Jump to content
IGNORERAD

Vad kan en Android mobil som inte Iphone 4-5 kan ?


Songkran

Recommended Posts

Ang fm radio kan vara bra för typ mig som kör över landsgränserna och inte har tillgång till internet då

När man turistar i Thailand så är det bra kunna lyssna på lokala radiostationer, kan Ifånarna göra det ?

Det behövs ju inte då Ifånarna inte har FM radio, dom flesta Ifånen är ändå köpta på kredit och är låsta vilket gör att dom är värdelösa utomlands :)

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 545
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Songkran

    67

  • Soengsang

    51

  • Herr Chang

    42

  • andrejsdenruskige

    41

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har du inte fattat det så är det inte lönt att förklara det. Det är bara en bakåtsträvare som inte begriper vad som är bra med widgets. Skulle inte sekten varit så kåta på att stämma andra så skulle man garanterat gått mer åt Android utseendet. Som jag sagt innan... Apple har knullat sig själva i röven efter alla stämningar. Nu kan ni sitta där med en ganska snygg utsida med ett ruttet innehåll. För så fort man sätter på skärmen på en Iphone så ryggar man... säg till mig att den är snygg utan att ljuga. :mdr:

OK, som jag trodde. Du kan inte förklara... däremot väldigt duktig på att skriva skit om Apple.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så tycker även lagstiftare i många länder. Men det skiter väl du i?

Japp, jag kan kör bil/moppe lite fortare än vad skylten visar med du vill att motorn ska strypas då om Äppel får bestämma :).

Lightnníng till USB-kabel:

Vet ej vad du snackar om du IFån har inte har USB eller HDMI ?

Vad sägs om ett extern batteri?

Du kan koppla in ett bilbatteri, det blir säket smidigt dra runt med den :)

Har du hört talas om internetradio? Vad är det för radio som du vill lyssna på som inte finns på internet?

Går fint streama internet radio, Ifånen dör dock snabbt då batteriet tar slut och batteriet går inte bytas ut till en nyladdad vilket går fint på Android mobiler :)

Har du hört talas om iCloud? Man måste inte lagra allt i mobilen.

Ladda ner från iCloud går trögt och tar slut på batteriet vilket gör att Ifånen dör :(

Berätta gärna vad som är så bra med widgets?

Du kan direkt se hur dina Äppelaktier går när du tittar på skärmen :).

iPhoneanvändare är inte så lama att man behöver sådant värdelöst trams.

Allt son inte en Ifån kan är trams, det är det vanliga arumentet. Fattar inte varför man köper en IFån då ?

Herr Chang har talat.

Är du verkligen nöjd med dom "svaren"? Trodde du kunde bättre...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är kanske annorlunda.Ni får säga vad fan ni vill men jag längtar tills jag får min ajjfån 5.Gå och runka era motståndare.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är upp till 20 Mb som man kan lada via 3G

20 Mb, det tycker ni IFånare är bra ?

Jag lyssnar på podradio och drar ner 30-120mb flera gånger per dag, men de är väl inget man gör eller behöver göra med en Ifån :)

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du verkligen nöjd med dom "svaren"? Trodde du kunde bättre...

Herr Chang har talat.

Jätte nöjd, visar ju vad Ifånen går för.

Klockan är mycket så gå och lägg dig och tänk inte på tråden i natt :)

Jag kan tänka mig att en Ifån passar dig perfekt, det räcker ju att du kan ringa och skicka sms till kärringen.

Ifånen är säkert den perfekta nybörjartelefonen, lite som när man köper en Volvo i Sverige :)

Köper alla grannar en sådan så måste det ju vara den rätta bilen !

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Ang fm radio kan vara bra för typ mig som kör över landsgränserna och inte har tillgång till internet då

Du får väl be åkaren att sätta in en radio i bilen åt dig, vill han inte det så kan du få en av mig....har säkert en som ligger och skräpar någonstans.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan bara konstatera en sak, måste bara vara idi*ter som byter batteri i sina telefoner idag...normala användare brukar någon typ av powerpack om de promt ska ha extra ström.

Går ju för tusan inte att köpa ett extra batteri idag i en normal telefonshop.men powerpack finns det oftast ett flertal att välja på.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jätte nöjd, visar ju vad Ifånen går för.

Klockan är mycket så gå och lägg dig och tänk inte på tråden i natt :)

Jag kan tänka mig att en Ifån passar dig perfekt, det räcker ju att du kan ringa och skicka sms till kärringen.

Ifånen är säkert den perfekta nybörjartelefonen, lite som när man köper en Volvo i Sverige :)

Köper alla grannar en sådan så måste det ju vara den rätta bilen !

