Fredrik T Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Från Hasses Soft Rock Cafe Pattaya med bland annat en av mina 56 födelsedagar Frugans grabb, Ban Sieo´s egen Carabao Har någon varit där? Är det pumpstation? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik T Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Är det pumpstation? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Är det pumpstation? Nej den ligger väl nämre Beach Road, har du varit där? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik T Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Har varit i baren bredvid pumpstation, men jag tror att det är ugefär samma koncept. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Det börjar att tryta med foton från Asien, så nu blir det lite foton bland annat från hemtrakterna. Hyrde en husbil och drog till Danmark med ett par kompisar till Legoland i Billund på Jylland, Jag blev mäkta imponerad av detta ställe, allt det jag tagit foton på, förutom husbilen då är uppbyggt med legobitar och jag tycker att detta ställe absolut är värt ett besök. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Kan rekommendera besök på andra av Legolands anläggningar i världen Här är några av mina bilder från andra anläggningar Windsor, utanför London, England Carlsbad, utanför San Diego, Kalifornien Ulm, i närheten av Stuttgart, södra Tyskland Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Det börjar att tryta med foton från Asien, så nu blir det lite foton bland annat från hemtrakterna. Hyrde en husbil och drog till Danmark med ett par kompisar till Legoland i Billund på Jylland, Jag blev mäkta imponerad av detta ställe, allt det jag tagit foton på, förutom husbilen då är uppbyggt med legobitar och jag tycker att detta ställe absolut är värt ett besök. Kan hålla med om Legoland, var där för c:a 15 år sen då ungarna var små. De hade roligt, jag hade roligt, maten var god liksom den danska ölen, så allt var helt OK. Nä, nu ljuger jag, vi skulle vara där 2 dagar och dag 2 bestämde sig regnet för att göra entré. Det var ett rent tropiskt skyfall, när vi klev ur husvagnen framåt eftermiddagen så var hela förtältet översvämmat, c:a 15-25 cm runt hela vagnen. Det blev 2 dagar extra där så att allt hann torka upp innan vi kunde packa ihop. Men som sagt var, parkbesöket dag 1 var suveränt. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Från Hasses Soft Rock Cafe Pattaya med bland annat en av mina 56 födelsedagar Frugans grabb, Ban Sieo´s egen Carabao Har någon varit där? Nice with ice Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 TV, det har hant en del, man blir fortfarande mallos som en gammal man, uppvaxt med dessa "klotsar". Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Nice with ice Har du besökt det kulturella ställe. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Lite mer Filippinbilder från Sabang Beach, jag trivdes mycket bra där. Keven en Australienare som bodde mittemot mig och kompisen i en bungalow, han satt hela dagarna och sörplade sin San Miguel, lättöl enligt mig. Så min kompis Jocke och jag bjöd över honom till vår bungalow på en stänkare, våra filippintjejer hade fixat till ett par liter bullfrog, och den drycken var lömsk, smakar ingen sprit men jäklar vilket klipp det är i den. Australienaren blev ju givetvis dyngfull och somnade. Morgonen efter sa Kevin vänligt men bestämt, I never gone to drink with you two gays again, Jocke och jag tittade på varandra och smålog. Edgar en Filippinare som jobbade på Erik´s Pizzeria. Ibland är det varmt och då är det gott med en dusch. vilket stenansikte men på insidan av överarmen gör det ont att bli snygg BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 (ändrad) Lite mer Filippinbilder från Sabang Beach, jag trivdes mycket bra där. Keven en Australienare som bodde mittemot mig och kompisen i en bungalow, han satt hela dagarna och sörplade sin San Miguel, lättöl enligt mig. Så min kompis Jocke och jag bjöd över honom till vår bungalow på en stänkare, våra filippintjejer hade fixat till ett par liter bullfrog, och den drycken var lömsk, smakar ingen sprit men jäklar vilket klipp det är i den. Australienaren blev ju givetvis dyngfull och somnade. Morgonen efter sa Kevin vänligt men bestämt, I never gone to drink with you two gays again, Jocke och jag tittade på varandra och smålog. Jag har väl inte direkt några fördomar om pojkar som gillar varandra, men är det riktigt säkert att "Kevin" sa gays och inte guys? SN Ändrades Oktober 24, 2012 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Jag har väl inte direkt några fördomar om pojkar som gillar varandra, men är det riktigt säkert att "Kevin" sa gays och inte guys? SN Direkt? Det var du som började märka ord. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Direkt? Det var du som började märka ord. Man kan väl få fråga, ha ha? Orden har ju lite olika betydelse Tror inte att stefan5300 blir sur för att man frågar, han har ju varit med förr och verkar vara en glad och lättsam snubbe. SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Fantastiskt bra tråd Stefan, nya SC.. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Direkt? Det var du som började märka ord. Ja, ja, mitt snittbetyg var 2,4 när jag gick ut 9;an och jag var väl inte så himla duktig i skolan men från det att jag började jobba efter 9;an, så har jag inte varit arbetslös en dag, så tycker nog att jag klarat mig rätt bra i livet. Men i stället för att märka ord så kan ni väl scanna era egna gamla foton till glädje för oss alla, i stället för att haka upp er på ett jävla stavfel, för jag tror nog att dom flesta förstod vad jag skrev. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 (ändrad) Ja, ja, mitt snittbetyg var 2,4 när jag gick ut 9;an och jag var väl inte så himla duktig i skolan men från det att jag började jobba efter 9;an, så har jag inte varit arbetslös en dag, så tycker nog att jag klarat mig rätt bra i livet. Men i stället för att märka ord så kan ni väl scanna era egna gamla foton till glädje för oss alla, i stället för att haka upp er på ett jävla stavfel, för jag tror nog att dom flesta förstod vad jag skrev. Undrar om det inte blev lite fel här. Det var SN du skulle citerat ...eller? Jag tycker nämligen som du och det var därför jag "hoppade på" honom. Ändrades Oktober 24, 2012 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Man kan väl få fråga, ha ha? Orden har ju lite olika betydelse Tror inte att stefan5300 blir sur för att man frågar, han har ju varit med förr och verkar vara en glad och lättsam snubbe. SN Jo jag blir lite sur, för det du skrev var väl det första inlägget du gjorde i tråden och det var ju att påpeka ett stavfel, men det är ju inte första gången du ska vara Herr Perfekt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 (ändrad) Undrar om det inte blev lite fel här. Och Jive då missförstod jag dig Fel o fel, jag tillägnar svaret till dig och Siam- Nilsson. Scanna in gamla foton i stället för att bry sig om ett stavfel. Ändrades Oktober 24, 2012 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Hej. Lite blandade bilder från Trekking vid Chiang Mai. Februari 1992 resp december 1992. Mina två första thailandsresor. mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Vi som skiter i hur du stavar, kan inte vi fa se lite mer WET pics? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Ja, ja, mitt snittbetyg var 2,4 när jag gick ut 9;an och jag var väl inte så himla duktig i skolan men från det att jag började jobba efter 9;an, så har jag inte varit arbetslös en dag, så tycker nog att jag klarat mig rätt bra i livet. Men i stället för att märka ord så kan ni väl scanna era egna gamla foton till glädje för oss alla, i stället för att haka upp er på ett jävla stavfel, för jag tror nog att dom flesta förstod vad jag skrev. Jag har själv gjort samma lilla misstag en gång i tiden när jag skrev ett "kärleksbrev" till en en tjej i Malaysia. Helt plötsligt upphörde brevsvaren från henne. - inte fanken förstod jag varför? Först långt senare kom jag på att jag hade refererat till mig själv som en nice "gay" from Sweden. ha ha. Här kommer en bild på mig från Hotel Midtown (1997). Även en annan kille i tråden hade bilder från det hotellet i Pattaya. SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Fel o fel, jag tillägnar svaret till dig och Siam- Nilsson. Scanna in gamla foton i stället för att bry sig om ett stavfel. Du tolkade mitt inlägg fel, Stefan! Jag tycker som du, att stavfel är inget att hänga upp sej på och mitt inlägg var riktat till SN. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Här är SN på ett kulturbesök utanför Pattaya 1983. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Vi som skiter i hur du stavar, kan inte vi fa se lite mer WET pics? Har väl inte så många till men får väl se vad jag kan göra, sen är det u upp till moddarna. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu