Jump to content
IGNORERAD

Botox i Thailand


Guest Gawar

Recommended Posts

Jag har väldiga problem med svett under armarna... Har testat allt jag hittat på apotek, nätet o.s.v... Inget hjälper... Så jag sökte för det på sjukan och fick en remiss att spruta in botox under armarna... 25 sprutor i var armhåla så är saken biff... Funkar SKITBRA och har gjort det var 6:e månad nu i 4 år...

Tänkte nu köra en ny omgång innan jag far till Thailand och började ringa å tjata redan i Juni just pga att jag jobbar som jag gör och inte kan sticka iväg hur som helst och efter mycket om och men lyckades jag få tid idag 11:e Okt... Men igår ringde doktorn återbud pga att han va sjuk och visste inte om det gick lösa innan 1:a Nov...

Så därför till frågan: Finns det något sånt här i Thailand? Måste väl finnas även thailändare som har detta problem... Någon som vet nåt?

Går göra hos privatläkare för en kostnad av 3000 skr... Men är även lite sent ute även för en privat läkare nu pga detta...

Och kom inte med några förslag om "absolut torr" eller nåt annat skit, har testat allt jag kommit över som sagt plus fått 2 olika sorters tabletter utskriva på recept innan jag började med botox...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 72
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Avregistrerad clion

    12

  • chiangmai

    7

  • Jive

    3

  • bob

    3

Mest aktiva i denna tråd

Jag har väldiga problem med svett under armarna... Har testat allt jag hittat på apotek, nätet o.s.v... Inget hjälper... Så jag sökte för det på sjukan och fick en remiss att spruta in botox under armarna... 25 sprutor i var armhåla så är saken biff... Funkar SKITBRA och har gjort det var 6:e månad nu i 4 år...