Ja, gå du och lägg dig. Det verkar du behöva.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får väl be åkaren att sätta in en radio i bilen åt dig, vill han inte det så kan du få en av mig....har säkert en som ligger och skräpar någonstans.

Ja om jag nu går ur bilen och tar rast och vill lyssna på radio tex allsvenskan eller annan sport blir det lite klumpigt att släpa med bilens radio , jo svensk radio går långt över landsgränserna

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du hört talas om internetradio? Vad är det för radio som du vill lyssna på som inte finns på internet?

Hur bra funkar det när man inte har tillgång till internet?

Har du hört talas om iCloud? Man måste inte lagra allt i mobilen.

Kan du utnyttja det när du inte har tillgång till nätet? Du vet, det finns nåt som heter dropbox också, men det funkar inte heller om man inte har tillgång till nät. Så mycket minne är ovärderligt för dom som behöver det.

Berätta gärna vad som är så bra med widgets?

Titta och lär. Nu har väl Iphone 5, widgets med... förbannade härmapor. Men dock endast i rullgardinen och då två st. :)

iPhoneanvändare är inte så lama att man behöver sådant värdelöst trams.

Ja, det är ju så bakåtsträvare och förtryckta lärjungar resonerar. Alla fördelar med att kunna förändra sin telefon är helt frivilligt i Android. Till skillnad från sekten som tillåter er att flytta runt på ikonerna? Woaw! :)

Vilken telefon är mest innovativ och snyggast när det gäller UI? Iphone ser ut som fan imo, så opersonlig med ett hav med ikoner.

Bilderna är inte mina!! Iphone ser ut som nåt från glada 80:talet! :mdr:

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur bra funkar det när man inte har tillgång till internet?

Kan du utnyttja det när du inte har tillgång till nätet? Du vet, det finns nåt som heter dropbox också, men det funkar inte heller om man inte har tillgång till nät. Så mycket minne är ovärderligt för dom som behöver det.

Titta och lär. Nu har väl Iphone 5, widgets med... förbannade härmapor. Men dock endast i rullgardinen och då två st. :)

Ja, det är ju så bakåtsträvare och förtryckta lärjungar resonerar. Alla fördelar med att kunna förändra sin telefon är helt frivilligt i Android. Till skillnad från sekten som tillåter er att flytta runt på ikonerna? Woaw! :)

Vilken telefon är mest innovativ och snyggast när det gäller UI? Iphone ser ut som fan imo, så opersonlig med ett hav med ikoner.

Bilderna är inte mina!! Iphone ser ut som nåt från glada 80:talet! :mdr:

Tja, har man aldrig tillgång till internet så fungerar det förstås inte.

Smaken är som baken, så mycket är uppenbart.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, har man aldrig tillgång till internet så fungerar det förstås inte.

Smaken är som baken, så mycket är uppenbart.

Herr Chang har talat.

Varför ska du alltid överdriva? Vadå aldrig tillgång till internet? Allt är svart och vitt för dig. På flyget är det inte så vanligt med internet. Tåget har ju en jävla benägenhet att tappa täckning. Ja, din smak är bedrövlig det är uppenbart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför ska du alltid överdriva? Vadå aldrig tillgång till internet? Allt är svart och vitt för dig. På flyget är det inte så vanligt med internet. Tåget har ju en jävla benägenhet att tappa täckning. Ja, din smak är bedrövlig det är uppenbart.

Överdriva? Är det någon som är aggresiv är det väl du?

Man måste inte ha hela låt och videosamlingen på sin mobil. Om vet att man kommer att tappa kontakt med internet pga av tåg eller flyg kan man ju ladda ner i förväg det man tänker konsumera. Är det så besvärligt?

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Överdriva? Är det någon som är aggresiv är det väl du?

Man måste inte ha hela låt och videosamlingen på sin mobil. Om vet att man kommer att tappa kontakt med internet pga av tåg eller flyg kan man ju ladda ner i förväg det man tänker konsumera. Är det så besvärligt?

Herr Chang har talat.

Planläggning är inte folks starka sida. Du bör ha förståelse...

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det någon som är aggresiv är det väl du?

Hahahahahahaha! Självinsikt är inte din starka sida va? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tar för givet att denna tråd relaterar till Jailbreakade iPhone.

Och då är det inte mycket man förstår av allt "sandlådetjafs" i denna tråd.

Varför inte bannlysa allt tugg om telefoner och mjukvara därtill? Finns det inte nog många forum på Internet som är avsedda för just diskussioner om telefoner.

Jag är så förbannat dum så jag trodde detta forum skulle handla om Thailand och det som relaterar till forumets andemening!

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tar för givet att denna tråd relaterar till Jailbreakade iPhone.

Och då är det inte mycket man förstår av allt "sandlådetjafs" i denna tråd.

Varför inte bannlysa allt tugg om telefoner och mjukvara därtill? Finns det inte nog många forum på Internet som är avsedda för just diskussioner om telefoner.

Jag är så förbannat dum så jag trodde detta forum skulle handla om Thailand och det som relaterar till forumets andemening!

Blir ganska tjatigt och prata om bara Thailand. Sen skadar det väl inte att tjafsa och jävlas med varandra lite? :)

Btw, lycka till med att Jailbreaka Iphone 5. :mdr:

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

.

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Sammanfattning på några saker hittills på vad en Android mobil kan som inte en Ifån 4-5 kan

* Du kan max. ladda ner filer på 20MB på det mobila nätet då Ifån är rädd för att batteriet tar slut annars ?

* Du kan inte ladda ner valfria filer från diverse torrent siter som tex, Piratebay vilket inte går med en Ifån då äppel inte tycker att du ska kunna göra det.

* USB, HDMI finns inte på mobilen.

* Du kan inte byta batteri på en Iphone om den tar slut.

* Du kan inte lyssna på FM radio då Ifån inte har någon FM radio.

* Om minnet tar slut så kan du inte uppdaterat den som det går på dom flesta mobilerna utanför Ifånvären.

* Widgets finns inte i Ifånvärden.

* Rörliga bakgrunder finns inte i Ifånvärden.

* Du kan ladda ner appar via datorn/webben till mobilen utan att den är kopplad till datorn.

Något mer, jag kan inte Ifån värden :)

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

* Du kan inte byta batteri på en Iphone om den tar slut.

Så, har du fått din helgkvarting igen nu :rotfl:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sammanfattning på några saker hittills på vad en Android mobil kan som inte en Ifån 4-5 kan

* Du kan max. ladda ner filer på 20MB på det mobila nätet då Ifån är rädd för att batteriet tar slut annars ?

* Du kan inte ladda ner valfria filer från diverse torrent siter som tex, Piratebay vilket inte går med en Ifån då äppel inte tycker att du ska kunna göra det.

* USB, HDMI finns inte på mobilen.

* Du kan inte byta batteri på en Iphone om den tar slut.

* Du kan inte lyssna på FM radio då Ifån inte har någon FM radio.

* Om minnet tar slut så kan du inte uppdaterat den som det går på dom flesta mobilerna utanför Ifånvären.

* Widgets finns inte i Ifånvärden.

* Rörliga bakgrunder finns inte i Ifånvärden.

* Du kan ladda ner appar via datorn/webben till mobilen utan att den är kopplad till datorn.

Något mer, jag kan inte Ifån värden :)

Det här svamlet har jag redan svarat på. Det blir inte mer sant bara för att du lägger in exakt samma inlägg igen...

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sammanfattning på några saker hittills på vad en Android mobil kan som inte en Ifån 4-5 kan

* Du kan max. ladda ner filer på 20MB på det mobila nätet då Ifån är rädd för att batteriet tar slut annars ?

* Du kan inte ladda ner valfria filer från diverse torrent siter som tex, Piratebay vilket inte går med en Ifån då äppel inte tycker att du ska kunna göra det.

* USB, HDMI finns inte på mobilen.

* Du kan inte byta batteri på en Iphone om den tar slut.

* Du kan inte lyssna på FM radio då Ifån inte har någon FM radio.

* Om minnet tar slut så kan du inte uppdaterat den som det går på dom flesta mobilerna utanför Ifånvären.

* Widgets finns inte i Ifånvärden.

* Rörliga bakgrunder finns inte i Ifånvärden.

* Du kan ladda ner appar via datorn/webben till mobilen utan att den är kopplad till datorn.

Något mer, jag kan inte Ifån värden :)

Här flödar fantasin. Till och med jag som varken äger någon iPhone eller Android-mobil kan se att det inte var så många rätt.

Ska du hålla på och jämföra kan du ju kolla om det du påstår stämmer eller är fantasier.

Om du exempelvis bemödade dig att titta efter skulle du se att sladden du kopplar till en iPhone är USB!

En FM-mottagare kan du köpa som tillbehör om man nu nödvändigtvis måste ha en. Hur är tillbehörsmarknaden för Android?

Min dator har inte heller HDMI... det följde ju inte med någon sladd. Buhu. Men vänta, jag kan ju köpa en!!

Samma för telefoner. Eller medföljer det HDMI-kablar till alla Android-enheter?

Nä, ta och kamma till dig nu Songkran. Du låter som en gammal LP-skiva som hakat upp sig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...