Jump to content
IGNORERAD

Tysk man rånad av transvestit i Pattaya


MPR Nyheter

Recommended Posts

En transvestit i provinsen Chonburi har arresterats för att ha rånat en man som vägrade att ha sex med honom efter att han kommit på att det inte var en riktig kvinna.

Transvestiten har identifierats som 24-åriga Udomchai, och grepps på Star Bar Pattaya Soi 8 där han jobbar. Offret - den 62-årige tysken Christian Krunich - berättade för polisen att han mötte den misstänkte på stranden i södra Pattaya. Han trodde att det var en kvinna och tog med honom hem. När han kom på att det var en transvestit han fått med sig hem så erbjöd han sig att ta honom tillbaka till hans arbetsplats. När offret gick på toaletten så passade dock den misstänkte på att stjäla en Ipod och ett bärbart GPS-system värt över 10,000 baht.

Den misstänkte har erkänt brottet, och sade att han gjorde det för att han var arg för att mannen slösat bort hans tid.

Källa: http://www.bangkokpost.com/breakingnews/317685/kratoey-arrested-for-robbing-a-foreigner

d93305ad25cb240790fa9fd5e355164f.jpg

Läs artikeln på huvudsidan

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 62
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Alarik

    7

  • Wanchai

    5

  • Herr Chang

    4

  • hamnoi

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag inbillar mig att detta kommer att bli en väl frekventerad tråd där mycket kommer att ventileras...

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag inbillar mig att detta kommer att bli en väl frekventerad tråd där mycket kommer att ventileras...

Varför ? Har du egna erfarenheter du vill dela med dej ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag inbillar mig att detta kommer att bli en väl frekventerad tråd där mycket kommer att ventileras...

Varför ? Har du egna erfarenheter du vill dela med dej ?

Jag tror att det är p.g.a att det var en Apple produkt som stals.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att det är p.g.a att det var en Apple produkt som stals.

Hmm, telefångrupp, efterlängtad o saknat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför ? Har du egna erfarenheter du vill dela med dej ?

Kom att tänka på när Cornelis Vreeswijk råkade ut för vad han trodde var ett par tjejer och hur han reagerade då han upptäckte att så ej var fallet.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har man ändå släpat med sig eländet hem kan man ändå kosta på sig en avsugning... E väl inte hela världen

Link to comment
Dela på andra sajter

Har man ändå släpat med sig eländet hem kan man ändå kosta på sig en avsugning... E väl inte hela världen

Ja, exakt. Man får försöka göra det bästa av vad som kan te sig som en något obehaglig situation.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att ta en iPod är väl knappast nåt brott, snarast en välgärning?

Men att köra med falsk varudeklaration, det är lågt...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara man inte köper guld till hen. Då har det gått för långt.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

 
Link to comment
Dela på andra sajter

Tar Han hem en "skandal beauty" utan att, kolla vad han hittat.

Så får Han liksom skylla sig själva.

Hälsar pigge01

Ändrades av pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ragga på stranden är att spela rysk roulette.Gubben fick lära sig den hårda vägen,he he.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hårda vägen?

Ja nu ja när tyskens namn figurerar i pressen som sexköpare...

Fast det är kanske ett gott omdöme i Tyskland??? Det är kanske bara i det känslokallaste nord som sexköperi är förkastligt?

(jag gillar förresten inte termen sexköp, det handlar väl mer om att hyra för ett tag?)

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

ähhh tror tysken har roat sig en stund, sen kanske han snåla med betalningen så hen tog lite extra charge...skulle bergis sagt samma om jag var i tyskens situation :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Har man ändå släpat med sig eländet hem kan man ändå kosta på sig en avsugning... E väl inte hela världen

Det sägs att det är som att gå på lina, det funkar ända tills man tittar ner. :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det sägs att det är som att gå på lina, det funkar ända tills man tittar ner. :ahh:

Fast dom e ju ofta rätt snygga så har dom bara kläder på sig på underkroppen så är det nog lugnt... Snygga i ansiktet å silikon tuttar är inget jag har ont av iaf :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hårda vägen?

Ja nu ja när tyskens namn figurerar i pressen som sexköpare...

Fast det är kanske ett gott omdöme i Tyskland??? Det är kanske bara i det känslokallaste nord som sexköperi är förkastligt?

(jag gillar förresten inte termen sexköp, det handlar väl mer om att hyra för ett tag?)

MVH Tommy

Tror inte det är något problem för tyskens rykte i Tyskland sålänge inte minderåriga är inblandade.

Det råder en helt annan offentlig inställning i dessa avseenden och att han inte accepterade transvestitens "falska varudeklariation" stärker snarare hans anseende hos sina landsmän.

Visst finns det en stark feministisk rörelse i Tyskland också men de jobbar , till skillnad från bl.a. Sverige, främst ovanför bältet.

//Singha711

Ändrades av Singha711
Link to comment
Dela på andra sajter

Tar Han hem en "skandal beauty" utan att, kolla vad han hittat.

Så får Han liksom skylla sig själva.

Hälsar pigge01

Jasså, du provkör alltså i butiken?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har man ändå släpat med sig eländet hem kan man ändå kosta på sig en avsugning... E väl inte hela världen

Är lite oerfaren inom detta område. Känns det inte lite konstigt att bli avsugen av en kille?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast dom e ju ofta rätt snygga så har dom bara kläder på sig på underkroppen så är det nog lugnt... Snygga i ansiktet å silikon tuttar är inget jag har ont av iaf :)

Och jag säger tvärtom :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Är lite oerfaren inom detta område. Känns det inte lite konstigt att bli avsugen av en kille?

Har inte testat

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte testat

Dö inte nyfiken gubben :spiteful: ,undvik bara dom med pipskägg det kittlar så jävligt på klockspelet så det går fan inte att fokusera :sorry: //Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...