlagd April 9, 2018 Ligger snart i min postlåda! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd April 9, 2018 Dela Inlagd April 9, 2018 C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd April 9, 2018 Dela Inlagd April 9, 2018 har last under floden och tiggarpojken det ar verkligen baksidan har kvar att lasa sista farden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd April 30, 2018 Dela Inlagd April 30, 2018 Ska börja på denna ikväll köpte före Påsk skulle med till Los men låg kvar på sängbordet Annars har jag kollat ifatt bla Boardwalk Empier , Sinner och Mästarnas Mästare idag var Tv väder i pennybridge blåste istappar idag Huh! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 30, 2018 Dela Inlagd April 30, 2018 Senaste boken jag läste var "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann", valde den för att jag har en skruvad bekant som heter Jonas Jonasson, det var tyvärr inte han som skrev boken. Det där var väl 6-7 år sedan, sen har jag inte haft tid, har dock lyssnat på ett par ljudböcker, bland annat av samma författare, har inte hunnit klart med "Mördar Anders" ännu... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd April 30, 2018 Dela Inlagd April 30, 2018 Lämnar snart Sverige så köpt på mig några stycken att ta hem o ställa i bokhyllan. Gillar biografier med dekadenta suspekta människor a la "Dirt". Får kolla lite på Dregen och se om han har något kul att berätta. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd April 30, 2018 Dela Inlagd April 30, 2018 Under Floden av staffan Nordstrand en triologi otacka oden i laos och Thailand nasta ar Samnang tiggarpojken och sista farden som jag borjat pa nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Maj 1, 2018 Dela Inlagd Maj 1, 2018 (ändrad) Eftersom min väska redan är överfylld så köpte jag på mig två böcker till bara för att jävlas. Ena boken för mig och den andra för att lättare förstå hur frugan har det när jag är hemma / SatanG Ändrades Maj 1, 2018 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 2 timmar sedan, skrev Esspe: Bästa jag läst på länge. Lite trög i början bara. Oerhört välskriven och hon har samma torra humor och ironi som pappan. Läs den!!! Slår hon John Le Carre? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 Haft den här i garderoben en längre tid, men nu är den utläst. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 22, 2018 Dela Inlagd Maj 22, 2018 2 timmar sedan, skrev C-dude: Haft den här i garderoben en längre tid, men nu är den utläst. C;D Den skall skaffas! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Maj 23, 2018 Dela Inlagd Maj 23, 2018 19 timmar sedan, skrev Esspe: Bästa jag läst på länge. Lite trög i början bara. Oerhört välskriven och hon har samma torra humor och ironi som pappan. Läs den!!! Det låter som en bok för mig (du fattar väl vinken fast den var fin) Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 23, 2018 Dela Inlagd Maj 23, 2018 3 timmar sedan, skrev Esspe: Går väl inte riktigt att jämföra. Hon skriver inte hårdkokta deckare utan lite mer med social vinkling men ändå spännande. Tror en Jussi Olsen kan sitta bra snart! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Maj 24, 2018 Dela Inlagd Maj 24, 2018 Vidriga Vuxna Män av Per Eriksson En helt ok bok som utspelar sig i Thailand, den får 3,5 av 5 av mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu