Jump to content
IGNORERAD

Vad kan en Android mobil som inte Iphone 4-5 kan ?


Songkran

Recommended Posts

Vad kan en valfri Android mobil som inte en Iphone 4-5 kan ?

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 545
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Songkran

    67

  • Soengsang

    51

  • Herr Chang

    42

  • andrejsdenruskige

    41

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Man kan inte byta batteri tex. !

Du navigerar en dag på stan med mobilen eller streamar radio på jobbet så är det bara byta batteri när det är dags, med Ifånen så kan man inte byta batteri vilket man kan med dom flesta Androidmobilerna !

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Man kan inte byta batteri tex. !

Varför skulle det behövas?...och för den delen så går det utmärkt att byta batteri!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du vill ladda ner en fil från tex Piaratebay med en torrent app, det går fint med en androidmobil men Appel låter inte sina Iphone andvändare göra det.

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skulle det behövas?...och för den delen så går det utmärkt att byta batteri!

Varför man behöver byta batteri när den är slut, är du dum eller ?

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Du vill ladda ner en fil från tex Piaratebay med en torrent app, det går fint med en androidmobil men Appel låter inte sina Iphone andvändare göra det.

Inte prata olagligheter nu!!!.det har folk blivit avstängda för idag, med den solklara motiveringen "så gör de minsann på flashback"!!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför man behöver byta batteri när den är slut, är du dum eller ?

Vad menar du.dum?

För att svar på topic, jag vet inte vilket årtionde du lever i, idag går man inte omkring med ett dussin batterier i fickan till sin telefon, varken till Apples produkter eller Android-lurar....powepack är vad som gäller!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte prata olagligheter nu!!!.det har folk blivit avstängda för idag, med den solklara motiveringen "så gör de minsann på flashback"!!

Jag lägger upp en video på min semester på Piratebay, vad är det som är olagligt med det ?

Ifånarna får inte ladda ner det för Appel inte tycker att ni får se på den, Är det normalt ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lägger upp en video på min semester på Piratebay, vad är det som är olagligt med det ?

Ok, det är inte olagligt.

Men det är väl inte det egentliga syftet med piratbay?....påstå inget annat.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Att jämföra en sg3 mot en apfån är väl som en rolls roys mot en t-ford ,snällt sagt mot apfånen

Link to comment
Dela på andra sajter

Att jämföra en sg3 mot en apfån är väl som en rolls roys mot en t-ford ,snällt sagt mot apfånen

Nja, kvalitetsmässigt så är nog Apples produkt bättre, men rent prestandamässigt så är den ju efter, ingen tvekan om det!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menar du.dum?

För att svar på topic, jag vet inte vilket årtionde du lever i, idag går man inte omkring med ett dussin batterier i fickan till sin telefon, varken till Apples produkter eller Android-lurar....powepack är vad som gäller!

Vad fan är powerpack, någon Ifångrej ?

Jag byter batteri på 30s när jag behöver mer ström medans Ifånanvändarna redan har lagt av med sin streaming för länge sen :)

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad fan är powerpack, någon Ifångrej ?

Jag byter batteri på 30s när jag behöver mer ström medans Ifånanvändarna redan har lagt av med sin streaming :)

Tror nog 90% av mina vänner har en smart telefon, de flesta Androidlurar...men ingen fjantar omkring och byter batterier, det gjorde man på -90 talet kanske..

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ladda ner en HD film från en torrent sita och kör den direkt ut från mobilen via HDMI till TV'n är grymt :)

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror nog 90% av mina vänner har en smart telefon, de flesta Androidlurar...men ingen fjantar omkring och byter batterier, det gjorde man på -90 talet kanske..

Mina Ifånvänner andvänder tydligen inte sina mobiler till att lyssna på radio mm, dom kör med andra lurara vid sidan om :)

Ifån har ju inte enns FM Radio, det behövs ju inte ?

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vilken gäsptråd.

Songkran! Du kan tydligen inte detta med att vara forumhaverist.

Ett patetiskt försök.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina Ifånvänner andvänder tydligen inte sina mobiler till att lyssna på radio mm, dom kör med andra lurara vid sidan om :)

Ifån har ju inte enns FM Radio, det behövs ju inte ?

Gissar att du nyligen köpt din första smarta telefon?

-Vem lyssnar på radio sänd i etern idag, möjligen Talibanerna då....men vi andra har nog använt webbradio de sista 3-4 åren!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina Ifånvänner andvänder tydligen inte sina mobiler till att lyssna på radio mm

Nu har jag en android lur själv, men berätta för mej .När känner du behovet av att

lyssna på radio i luren ?

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag en android lur själv, men berätta för mej .När känner du behovet av att

lyssna på radio i luren ?

Han har antagligen just bytt upp sig från en Nokia 3310 eller nått, där av vanan / behovet av rundradiosändningar i telefonen!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

När t.o.m "konverteraren" tomurdoc garvar åt klåparen songkran och andra androidanvändare skäms, då bör man nog ge upp sina taffliga försök.

Men, vafan!

Kör på sånkan, denna tråd ska jag läsa i morgon så man har något att skratta åt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sammanfattning hittills på vad en Android mobil kan som inte en Ifån 4-5 kan.

* Du kan inte ladda ner valfria filer från diverse torrent siter som tex, Piratebay vilket inte går med en Ifån då appel inte tycker att du ska kunna göra det.

* USB, HDMI finns inte.

* Ifån ägarna kan inte titta på HD video via mobilen på TV'n.

* Du kan inte byta batteri på en Iphone. Du måste ladda upp mobilen via Appel 220v kontakt.

* Du kan inte lyssna på FM radio då Ifån inte har har någon FM radio.

Det behövs inte, då Ifån inte har det :)

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...