Jump to content
IGNORERAD

Vad kan en Android mobil som inte Iphone 4-5 kan ?


Songkran

Recommended Posts

Sammanfattning hittills på vad en Android mobil kan som inte en Ifån 4-5 kan.

* Du kan inte ladda ner valfria filer från diverse torrent siter som tex, Piratebay vilket inte går med en Ifån då appel inte tycker att du ska kunna göra det.

* USB, HDMI finns inte.

* Ifån ägarna kan inte titt på HD video via mobilen på TV'n.

* Du kan inte byta batteri på en Iphone. Du måste ladda upp mobilen via Appel 220v kontakt.

* Du kan inte lyssna på FM radio då Ifån inte har har någon FM radio.

Ja ja det räcker nu alla utom 3 på forumet vet att apfån är drit ,jo dom vet också iof sig

men erkänner inte apsekten har tagit över dom , så hoppet är ute för dom ,frid vare med dom

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 545
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Songkran

    67

  • Soengsang

    51

  • Herr Chang

    42

  • andrejsdenruskige

    41

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Absolut köper man telefon för att kunna lyssna på radio... När man inte har några vänner att ringa/sms med så får man ta till radion

Link to comment
Dela på andra sajter

Sammanfattning hittills på vad en Android mobil kan som inte en Ifån 4-5 kan.

* Du kan inte ladda ner valfria filer från diverse torrent siter som tex, Piratebay vilket inte går med en Ifån då appel inte tycker att du ska kunna göra det.

* USB finns inte.

* Du kan inte byta batteri på en Iphone. Du måste ladda upp mobilen via Appel 220v kontakt.

* Du kan inte lyssna på FM radio då Ifån inte har har någon FM radio.

Fel,.

Du kan byta batteri.men du har tydligen ännu inte fattat att i dag så springer inte man omkring med ett dussin batterier i ficka och byter...varken Android användare eller iPhone användare!

Idag så lyssnar man inte på rundradio i en telefon, webbradio är vad som gäller.

USB på IPhone saknas bla för att försvåra åverkan och virus intrång från en massa piratskit...pest eller kolera, jag tyckte det var bra då jag använde iPhone, tryggt och bra..samt att det inte är några problem för mig att köpa orginaltillbehör, jag har råd med det!

-Inga olagligheter här på forumet, med Torrent och skit..då kommer Talibanerna!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja ja det räcker nu alla utom 3 på forumet vet att apfån är drit ,jo dom vet också iof sig

men erkänner inte apsekten har tagit över dom , så hoppet är ute för dom ,frid vare med dom

Du som redig Android-fåne sen flera år.hur många batterier i fickan springer du omkring med?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du som redig Android-fåne sen flera år.hur många batterier i fickan springer du omkring med?

inget för jag kan inte byta på min

Link to comment
Dela på andra sajter

Gissar att du nyligen köpt din första smarta telefon?

-Vem lyssnar på radio sänd i etern idag, möjligen Talibanerna då....men vi andra har nog använt webbradio de sista 3-4 åren!

Och hur länge streamar du radio tills batteriet tar slut och du inte kan byta batterier på din Ifån :)

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

inget för jag kan inte byta på min

Då kanske du kan förklara för TS att det inte är normalt med batteribyten idag på smarta telefoner...Apple som Android.,,,,,och kvalitén är så bra så de överlever telefonen idag,

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och hur länge streamar du radio tills batteriet tar slut och du inte kan byta batterier på din Ifån :)

-Hade du läst ordentligt så hade du förstått att jag gått ifrån iPhone, men det var drygt 3 bekymmerfria år, och inte omöjligt att jag köper en igen i framtiden!

Men herregud människa, finns ju laddare överallt.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kanske du kan förklara för TS att det inte är normalt med batteribyten idag på smarta telefoner...Apple som Android.,,,,,och kvalitén är så bra så de överlever telefonen idag,

Streama radio i 8-10h är inga problem med Ifån eller Android ?

Du kan navigerar en hel dag via en mobilkarta en heldag i Bangkok är inga problem utan att byta batteri :)

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Streama radio i 8-10h är inga problem med Ipån eller Android ?

Du navigerar en hel dag via en mobilkarta en heldag i Bangkok är inga problem utan att byta batteri :)

Inga problem att streama radio en hel dag, finns ju laddare!

Skulle inte falla mig in att springa till fots i värmen i Bkk en hel dag...jag har laddare i bilen!

Edit: skulle jag ha behovet av att lyssna på radio 8-10h dagligen så skulle jag köpa mig en radio och inte en telefon...så det med radio får du ta i Talibanernas radio-tråd!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men herregud människa, finns ju laddare överallt.

Så gör mina Ifånvänner, vid middag så sätter dom sina Ifånar på laddning medans jag byter batteri på 30s och lyssnar vidare :)

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Då kanske du kan förklara för TS att det inte är normalt med batteribyten idag på smarta telefoner...Apple som Android.,,,,,och kvalitén är så bra så de överlever telefonen idag,

Det var länge sedan man bytte batteri i sin telefon.

Det gick inte i Storno 900 NMT.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Streama radio i 8-10h är inga problem med Ifån eller Android

Vad f. gör du på dagarna ? Vandrar i skogen o lyssnar på radio ?

Vill man lyssna på så finns det numera radio i bilar/båtar i datorer, ja överallt

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

tomurdoc orka argumentera med dig, du tycker det är bättre ladda sin Ifån i timmar istället för att byta batteri på 30s och köra vidare med en fullladdad batteri :)

Vad är nackdelen med att kunna byta ut batteriet på 30s istället för att ladda upp den i x timmar ?

Ifån andvändarna, ni tycker att det är dåligt att man kan byta batteri ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Så gör mina Ifånvänner, vid middag så sätter dom sina Ifånar på laddning medans jag byter batteri på 30s och lyssnar vidare :)

Gör du det så sätter jag min i en laddare!

Edit: Skulle vara roligt att veta vad du har för relik till telefon som tillåter snabba och smidiga batteribyten...utan att öppna bakstycke eller dylikt!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en galaxy s3 som arbetstelefon... Den bara ligger å skräpar för jag tycker det är ren jävla skit rent ut sagt.. Men ändå tar den 20% batteri om dagen genom att bara ligga där... Skulle chefen ringa (det är ända gången jag använder telefonen) så sjunker batteriet skitfort. Och det tar ju en halv jävla dag att ladda skiten.. Telefonen är bara 4 månader så inget som är utslitet med batteriet. Så streama radio på den i 8-10 timmar om du kan.

Privat kör jag iphone, den har fått duktigt med stryk, används dagarna i ända med facebook, mpr, sms och telefonsamtal. Räcker med att den ligger på laddning på nätterna. Det ända som irriterar mig med iphone är att det inte går installera flash player eller va de heter så man inte kan se vissa filmer å så via nätet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sammanfattning hittills på vad en Android mobil kan som inte en Ifån 4-5 kan.

* Du kan inte ladda ner valfria filer från diverse torrent siter som tex, Piratebay vilket inte går med en Ifån då appel inte tycker att du ska kunna göra det.

* USB, HDMI finns inte.

* Ifån ägarna kan inte titta på HD video via mobilen på TV'n.

* Du kan inte byta batteri på en Iphone. Du måste ladda upp mobilen via Appel 220v kontakt.

* Du kan inte lyssna på FM radio då Ifån inte har har någon FM radio.

Det behövs inte, då Ifån inte har det :)

Okej, vi går vidare. Punkterna ovan gäller fortfarande !

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Androidägarna kan ladda ner hur stora filer som helst utan Wifi, vad har ni Ifånägare för begränsningar ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker ni Ifånägare att det är bra att ni inte kan ladda ner filer från tex Piaratebay ?

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker ni Ifånägare att det är bra att ni inte kan ladda ner filer från tex Piaratebay ?

Gör jag på datorn isof, tycker det är kluddigt på telefonen!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gör du det så sätter jag min i en laddare!

Edit: Skulle vara roligt att veta vad du har för relik till telefon som tillåter snabba och smidiga batteribyten...utan att öppna bakstycke eller dylikt!

Vtf, öppna bakstycket går ju på 2s :)

På Ifån går det väl inte utan verktyg ?

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt Ifån inte kan, behövs inte. Det vanliga Ifånargumentet :)

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Vtf, öppna bakstycket går ju på 2s :)

På Ifån går det väl inte utan verktyg ?

Men för tusan, inte håller man på att öppnar bakstycken och kluddar..skulle inte falla mig in!

Varför ställer du frågor som du redan vet svaret på?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...