stefan5300 Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 En gammal klassiker jag hade på 80- 90-talet, Marieholm Sweet Sixteen från tidigt 60-tal, dock ej i originalskick men ändå en skönhet. Fotot taget från Runsbäck på Öland mot Ölandsbron Nu har jag mycket foton att sortera,men det kommer mera. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 10, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Min kissemiss Raspen från 80-talet BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Bilder med kommentarer är ALLTID kanonbra. Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Långresan med HMS Carlskrona 1983-84 Rio de Janeiro Dopet vid passage av ekvatorn Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 10, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Foton från Februari 1956, antagligen nerpissad, sent 60-tal och vvs yrkesskola i Kalmar1972 -74. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Foton från Februari 1956, antagligen nerpissad, sent 60-tal och vvs yrkesskola i Kalmar1972 -74. coola frillor haha!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Härligt Stefan5300. De väcker minnen att se nåna bilder. Alla mina är tyvärr borta Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Lumpen på Berga Örlogsskolor hösten 1981 Instruktörskurs på F10 Ängelholm 1978 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Lumpen på Berga Örlogsskolor hösten 1981 Instruktörskurs på F10 Ängelholm 1978 Vi måste ha varit på Berga samtidigt men jag kände inte igen någon på bilden. Var värnpliktig instruktör på motorskolan (Monitor). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 10, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Lumparfoto från I11 Växjö 1974 - 75, 7 kompaniet 1 pluton PV-soldat och sjukvårdsman, BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Mums, lumparbilder e så coolt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 (ändrad) Vi måste ha varit på Berga samtidigt men jag kände inte igen någon på bilden. Var värnpliktig instruktör på motorskolan (Monitor). Vi var mest Syte-gäng så vi var aldrig där borta mer än på skyddsskolan. Men flera där är motortekniker och flera blev kvar i flottan sedan som kadetter och officerare. Ändrades Oktober 10, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Lumpen på Berga Örlogsskolor hösten 1981 Instruktörskurs på F10 Ängelholm 1978 Och snorbroms redan då Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 En gammal klassiker jag hade på 80- 90-talet, Marieholm Sweet Sixteen från tidigt 60-tal, dock ej i originalskick men ändå en skönhet. Fotot taget från Runsbäck på Öland mot Ölandsbron Nu har jag mycket foton att sortera,men det kommer mera. Lite lik vår gamla båt som jag och fyra polare köpte tillsammans. Vi kunde ingenting om båtar eller sjön men jäkla skoj var det. Folk sa bland annat till oss att det inte var så bra idé att åka bräda mitt i en farled med stora yrkesfartyg som passerar regelbundet. En annan gång höll vi på att köra på dyra båtar i en smal vik för ingen kunde ratta båten ordentligt men vi klarade oss. Båten var för övrigt döpt till Rocco. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 (ändrad) Jassåå det var alltså skannade bilder, får väl bidra med lite! Ändrades Oktober 10, 2012 av Lemoni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Soldier 1982 Sodankylä Finalandet, ser Ni mördande blick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Soldier 1982 Sodankylä Finalandet, ser Ni mördande blick Där var jag för ett år sedan Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Men de bilder var för 30 år sedan, faan vad tiden går. Bilder på första sidan är från -74 - 75 Jag var så förälskat i tjejen som är i sista bild med mig. Min första utlandsresa, 1975 Spanien, Fuengirola och Los Pacos. LP hade precis öppnats och var avsett för elitidrottare för läger och träning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 10, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Kan väl lägga in Dagens Grabb här också. Detta är jag och en Billy boy, Annabell har jag för mig att det hette. Från Sabang Beach Puerto Galera på Filippinerna Januari 1989. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 10, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Nu har jag och göra några dagar med att sortera alla foton, dessa och nästan lika mycket till. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Se till att få in dom här så fort du bara kan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Nu har jag och göra några dagar med att sortera alla foton, dessa och nästan lika mycket till. Ja jag hittade en.massa nu när jag flyttade ,så ska scanna av och lägga in här också Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Har ingen scanner hemma men fotade av några kort med mobilen från min första resa till LOS. Jag kan minnas fel men det första tror jag är utsikten från Imperial Park Hotel i Bangkok, kan vara utsikten från ett kontor som jag glömt var det låg. Sedan är det elefantpark i Lampong och till sist nattmarknaden i Chang Mai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Men de bilder var för 30 år sedan, faan vad tiden går. Bilder på första sidan är från -74 - 75 Jag var så förälskat i tjejen som är i sista bild med mig. Min första utlandsresa, 1975 Spanien, Fuengirola och Los Pacos. LP hade precis öppnats och var avsett för elitidrottare för läger och träning. Min första utlandsresa gick oxå till Fuengirola,har för hotellet hette Perla och det var 71 eller 72 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Min första utlandsresa gick oxå till Fuengirola,har för hotellet hette Perla och det var 71 eller 72 Ja där har man varit några gånger Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu