Caveman Inlagd Juli 25, 2011 Dela Inlagd Juli 25, 2011 NU kommer [ YOU ] taggen att vara inaktiv i ett par dagar tills alla lugnat ner sig. Alltså INGEN är personligt utpekad, de som fortfarande sitter hemma och är röda av ilska kan helt enkelt andas ut och försöka få tillbaka hjärtrytmen. Nu har det gått några dagar, kanske dags för att aktivera [you] taggen igen? Detta var en mycket underhållande tråd ps.Atoms tidigare analys om semiretards på MPR lyser bara starkare för varje dag som går...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 25, 2011 Dela Inlagd Juli 25, 2011 Haha, ja den var lite rolig minns jag. Vi får se om you-taggen kommer tillbaka eller inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 25, 2011 Dela Inlagd Juli 25, 2011 (ändrad) Angående att sitta och supa utanför seven eleven butiken, så tycker jag det är ett utmärkt alternativ till de något dyrare barerna. Det är nära till billig och god påfyllning. Vill man ha jordnötter och 20 bahts nudelsoppa kan man lätt få det av den lokala mama san. Det är lätt att träffa likasinnande västerlänningar, alltid någon att tjata med. Att slå sig i slang med de lokala thailändarna gör man på ett smidigt sätt genom att bjuda de på sangsom. Ett utmärkt sätt att skaffa sig goda vänner i grannskapet. Har själv tillbringat åtskilliga nätter utanför seven eleven butiken i Naklua. Efter ett tag kändes alla som en enda stor familj, falanger som thaiare. Lyckades faktiskt ochså få hem en äldre thaikvinna på rummet, utan att betala barfine. Dock backade hon ur när jag fått av henne Behån. Så vill man slippa dyra drinkar, hög musik, hustlers och barfines, så är stenbänkarna utanför seven eleven butikerna utmärkta ställen att tillbringa tropiska nätter vid. BTT Jag tycker att du gjorde helt rätt i ditt val av dryckes-, och umgängesplats. Du radar upp mängder av rimliga orsaker till varför du satt där du gjorde, och det tyder på ett pragmatiskt sinnelag. Bättre det än att dagar och nätter härda ut i skräniga barer som gör sitt yttersta för att tömma din plånbok och fylla dina öron med lögner, tokerier, genomskinligt smicker och som du skrev SKRÄNIG MUSIK. Var och en bör få hitta en egen miljö att trivas i. Fortsätt att nyttja din favoritplats så länge det inte skadar någon annan. SN Ändrades Juli 25, 2011 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 25, 2011 Dela Inlagd Juli 25, 2011 Och här är stället och Herns vänner När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu