Jump to content
IGNORERAD

På tal om botox


sweeex

Recommended Posts

Kan inte hjälpa att fundera om denna fåfänga, Jag har läst en tråd om botox mot svettningar, (nytt för mej) (inte svettningar då,, utan botox som hjälpmedel,, :wink: )

och det är ju bra att nån får hjälp av medlet.

Sen försöker jag att inte dömma andra människor för vad dom gör eller vill göra med sina kroppar, själv gillar jag tattueringar och det finns många som avskyr det,,

Men,,, jag kan inte hjälpa att jag undrar hur de tänker när de anser att svullna läppar , som direkt från ett saftigt slagsmål,, är snyggt? :ahh:

hu jeda mej för en rynka !! in med botox så ansikts skinnet töjs ut,, den här tjejen är ju himla söt innan ingreppet. efter ,,,,,, njee,,,

post-5953-0-01593200-1350571150.jpg

post-5953-0-85766600-1350571195.jpg

post-5953-0-70614900-1350571245.jpg

Haloween ??

min fråga är då ,,, Detta har väl inte fått fäste i Thailand? eller? Katöjjerna kan jag anta pumpar in både här och där?men jag har inte sett thai tjejer med "svullna" läppar än, men å andra sidan har jag vart offside rätt länge och inte studerat så noga.

Hur ser dagsläget ut egentligen?

post-5953-0-01593200-1350571150.jpg

post-5953-0-85766600-1350571195.jpg

post-5953-0-70614900-1350571245.jpg

Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan !

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det e inte botox dom sprutar in i läpparna , botox används mot rynkorna förlamar musklerna så du inte får några rynkor om tex, du rynkar på pannan så blir det inga veck . kommer ej i håg namnet på det dom sprutar in i läpparna

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Så nu kom ja på va de hette restylan det som tjejerna fyller läpparna me

Äh, du tittade i ditt medicinskåp :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

EFter lite letande i skallen...

Sverige.

Svenska tuppar föds upp för att bli råvara för läppförstoringar och antirynkkrämer, avslöjar programmet Kaliber i P 1.

Annons: empty.gif

Det är den röda tuppkammen man vill åt. Ur den utvinns hyaluronsyra som finns i läppförstoringar.

Det sker samtidigt som det är förbjudet inom EU att testa kosmetika och hygienprodukter på djur.

Det finns dock inget förbud att framställa produkterna av djur. Jordbruksverket, som ansvarar för djurskyddet, kände inte till produktionen.

"Sydsvenskan 18 oktober"

///T

The future is tomorrow, be sure to be there...

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...