Jump to content
IGNORERAD

Botox i Thailand


Guest Gawar

Recommended Posts

Jag har väldiga problem med svett under armarna... Har testat allt jag hittat på apotek, nätet o.s.v... Inget hjälper... Så jag sökte för det på sjukan och fick en remiss att spruta in botox under armarna... 25 sprutor i var armhåla så är saken biff... Funkar SKITBRA och har gjort det var 6:e månad nu i 4 år...

Tänkte nu köra en ny omgång innan jag far till Thailand och började ringa å tjata redan i Juni just pga att jag jobbar som jag gör och inte kan sticka iväg hur som helst och efter mycket om och men lyckades jag få tid idag 11:e Okt... Men igår ringde doktorn återbud pga att han va sjuk och visste inte om det gick lösa innan 1:a Nov...

Så därför till frågan: Finns det något sånt här i Thailand? Måste väl finnas även thailändare som har detta problem... Någon som vet nåt?

Går göra hos privatläkare för en kostnad av 3000 skr... Men är även lite sent ute även för en privat läkare nu pga detta...

Och kom inte med några förslag om "absolut torr" eller nåt annat skit, har testat allt jag kommit över som sagt plus fått 2 olika sorters tabletter utskriva på recept innan jag började med botox...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    12

  • chiangmai

    7

  • Jive

    3

  • bob

    3

Mest aktiva i denna tråd

Jag har väldiga problem med svett under armarna... Har testat allt jag hittat på apotek, nätet o.s.v... Inget hjälper... Så jag sökte för det på sjukan och fick en remiss att spruta in botox under armarna... 25 sprutor i var armhåla så är saken biff... Funkar SKITBRA och har gjort det var 6:e månad nu i 4 år...

Tänkte nu köra en ny omgång innan jag far till Thailand och började ringa å tjata redan i Juni just pga att jag jobbar som jag gör och inte kan sticka iväg hur som helst och efter mycket om och men lyckades jag få tid idag 11:e Okt... Men igår ringde doktorn återbud pga att han va sjuk och visste inte om det gick lösa innan 1:a Nov...

Så därför till frågan: Finns det något sånt här i Thailand? Måste väl finnas även thailändare som har detta problem... Någon som vet nåt?

Går göra hos privatläkare för en kostnad av 3000 skr... Men är även lite sent ute även för en privat läkare nu pga detta...

Och kom inte med några förslag om "absolut torr" eller nåt annat skit, har testat allt jag kommit över som sagt plus fått 2 olika sorters tabletter utskriva på recept innan jag började med botox...

pampers babydry håller torrt i alla veck. :crazy:

kanske nån i snorren så den blir keeng keng,helt utan kamagra hähä.

sorry kompis,kunde inte hålla mig.

finns väl botoxkliniker i thai har jag för mig jag läst nånstans.om d var i bkk där många kändisar reparerat sig.

brummar här mot sthlm så kan inte kolla var jag såg d.

Ändrades av somsak

memma bra men björta bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

pampers babydry håller torrt i alla veck. :crazy:

kanske nån i snorren så den blir keeng keng,helt utan kamagra hähä.

sorry kompis,kunde inte hålla mig.

finns väl botoxkliniker i thai har jag för mig jag läst nånstans.

Försöker googla lite å det verkar som nåt sjukhus vid namn Yanhee International Hospital i BKK håller på med skönhetsoperationer, könsbyten OCH botox... Hehe. Har försökt maila å greja lite å se om man får svar... Annars får tjejen ringa runt när jag kommer ner till Thailand... Och det är klart, när dom klarar förvandla pojkar till sexiga å snygga "tjejer" ska dom väl klara av lite botox

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker googla lite å det verkar som nåt sjukhus vid namn Yanhee International Hospital i BKK håller på med skönhetsoperationer, könsbyten OCH botox... Hehe. Har försökt maila å greja lite å se om man får svar... Annars får tjejen ringa runt när jag kommer ner till Thailand... Och det är klart, när dom klarar förvandla pojkar till sexiga å snygga "tjejer" ska dom väl klara av lite botox

ja d var den ja menade...

memma bra men björta bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har väldiga problem med svett under armarna... Har testat allt jag hittat på apotek, nätet o.s.v... Inget hjälper... Så jag sökte för det på sjukan och fick en remiss att spruta in botox under armarna... 25 sprutor i var armhåla så är saken biff... Funkar SKITBRA och har gjort det var 6:e månad nu i 4 år...

Tänkte nu köra en ny omgång innan jag far till Thailand och började ringa å tjata redan i Juni just pga att jag jobbar som jag gör och inte kan sticka iväg hur som helst och efter mycket om och men lyckades jag få tid idag 11:e Okt... Men igår ringde doktorn återbud pga att han va sjuk och visste inte om det gick lösa innan 1:a Nov...

Så därför till frågan: Finns det något sånt här i Thailand? Måste väl finnas även thailändare som har detta problem... Någon som vet nåt?

Går göra hos privatläkare för en kostnad av 3000 skr... Men är även lite sent ute även för en privat läkare nu pga detta...

