andrejsdenruskige Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Du ser dig som majoritet då? Jag skickar väldigt sällan mms.. men jag får en del mms. Det är nog en generationsfråga med.. we are to old for that shit! Nja, min äldre syster är den som skickar MMS. So, we are too young for that shit. Trodde dom som var yngre endast använde sig av FB. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Vad då märklig? Jag var användare av Palm telefoner sedan hade jag Blackberry sedan sony Ericsson P900 och P1 sedan iPhone och nu en Note2 via jobbet. Just för att man kan skicka dokument samtidig som man PRATAR med varandra. Jag använde sms kanske 10 gånger i mitt liv. Jag ringer om jag behöver ha kontakt med människor eller om jag behöver skicka dokument så skickar jag mail Vad fan är sms för något? vågar folk inte att prata med varandra är alla så jävla skygga att man vågar inte längre att prata med varandra? Ja, nu vet jag inte alls vad du dilla om? Vi pratar väl om telefoner som är uppfunna innan hjulet uppfanns eller!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 (ändrad) Vad fan är sms för något I rest my case.. Ändrades Mars 7, 2013 av mangokid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Ja, nu vet jag inte alls vad du dilla om? Vi pratar väl om telefoner som är uppfunna innan hjulet uppfanns eller!? Jag pratar om att det är du själv som skaffar dig behöv av visa saker genom att tillverkaren kom på att du saknar det. Jag och många andra här i världen har ingen behöv av de funktioner som MMS. för att det finns bättre möjligheter än att skicka en text store än dina 160 tecken med en avskalad bild. Godnatt på dig din lilla stjärna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Jag pratar om att det är du själv som skaffar dig behöv av visa saker genom att tillverkaren kom på att du saknar det. Jag och många andra här i världen har ingen behöv av de funktioner som MMS. för att det finns bättre möjligheter än att skicka en text store än dina 160 tecken med en avskalad bild. Godnatt på dig din lilla stjärna Godnatt yxskaft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Huvudsaken är att vi inte bråkar he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Har väl fått åtta MMS i mitt liv. De flesta från min äldre syster. mycket användbart om man jobbar proffesionellt. Och inte Iphone Lek o bus. En av mina anställda vill konsultera mig om ett problem. Han tar en bild via mms. Skickar den sen till min email. och jag kan sen förstå bättre för att kunna ge att bra svar hur han ska agera. går det att ta en bild direkt från mailprogrammet? följer inställningarna till mail med abbonemanget automatiskt? "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 (ändrad) mycket användbart om man jobbar proffesionellt. Och inte Iphone Lek o bus. En av mina anställda vill konsultera mig om ett problem. Han tar en bild via mms. Skickar den sen till min email. och jag kan sen förstå bättre för att kunna ge att bra svar hur han ska agera. går det att ta en bild direkt från mailprogrammet? följer inställningarna till mail med abbonemanget automatiskt? Ehhh, bäst du raderar ditt inlägg innan du gör dig dummare än du är. Nr1. Han tar en bild via MMS? Borde kanske stå. Han tar en bild med sin telefon och skickar den till din e-mail. Vad har MMS med detta att göra. Lek du med din gängtejp i källaren och låt någon annan sköta snacket. PS Är du säker att han inte tog bild via GPRS och sedan beamade den över i Dolby-B brusreducering? Ja. Med iPhone så hade man tagit bilden och sedan skickat den via mail eller vad fan man vill..precis som i android lurar. Fast inte fan gör man det via MMS till e-mail. Ändrades Mars 7, 2013 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Fast inte fan gör man det via MMS till e-mail. Att skicka mms till email går alldeles utmärkt, mottog ett sånt mms på min mail senast igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 (ändrad) Ehhh, bäst du raderar ditt inlägg innan du gör dig dummare än du är. Nr1. Han tar en bild via MMS? Borde kanske stå. Han tar en bild med sin telefon och skickar den till din e-mail. Vad har MMS med detta att göra. Lek du med din gängtejp i källaren och låt någon annan sköta snacket. PS Är du säker att han inte tog bild via GPRS och sedan beamade den över i Dolby-B brusreducering? Ja. Med iPhone så hade man tagit bilden och sedan skickat den via mail eller vad fan man vill..precis som i android lurar. Fast inte fan gör man det via MMS till e-mail. Nu kan man väl undra vem som gör sig dum? Och skiter i det blå skåpet!!! I ett MMS så är det bara att ange valfri emailadress istället för telefonummret så skickas mms,et til Email istället för en annan telefon. lite snabbare och enklare än att gå omvägen via emailklienten! Ändrades Mars 7, 2013 av janne_h "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Nu kan man väl undra vem som gör sig dum? I ett MMS så är det bara att ange valfri emailadress istället för telefonummret så skickas mms,et til Email istället för en annan telefon. lite snabbare och enklare än att gå omvägen via emailklienten! Förmodligen inte genomförbart på ajfån... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Nu kan man väl undra vem som gör sig dum? Och skiter i det blå skåpet!!! I ett MMS så är det bara att ange valfri emailadress istället för telefonummret så skickas mms,et til Email istället för en annan telefon. lite snabbare och enklare än att gå omvägen via emailklienten! Eller för att vara på den säkra sidan och skicka både till telefonen och mailen samtidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 För upplysning till vissa Applefanboys som verkar vara tappade totalt bakom en vagn. Innan dom kliver in och gör bort sig ytterligare i denna tråd. Mann har kunnat MMMS,a till Email sen MMS födelse nån gång på 90 talet om jag inyte mins fel! "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Nu kan man väl undra vem som gör sig dum? Och skiter i det blå skåpet!!! I ett MMS så är det bara att ange valfri emailadress istället för telefonummret så skickas mms,et til Email istället för en annan telefon. lite snabbare och enklare än att gå omvägen via emailklienten! Är det väl inte. Verkar vara omständigt på Android. Så är det inte med iPhone. Ta en bild och välj vart du vill skicka den och hur. MMS är endast till för operatörerna som vill tjäna pengar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Eller för att vara på den säkra sidan och skicka både till telefonen och mailen samtidigt. Går alldeles utmärkt det ochså. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 För upplysning till vissa Applefanboys som verkar vara tappade totalt bakom en vagn. Innan dom kliver in och gör bort sig ytterligare i denna tråd. Mann har kunnat MMMS,a till Email sen MMS födelse nån gång på 90 talet om jag inyte mins fel! Nu har jag inte koll på kostnaden för MMS just nu, men nog är det dyrare än ett email? Vad gäller iPhone så fanns MMS redan på andra generationens iPhone, dvs 3G. Jag har också observerat att det är populärt bland thaidamer i Sverige att skicka MMS. Man orkar inte lära sig email Herr Chang har talat, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 (ändrad) Ändrades Mars 7, 2013 av janne_h "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Är det väl inte. Verkar vara omständigt på Android. Så är det inte med iPhone. Ta en bild och välj vart du vill skicka den och hur. MMS är endast till för operatörerna som vill tjäna pengar Kan ju inte bli lättare? Starta sms-appen.. ta en bild sen välj var och till vilka du vill skicka den till? Hur funkar det på ios? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Eller. Ta en bild och välj hur du vill skicka den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Eller. Ta en bild och välj hur du vill skicka den. ImageUploadedByTapatalk1362692254.542661.jpg Begränsat med andra ord. Eller kan du skicka till mail och telefon samtidigt genom en app? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Eftersom du använder ordet professionell så vet jag inte om jag skulle kalla erat MMS'ande för professionellt. Får dom lönespec. på sms? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Begränsat med andra ord. Eller kan du skicka till mail och telefon samtidigt genom en app? Jodå, det gick att göra det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Verkar vara omständigt på Android. Så är det inte med iPhone. I android så är det bara att ta fram valfri bild ta ett foto med kameran. Sen trycka på dela knappen så får man upp en hel lista med medier man kan skicka den via FB instagram, mail o.s.v. Dock krävs det att man konfigurerar upp mailklienten mot ett mailkonto i telefonen. MMS fungerar utan detta Vilket är då omständigast? "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Jodå, det gick att göra det. Var det omständigt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 7, 2013 Dela Inlagd Mars 7, 2013 Nu är sekten igång igen, nu behövs varken sms eller mms längre. Nu ska man tydligen skicka e-mail istället, så innovativt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu