Songkran Inlagd Februari 16, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Februari 16, 2013 Något mer man kommer på ? Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 18, 2013 Dela Inlagd Februari 18, 2013 Surfa med 2 fönster samtidigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Februari 19, 2013 Dela Inlagd Februari 19, 2013 Eller se på en film samtidigt som man surfar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 1, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 1, 2013 (ändrad) Man kan koppla hdmi och usb...och, ja, även kortläsare. Via diverse stora och fula adaptrar då iphone inte har någon USB eller Hdmi inbyggt, allt det har jag inbyggt i min 2 år gamla Android mobil Hur ser det ut när du stoppar in ett minneskort, usb eller hdmi kabel i din ifån Tejpa ihop alla adaptrar runt mobilen så vi får skratta Tycker sektmedlemmarna att det vore bra om Iphone hade USB, Hdmi och minneskortsplats Ändrades Mars 1, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 allt jag stoppar i min android kan jag få upp på vilken av mina nätverksvänner eller även ovänner om jag vill. Ett helt öppet operativ som användaren själv bestämmer över. Fantastiskt va... En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Hur fan orkar ni hålla på att tjafsa om era leksaker... -Har ni komplex eftersom ni altid ska tjata om apple...ville ha appleprodukter men hade inte råd!...eller va fan handlar det om? ? ? ? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 1, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 1, 2013 (ändrad) Hur fan orkar ni hålla på att tjafsa om era leksaker... -Har ni komplex eftersom ni altid ska tjata om apple...ville ha appleprodukter men hade inte råd!...eller va fan handlar det om? ? ? ? Börja med att läsa rubriken och förstår du inte den så ska jag försöka förklara. Ändrades Mars 1, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 (ändrad) Börja med att läsa rubriken och förstår du inte den så återkom. Ja men varför startar man en så korkad tråd, bara just för att framhäva er leksaker vilka ni tydligen har av någon anledning... Alla svar verka ni ju sitta inne med så vad finns det att diskutera, ni(du) är ju förfan helt patetisk, starta en tråd för att häckla telefoner på ett Thaiforum....hoppa upp ur sandlådan för fan!!! -Ni tycker det är fräckt och coolt att kunna byta batterier, pilla in minneskort, byta op.byta font ect etc etc.då är det nog bra med andoid för er gossar! -Jag skiter i det ovanstående, har redan lekt av mig och behöver produkter med kvalité och funktionalitet, där passar apple mig bra! Se så, hopp upp ur sandlådan och släpp spaden och hinken! Ändrades Mars 1, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 1, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 1, 2013 (ändrad) Varför tycker du att det är korkat att jämföra olika mobiler under (Elektronik, Datorer och Internet) , det verkar vara ett känsligt ämne för dig ? Man jämför väl om allt möjligt här ? Ändrades Mars 1, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Prova byta launcher på iphone. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Prova byta launcher på iphone. Behövs inte, för den går aldrig sönder i en iphone... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 1, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 1, 2013 "Det behövs inte" är en väldigt vanlig svar från sektmedlemmarna för allt som inte en Ifån klarar av Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 1, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 1, 2013 (ändrad) Hur fan orkar ni hålla på att tjafsa om era leksaker... Ändrades Mars 1, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 "Det behövs inte" är en väldigt vanlig svar från sektmedlemmarna för allt som inte en Ifån klarar av Ge mig ett enda skäl till varför jag skulle behöva! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Behövs inte, för den går aldrig sönder i en iphone... Sönder? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Sönder? Skulle det finnas någon annan anledning att byta? -Som jag skrev förut, jag har växt ifrån kluddandet.men jag har full förståelse för att ni tycker det är fränt att fixa med era leksaker. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Ja men varför startar man en så korkad tråd, bara just för att framhäva er leksaker vilka ni tydligen har av någon anledning... Alla svar verka ni ju sitta inne med så vad finns det att diskutera, ni(du) är ju förfan helt patetisk, starta en tråd för att häckla telefoner på ett Thaiforum....hoppa upp ur sandlådan för fan!!! -Ni tycker det är fräckt och coolt att kunna byta batterier, pilla in minneskort, byta op.byta font ect etc etc.då är det nog bra med andoid för er gossar! -Jag skiter i det ovanstående, har redan lekt av mig och behöver produkter med kvalité och funktionalitet, där passar apple mig bra! Se så, hopp upp ur sandlådan och släpp spaden och hinken! Och genom att skriva att appleprodukter står för kvalité och funktionalitet så kastar du dig handlöst ner i samma sandlåda för att leka med TS och oss andra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 1, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 1, 2013 (ändrad) Ge mig ett enda skäl till varför jag skulle behöva! Lyssna på FM Radio, byta batteri, utöka minnet, ladda mobilen via usb, se på film/TV via hdmi på en TV. Tänk lite själv, men det är ju inget sektmedlemmarna behöver göra Jag har inget i mot äppelprodukter, men jag förstår mig inte på folk som köper dom. Ändrades Mars 1, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Skulle det finnas någon annan anledning att byta? -Som jag skrev förut, jag har växt ifrån kluddandet.men jag har full förståelse för att ni tycker det är fränt att fixa med era leksaker. Det är det som skiljer oss som gillar Android från dom som gillar ios. Och det roliga är ju att... även att appleanvändare vet om dess begränsningar genom ett låst OS.. så försöker man påtala att ios är lika innovativt som Android.. men det är nåt som en novis som mig förstår att det är en enorm skillnad när det gäller att vara innovativt. ios ligger ljusår efter. Kludda eller inte.. det behöver man inte göra i Android heller, bara köra default från början. Men det är det som är tjusningen med Android, att du kan välja hur du vill att din telefon ska bete sig eller hur den ska se ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Lyssna på FM Radio, byta batteri, utöka minnet, ladda mobilen via usb, se på film/TV via hdmi på en TV. Tänk lite själv, men det är ju inget sektmedlemmarna behöver göra Men är du trött, jag har ju skrivit att jag inte behöver leka med min telefon, hålla på att byta batteri, leka med kort osv. -Föresten, att lagra på kort är ju lite primitivt och förlegat, de sista åren har det varit molntjänster som gäller...vake up! -Och se på film.hallå, säg inte att du håller på och trasslar med kablar där också, film streamar man trådlöst till appleTV sen ser man det på sin bildskärm! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 1, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 1, 2013 (ändrad) Men är du trött, jag har ju skrivit att jag inte behöver leka med min telefon, hålla på att byta batteri, leka med kort osv. -Föresten, att lagra på kort är ju lite primitivt och förlegat, de sista åren har det varit molntjänster som gäller...vake up! -Och se på film.hallå, säg inte att du håller på och trasslar med kablar där också, film streamar man trådlöst till appleTV sen ser man det på sin bildskärm! Säg att du kommer till ett hotell i Thailand och vill se på filmer du har laddat ner i mobilen vilket säkert inte går på en Ifån, hur gör du då menar du ? Använder du då molntjänster eller plockar du fram din appelTV menar du, jag kopplar in en Hdmi kabel och börjar titta Jag såg att Nokia ska börja sälja en mobil för 150kr, den skulle passa dina behov tror jag. Den har FM radio vilket inte din ifån har Ändrades Mars 1, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Men är du trött, jag har ju skrivit att jag inte behöver leka med min telefon, hålla på att byta batteri, leka med kort osv. -Föresten, att lagra på kort är ju lite primitivt och förlegat, de sista åren har det varit molntjänster som gäller...vake up! -Och se på film.hallå, säg inte att du håller på och trasslar med kablar där också, film streamar man trådlöst till appleTV sen ser man det på sin bildskärm! Säg att du kommer till ett hotell i Thailand och vill se på filmer du har laddat ner i mobilen vilket säkert inte går på en Ifån, hur gör du då menar du ? Använder du då molntjänster eller plockar du fram din appelTV menar du, jag kopplar in en Hdmi kabel och börjar titta Det där är inget stort problem för mig då, för det första har jag aldrig sett en film på ett hotell i Thailand, och skulle jag behöva göra det så funkar det bra i platta eller på dator..men som sagt inget överhängande problem. Bättre argument ska nog till! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 1, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 1, 2013 (ändrad) Bättre argument ska nog till! För att menar du ? Här tar vi upp allt som en moderna android mobil kan som inte en ifån kan och det verkar som äpple ligger efter på mycket 4G, det är väl inget en Ifån behöver nu ? Lite som när 3G kom och tex. HTC Android fick det, "inget man behöver" enligt sekten Ändrades Mars 1, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 1, 2013 Dela Inlagd Mars 1, 2013 Det mesta mycket bättre skulle jag säga. Helt enkelt pga bgättre pga att android är en unix produkt som är kompatibel med resten av världen. Men kämpa kvar med din IOS du så är den snart lika offentlig som Mac os på 90 talet. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Mars 1, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Mars 1, 2013 (ändrad) ... Ändrades Mars 1, 2013 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu