borje222 Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Mer foton från Sabang Beach, Filippinerna Kjell med kryckan, någon som minns honom? En tjej som dött, skulle ligga så här till hennes barn kommit och tittat på henne, barnen bodde på en annan ö långt ifrån Sabang Beach. Några tjejer som ockuperat köket i lägenheten jag hyrde. Roar en norrman, käcka skor. Ja Kjelle med käppen...han fick ordentligt med stryk av en flapp, hela huvudet svällde upp,. Veckan efter gick jag förbi och skulle snacka lite skit med honom, då hade han dött. Runt 1990 skulle jag tro? Han hade försäkrig, så kroppen skickades hem till dottern, har för mig att han blev 49... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 minnet sviktar, kanske Angeles o på nån färd ut i risfälten vi hittade gubben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2012 minnet sviktar, kanske Angeles o på nån färd ut i risfälten vi hittade gubben Kan det möjligen vara samma bord men med olika människor, mitt foto är från Angeles. Mitt minne sviktar också, kanske från Linas mittemot Bonanza BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Kan det möjligen vara samma bord men med olika människor, mitt foto är från Angeles. Mitt minne sviktar också, kanske från Linas mittemot Bonanza Är det nattsudd nu igen själv ska jag snart i kull.man är ju pensionär Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 kalas tråd! kul att se ! tackar! Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Är det nattsudd nu igen själv ska jag snart i kull.man är ju pensionär 16 dagar och inte en droppe alkohol då blir man pigg i värmen och får energi, sover nog inte mer än 3-4 timmar per dygn, kan ju ta en lutare när som helst, behöver ju inte ställa någon väckarklocka. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 16 dagar och inte en droppe alkohol då blir man pigg i värmen och får energi, sover nog inte mer än 3-4 timmar per dygn, kan ju ta en lutare när som helst, behöver ju inte ställa någon väckarklocka. Ja, det är tidigt hos dig nu. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Norra Thailand med en båttur vid Gyllene triangeln BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Kan det möjligen vara samma bord men med olika människor, mitt foto är från Angeles. Mitt minne sviktar också, kanske från Linas mittemot Bonanza visst är det samma bord tillomed samma flaskor o askkoppar. vi bodde på Bonanza så det var ju nära. En dag vi satt där drog hon igång Nationalteatern på kassettbandspelaren,gissa om vi såg ut som fågelholkar då. Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuai Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Christian DMZbar Promenad med härförare från Sala? Livet är en resa, lev mera! Frihet det ger man och ansvar det tar man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Promenad med härförare från Sala? jajemän Sala Anders var guide... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Lamai inn-92 ErmitaAngeles DMZ barBoracay Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snucke Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Från en flytande bar i Sabang Beach, Pueto Galera Filippinerna, över 20 år sedan, det är inte utan att jag längtar tillbaka för att se hur det ser ut där nu. jo du stefan jag var där 92 och åkte tillbaka till sabang förra året och konstigt nog och roli´gt var att mycket såg likanadt ut. så jag rekommebderar en resa dit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Snucke Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 jo du stefan jag var där 92 och åkte tillbaka till sabang förra året och konstigt nog och roli´gt var att mycket såg likanadt ut. så jag rekommebderar en resa dit jag kände mig mycket nortalgist Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Pattaya 93-94, vad omsvärmad man var, men det kanske berodde antagligen på en vidöppen plånbok och vilken ork man hade. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Vilken bildskatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Mera Pattaya En trevlig holländare på Lucky Star bar En glader Engelsman på Abbe´s bar Och en fru som tycker att det ska vara mycket att tycka om. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Vilken bildskatt! Det tråkiga är att jag saknar ett album med foton från Koh samui, norra Thailand, Phuket från Thailand, Boracay, Sabang Beach, Pagsanjan Falls där filmen Apocalypce Now spelades in från Filippinerna och att jag har 7 rullar med dia-foton från min första resa 1988 till Thailand, Filippinerna och Australien BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Pattaya 93-94, vad omsvärmad man var, men det kanske berodde antagligen på en vidöppen plånbok och vilken ork man hade. Måste varit håret på bröstet,det är ju inte så vanligt bland asiatiska män Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Måste varit håret på bröstet,det är ju inte så vanligt bland asiatiska män Ja kanske, för inte fan kan det bero på plånboken BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Televerket (TOT) kom till huset för att dra in en sladd i huset mycket funderande vad hålet skulle borras eller vad dom tänkte på Men jag tror att dom mest var hungriga och törstiga. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2012 (ändrad) Slut för idag tack för idag. Är det några som är sugna att se lite foton från Swagman Wet T-shirt contest från Angeles City Filippinerna i morgon? Fan nu börjar jag att bli full. Ändrades Oktober 23, 2012 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 (ändrad) gärna har själv ett gäng pics från Swagman Wet T-shirt -89 men tyvärr ingen scanner. hade t o m en video som jag klantade mig o spelade över.. Ändrades Oktober 23, 2012 av Lung King To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Får väl hoppas att moddarna ser lite mellan fingrarna när fotona är över 20 år gamla. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Du är ju en ärad medlem så de ser säkert mellan fingrarna för lite gymnastiska övningar i hälsans tecken. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu