Jump to content
IGNORERAD

Slut för Samsung Galaxy IIIS


Tack och Hej

Recommended Posts

  • Svar 33
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    6

  • Tommy

    6

  • Tack och Hej

    3

  • Krafta

    2

Mest aktiva i denna tråd

Och bye bye iPad!?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Och bye bye iPad!?

MVH Tommy

Den kombination som PADphone presenterar kommer många att ha svårt.

Jag ska lura chefen att köpa en till mig som Julklapp :crazy:

Ändrades av Lobuz
Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen skulle jag hellre köpa 1 telefon och 1 surfplatta, då slipper jag bli av med båda då frugan eller grabben vill leka med nån av dem.

Fattade inte riktigt om den endast säljs som "paket" platta+ telefon, men antar det.

Skall bli intressant att se om det där konceptet funkar, gissar på: funkar dåligt, försäljningsmässigt alltså...

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

ASUS äger..

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

ÄÄÄHsch, härmapor! Snart, ifall nåt amerikanskt paddföretag kommer me samma konstruktion.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen skulle jag hellre köpa 1 telefon och 1 surfplatta, då slipper jag bli av med båda då frugan eller grabben vill leka med nån av dem.

Fattade inte riktigt om den endast säljs som "paket" platta+ telefon, men antar det.

Skall bli intressant att se om det där konceptet funkar, gissar på: funkar dåligt, försäljningsmässigt alltså...

MVH Tommy

Du läste inte hela artikel. Telefonen kommer att säljas även separat.

Link to comment
Dela på andra sajter

fan .SG3 är ju helt kanon.sku inte tro att den där reklamsnutten ändrar nåt för mej iallafall.. :-)

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

fan .SG3 är ju helt kanon.sku inte tro att den där reklamsnutten ändrar nåt för mej iallafall.. :-)

Ni måsta avlägsna skygglapparna.

Link to comment
Dela på andra sajter

är än så länge nöjd med min SS.GS3. byter om 2 år.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du läste inte hela artikel. Telefonen kommer att säljas även separat.

Tror inte jag läste nånting, kollade på tuben och irriterade mej på grabbens frisyr, så det kan hända att jag missade nåt i den också...

Men varför köpa en telefon vars störta finess är att den kan kopplas till en större skärm, om man inte vill ha skärmen? Jag var mest impad av den påstådda batteritiden.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Är väl också nöjd med Samsungen men jag gillar ASUS grejer..

Nästa telefon jag köper blir väl om ca 2 år och då lär det garanterat bli något med Windows i, men till dess får jag väl nöja mig med att köpa något annat kul, en Zenbook Prime kanske :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl också nöjd med Samsungen men jag gillar ASUS grejer..

Nästa telefon jag köper blir väl om ca 2 år och då lär det garanterat bli något med Windows i, men till dess får jag väl nöja mig med att köpa något annat kul, en Zenbook Prime kanske :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Jag är nöjd med min Nokia L 800 W 7,5 :thumbsup::thumbsup:

Och Samsung Nexus! :nyam:

Vad det blir om 1,5 år

Vet jag inte mera än

Att det inte blir någon Apple skrutt :crazy:

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Själv satsar jag nog på ett nytt fodral till min 5 år gamla Nokia,kanske ett i läder t.o.m. :thumbsup:

Nåt som matchar din läderkeps????:giggle:

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kommer ju nya telefoner hela tiden och man kan ju inte ha det senaste jämt.

Men själv planerar jag att köpa en ny just nu - lutar åt samsung galaxy 4g och fattar inte riktigt om den här asus: skulle vara bättre på något väsentligt? (och när finns den på marknaden?) Även om jag hellre skulle äga en asus än en samsung ( gillar inte riktigt sydkorianernas attityd i los) - så om det fanns något alternativ så väljer jag hellre det .

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det kommer ju nya telefoner hela tiden och man kan ju inte ha det senaste jämt.

Men själv planerar jag att köpa en ny just nu - lutar åt samsung galaxy 4g och fattar inte riktigt om den här asus: skulle vara bättre på något väsentligt? (och när finns den på marknaden?) Även om jag hellre skulle äga en asus än en samsung ( gillar inte riktigt sydkorianernas attityd i los) - så om det fanns något alternativ så väljer jag hellre det .

Ja du får ju en surfplatta på köpet :) Skulle väl komma ut till julhandeln..

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

På köpet? Man får väl lägga till ett par/tre tusenlappar och vet inte riktigt om jag vill ha en surfplatta - en bra lap är väl isf ett bättre moderskepp/komplement till en smartphone?

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Dom trodde väl på ungefär 150 euro i pris skillnad om du köper utan plattan..

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl också nöjd med Samsungen men jag gillar ASUS grejer..

Nästa telefon jag köper blir väl om ca 2 år och då lär det garanterat bli något med Windows i, men till dess får jag väl nöja mig med att köpa något annat kul, en Zenbook Prime kanske :)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Det är tydligen till att ha stort förtroende för Windows om två år ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det är tydligen till att ha stort förtroende för Windows om två år :wink:

Herr Chang har talat.

Japp :) Tror nämligen att Windows 8 kommer bli en hit när det gäller multitouch...

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp :) Tror nämligen att Windows 8 kommer bli en hit när det gäller multitouch...

Tillåt mig tvivla :wink:

Tycker Microsoft ter sig något desperata inför stora lanseringen 26 oktober.

Bland annat svamlar en så kallad ingenjör från Microsoft att skärmen på Surface är bättre än den på senaste iPad:

http://news.cnet.com...splay-quality/?

Detta trots att iPad har fler pixel på samma yta. Ja, något förvirrat om att det är mindre reflektion på Surface. Ingenjören blir lite ställd när någon frågar hur det då kommer sig att kommande Surface Pro har tätare pixel...

Och så den rent ut sagt pinsamma reklamen för Surface:

Någon som blir sugen på att köpa Surface?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tilläggas bör kanske några visdomsord från Steve Jobs: "Microsoft has no taste!"

Sagt av en ung Steve Jobs. Men det verkar gälla än idag...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Tillåt mig tvivla :wink:

Tycker Microsoft ter sig något desperata inför stora lanseringen 26 oktober.

Bland annat svamlar en så kallad ingenjör från Microsoft att skärmen på Surface är bättre än den på senaste iPad:

http://news.cnet.com...splay-quality/?

Detta trots att iPad har fler pixel på samma yta. Ja, något förvirrat om att det är mindre reflektion på Surface. Ingenjören blir lite ställd när någon frågar hur det då kommer sig att kommande Surface Pro har tätare pixel...

Och så den rent ut sagt pinsamma reklamen för Surface:

Någon som blir sugen på att köpa Surface?

Herr Chang har talat.

??? Nu är du ute och svamlar om saker du inte förstår dig på som vanligt. Var har jag nämnt Surface i mina inlägg? Det förstår du väl att det är när ASUS och andra tillverkare bygger maskiner med Windows 8 i som det kommer ta fart..

Ja den reklamen var riktigt pinsam, ungefär lika pinsam som du är emellanåt i din anti-reklam för apple. För det har du väl förstått vid det här laget, att varje gång du öppnar din hånfulla trut så ökar föraktet mot apple, inte bara hos mig utan även hos andra potentiella apple-köpare?

Så tvivla på du bäste Herr Chang, egentligen så tror jag att du är lite orolig :)

Link to comment
Dela på andra sajter

??? Nu är du ute och svamlar om saker du inte förstår dig på som vanligt. Var har jag nämnt Surface i mina inlägg? Det förstår du väl att det är när ASUS och andra tillverkare bygger maskiner med Windows 8 i som det kommer ta fart..

Ja den reklamen var riktigt pinsam, ungefär lika pinsam som du är emellanåt i din anti-reklam för apple. För det har du väl förstått vid det här laget, att varje gång du öppnar din hånfulla trut så ökar föraktet mot apple, inte bara hos mig utan även hos andra potentiella apple-köpare?

Så tvivla på du bäste Herr Chang, egentligen så tror jag att du är lite orolig :)

Orolig för Microsoft? Du måste skämta...

Det är riktigt roligt att se Microsoft göra bort sig inför den stora lanseringen.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...