Och kom inte med några förslag om "absolut torr" eller nåt annat skit, har testat allt jag kommit över som sagt plus fått 2 olika sorters tabletter utskriva på recept innan jag började med botox...

Vet ju inte var du håller hus. Tjejen min nämnde IRIS Clinic i Korat, men de verkar inte så internationella.

https://www.facebook.com/pages/IRIS-Clinic/380041045392683

Iris_clinic@facebook.com

Iris_clinic@hotmail.com

+66 44 342 225

Link to comment
Dela på andra sajter

Botoxkliniker finns i Thailand. Vissa kedjor har kliniker på de större varuhusen. Har sett dom på större Big C och givetvis på Central Plaza De har skönhetssalonger med laser och botox... Har dock aldrig hört talas om botox i ditt fall. En ide är ju att du tar med din remiss,översätter den till engelska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet ju inte var du håller hus. Tjejen min nämnde IRIS Clinic i Korat, men de verkar inte så internationella.

https://www.facebook...380041045392683

Iris_clinic@facebook.com

Iris_clinic@hotmail.com

+66 44 342 225

Håller till i Pattaya, men kan åka vart som helst i Thailand för å slippa svettas...

Tack för tips

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Försöker googla lite å det verkar som nåt sjukhus vid namn Yanhee International Hospital i BKK håller på med skönhetsoperationer, könsbyten OCH botox... Hehe. Har försökt maila å greja lite å se om man får svar... Annars får tjejen ringa runt när jag kommer ner till Thailand... Och det är klart, när dom klarar förvandla pojkar till sexiga å snygga "tjejer" ska dom väl klara av lite botox

se bar till så du har garantier :thumbsup:

så du inte vaknar som en kattoy :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller till i Pattaya, men kan åka vart som helst i Thailand för å slippa svettas...

Tack för tips

Ligger en botoxklinik på Klangen i Pattaya.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ligger en botoxklinik på Klangen i Pattaya.

Åfan det ska jag kolla närmre på... Ungefär vart på klangen? Håller till på darkside så jag kommer ju isåfall från sukhumit road och går neråt mot beach road

Link to comment
Dela på andra sajter

se bar till så du har garantier :thumbsup:

så du inte vaknar som en kattoy :crazy:

Vaknar? Hehe en botox behandling tar ungefär 5-6 minuter... Och då ska jag vara bra jävla larmad om jag ska hinna somna på den tiden (samtidigt som man får 50 sprutor i armhålorna) hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Åfan det ska jag kolla närmre på... Ungefär vart på klangen? Håller till på darkside så jag kommer ju isåfall från sukhumit road och går neråt mot beach road

gå för bövelen inte in i fel salong bara :fan1::ledsen::giggle::ironi:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vaknar? Hehe en botox behandling tar ungefär 5-6 minuter... Och då ska jag vara bra jävla larmad om jag ska hinna somna på den tiden (samtidigt som man får 50 sprutor i armhålorna) hehe

50 sprutor :sFduh: då hade ja hellre svettats

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Åfan det ska jag kolla närmre på... Ungefär vart på klangen? Håller till på darkside så jag kommer ju isåfall från sukhumit road och går neråt mot beach road

Från Sukkan ligger den mellan 3:e och 2:a gatan på höger sida.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Från Sukkan ligger den mellan 3:e och 2:a gatan på höger sida.

Ok kanon... 1000 tack! Det ska jag genast kolla upp när jag kommer ner... ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Är tydligen problem med dessa kliniker i Thailand. Enligt lag skall endast läkare få ge sprutorna. Har varit en hel del razzior

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vaknar? Hehe en botox behandling tar ungefär 5-6 minuter... Och då ska jag vara bra jävla larmad om jag ska hinna somna på den tiden (samtidigt som man får 50 sprutor i armhålorna) hehe

tänkte mest på att du inte snupplar in i en kattoy salong :search:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Är tydligen problem med dessa kliniker i Thailand. Enligt lag skall endast läkare få ge sprutorna. Har varit en hel del razzior

där fick du svaret gawar :loc: men vi får väll döpa dig till gawingan sen :ironi: skojar med dig

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Är tydligen problem med dessa kliniker i Thailand. Enligt lag skall endast läkare få ge sprutorna. Har varit en hel del razzior

Jag tror det är ok på det här Yanhee International Hospital i BKK.

http://www.hygeiabeauty.com/botox_se.html

Har även hittat lite bloggar ang det här... Men engelskan funkar sådär känner jag =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Är tydligen problem med dessa kliniker i Thailand. Enligt lag skall endast läkare få ge sprutorna. Har varit en hel del razzior

Det låter ju bra, borde betyda att de kliniker som skyltar helt öppet har läkare.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig hört denna om svettproblemslösning. Trodde att man i akutfall brände svettkörtlarna...men kanske en gammal behandling med många biverkningar. Problemet är kanske att thai klinikerna inte hört talas om behandlingen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har aldrig hört denna om svettproblemslösning. Trodde att man i akutfall brände svettkörtlarna...men kanske en gammal behandling med många biverkningar. Problemet är kanske att thai klinikerna inte hört talas om behandlingen.

Det är nog inte lika lönsamt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...