Nonki Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Tackar, men jag tycker nog att Guzzi´n är ett strå vassare än BMW´n Hejsan Ja, utseendemässigt tycker jag det också men när V7 Specialen med 750 cc kom 1970 så var också BMW R75/5 nyutkommen Tidigare hade BMW,n 600 cc och R75/5 var en helt ny modell med teleskopgaffel, tidigare hade man svingarmsgaffel. BMW var touringledaren och sålde ju betydligt bättre och V7 specialen var uppstickaren. Guzzin lyckade etablera sig men inte att ta över BMW,s roll. Den som gjorde detta var så småningom Honda när de presenterade sin Goldwing med kardan, 4 cylindrig 1000 cc boxermotor och vätskekylning men denna kom inte förrän 1975. Dock har BMW,n alltid stått sig och har fortfarande sin givna kundkrets. Guzzi är, och har alltid, varit mera speciell och har därmed en smalare kundkrets. Nåväl, när det gäller utseendet mellan BMW R 75/5 och Guzzi V7 special håller jag fullständigt med dig, Guzzin är vackrare. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 16, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Nåväl, när det gäller utseendet mellan BMW R 75/5 och Guzzi V7 special håller jag fullständigt med dig, Guzzin är vackrare. Det var just utseendemässigt jag menade, maskinellt finns väl inte knappt någon som slår BMW´n. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Det var just utseendemässigt jag menade, maskinellt finns väl inte knappt någon som slår BMW´n. Hejsan Det skulle vara Hondan i så fall men tveksamt på lång sikt. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 20, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 20, 2012 Mer foton från Sabang Beach, Filippinerna Kjell med kryckan, någon som minns honom? En tjej som dött, skulle ligga så här till hennes barn kommit och tittat på henne, barnen bodde på en annan ö långt ifrån Sabang Beach. Några tjejer som ockuperat köket i lägenheten jag hyrde. Roar en norrman, käcka skor. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 20, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 20, 2012 Mera Sabang Beach Ombord på Seacat, en katamaran som gick mellan Batangas och Puerto Galera. Hushållerskan Hmm, mår som en prins Hög koncentration. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 20, 2012 Dela Inlagd Oktober 20, 2012 En kåkstad i Manila men jag minns inte vad jag gjorde där, kanske bara en "utflykt" med en taxi. Kan det va Tondo kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 20, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 20, 2012 Mera Sabang Beach, båt beachtur Sitt i Båten Det gjorde Snus-Börje, han satte sig i toaletten. Poserande grabbar BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 20, 2012 Dela Inlagd Oktober 20, 2012 Snus han är med överallt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 20, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 20, 2012 Kan det va Tondo kanske? Vet ej, Tondo ligger väl vid Smokey Mountin och där ser det ännu jävligare ut. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Dom 2 första bilderna från Koh Samed det 3;dje vet jag ej var ifrån. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Koh samed då ön inte överbefolkad med öststatare Syrran och svågern. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Mera Koh Samed, after beach kan man kanske säga eller möjligen before beach En nudelsoppa på altanen efter morgondoppet är ju inte så illa. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Mera Koh Samed En brutta jag träffade i Pattaya som sedemera blev min fru och det har hållt i snart i 17 år Väntan på kvällsmiddag i goda vänners lag En go gubbe från Göteborgstrakten, Lindome har jag för mig. Som sagt va rätt så lugnt på Samed en gång i tiden. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Några foton från Soi Dimond Pattaya vid karusellbarerna. Antagligen rätt sent på natten men man kan ju undra vad dom här två jyckarna fått spaning på, jag har i alla fall inte en aning. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2012 White Beach Koh Chang Frugans grabb BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Grym tråd,när man ser gammla kort från samed och kho chang så ser det riktigt schysst ut...numera åker jag hellre till Shianoukville,där kan man fortfarande hitta liknande stränder. And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Sabang soptippen BatangasAngeles - 92 tror jag Christian DMZbar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Sabang soptippen BatangasAngeles - 92 tror jag Christian DMZbar Tycker mig känna igen tjejen till höger på första fotot BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Sabang var ju inte så stort så det kan ju säkert vara samma tjej. lite kort från samma kväll på Paradise Tycker mig känna igen tjejen till höger på första fotot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 En tripp till Sagada o hanging coffins. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 hittade denna bild på nätet fotat 2011 ung samma ställe som min bild från 94 En tripp till Sagada o hanging coffins. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chockdii Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Grym tråd!!! Det är trådar som dessa som gör att man förstår varför endel numera sitter på en veranda uppe i isaan och myser."Pattaya ? been there, done that" typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Jassåå det var alltså skannade bilder, får väl bidra med lite! Vem e sötnosen? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 21, 2012 Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Bangla - 92 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2012 Grym tråd!!! Det är trådar som dessa som gör att man förstår varför endel numera sitter på en veranda uppe i isaan och myser."Pattaya ? been there, done that" typ. En bra beskrivning tycker jag. Den enda anledningen att jag åker till Pattaya är för att träffa kompisar som bor där, handla kläder och vissa matvaror BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu