Oregistrerad Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 1969 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 (ändrad) Farsan och jag på 70 talet innan man upptäckte att mat var gott. Tyvärr avled farsan 1985 samma år som han fick pension och och min yngste son föddes. Han fick vara med på dopet Den absolut snällaste Bertil som någonsin levat ! Ställde alltid upp i vått och torrt + vilken tid på dygnet som helst Ändrades Oktober 10, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Julafton 1956 tror jag Jag, kusin och syrran hemma hos farmor och farfar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 10, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 10, 2012 3 inte helt okända personer på Hasses Soft Rock Cafe, någon gång på senare delen av 90-talet, var snaggad då. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Är det Pesetas med Wallenius kepsen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Är det Pesetas med Wallenius kepsen Nej, Pargas BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Ja då var jag i stöten både på det ena och andra sättet, Tim´ Beer bar Beach Road BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Framlidne Tim själv BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Bilderna jag lägger in kommer inte i någon ordning utan det blir som det blir. Samling vid ljugarbordet i Ban Sieo i Isaan och ett gäng linslusar i General Santos, Mindanao på Filippinerna BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Snus- Börje som tomte på Hasses runt mitten av 90-talet, var en tradition i många år. Har för mig att han var alltid skäggig när han kom tillbaka till Thailand från Sverige för att vara tomte hos Hasses, så det var bara att spreja på tomteskum. Ja vilka tider. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Från Misteys och Bubbels på M.H. Del Pilar, Manila, Filippinerna Februari 1989. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Nej, Pargas Ja visst fan det är så han kallas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Snus- Börje som tomte på Hasses runt mitten av 90-talet, var en tradition i många år. Har för mig att han var alltid skäggig när han kom tillbaka till Thailand från Sverige för att vara tomte hos Hasses, så det var bara att spreja på tomteskum. Ja vilka tider. Jag tror jag har 40-50 kort på Snus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Man måste ju vara rädd om skogen. 3 glada skitar i Lucky Star bar södra Pattaya juli 1994 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Härlig bildskatt du har Stefan5300! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Är det några här på forumet som var med på fiske/badturer med Bingoberrabåten? Man ska ju kanske inte skoja med/om förståndshandikappade men jäklar vad kul vi hade och Bingoberra också som vi kallade honom, han jobbade som alltiallo på båten. Efter båtturen tog vi med honom någon gång till en go go bar, bjöd honom på en öl och det gillade han men inte tjejerna om dansade, dom klev av podiet BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Bilder från Sabang Beach Puerto Galera Filippinerna, omkring 22 år sedan bilderna tog, tusan vad tiden går. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Airwolf Inn Angeles City Filippinerna ett mycket roligt ställe med ägaren galne Bruce i spetsen Bruce blåser upp en kådis under uppsikt av en Gaisare Bruce och jag Bruce, John-John, tror jag han hette, skulle visst vara en riktigt tuff krigsveteran och en Österikare BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Är det några här på forumet som var med på fiske/badturer med Bingoberrabåten? Man ska ju kanske inte skoja med/om förståndshandikappade men jäklar vad kul vi hade och Bingoberra också som vi kallade honom, han jobbade som alltiallo på båten. Efter båtturen tog vi med honom någon gång till en go go bar, bjöd honom på en öl och det gillade han men inte tjejerna om dansade, dom klev av podiet Jo kom ihåg dom där fisketurerna ,Bingoberra drunknade inte han eller om han fick hjälp har jag för mig ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Hur är det med era fruar/flickvänner är dom också förtjusta i skor, min till vänster fruns tillhöger BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Hur är det med era fruar/flickvänner är dom också förtjusta i skor, min till vänster fruns tillhöger Du verkar vara rätt förtjust i skor också ,jag har ett par räcker gott ,jo jag har ett par skyddsskor i lastbilen också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Bland det vackraste jag sett i Thailand, Sabailand Pattaya 1993. Detta blir dagens sista bild. Sweet dreams. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Airwolf Inn Angeles City Filippinerna ett mycket roligt ställe med ägaren galne Bruce i spetsen Bruce blåser upp en kådis under uppsikt av en Gaisare Bruce och jag Bruce, John-John, tror jag han hette, skulle visst vara en riktigt tuff krigsveteran och en Österikare Du var stilig redan på den tiden Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Du var stilig redan på den tiden Mycket men det är ju tråkigt nog en svunnen tid BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Mycket men det är ju tråkigt nog en svunnen tid Ibland år det skönt att man överlevt alla sina minnen skulle jag minnas allt så skulle jag nog inte gå utanför dörren Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu