kungchristian Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Puerto Galera -92 Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Puerto Galera var rätt mysigt ställe smala stigar till allting, flytande barer på dan o flyt i barer på natten. Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Vad man hittar när man rotar i lådor och påsar Antagligen sommaren 1956, född i Januari -56 Skolavslutning Några sommargäster som nästan var livrädda för vår häst, Prima som hon hette, jag i randig tröja som håller i hästen Jag och stora syster Ann Jag och liilebror Mats Från raggarepoken Jäkla ungtupp, född 55. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 rena rama chartersemestern pizza o snorkelturer. Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 i brist på dykning i lårviken fick vi snorkla här. Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaimoose Inlagd Oktober 28, 2012 Dela Inlagd Oktober 28, 2012 Midsommar 1980 Detta är väl preskiberat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2012 Lite fler byfoton Frugans son är vakt i byn Någon som känner igen denna goa gubbe från Tjörn, Skorpan. Utflykt på gång. Fruns tvagning av sonen och sig själv. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2012 Mera by foton Då 1996 eller 97. Idag 2012 -10-29 En cykelchopper i byn. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2012 Från byn Ban Pong utanför Udon Thani. Vad kul det är när faranger hälsar på i för och lågstadieskolan. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2012 Frugans grönsaksgetto hon hade i Kalmar, 180 Kvm för 350 kronor om året. Det var mycket pust och stön från mig innan alla stolpar och nätet var satt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 29, 2012 Mera by foton Då 1996 eller 97. Idag 2012 -10-29 En cykelchopper i byn. Glömde skriva att dom 2 första fotona är byvägen där vi har huset. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Oktober 29, 2012 Dela Inlagd Oktober 29, 2012 Glade Viking i pattis -88 & Bkk sukhumit -89 & vy över pattis från big buddha -88 To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 29, 2012 Dela Inlagd Oktober 29, 2012 Lite fler byfoton Frugans son är vakt i byn Någon som känner igen denna goa gubbe från Tjörn, Skorpan. Utflykt på gång. Fruns tvagning av sonen och sig själv. Jo då Skorpan känner man igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 29, 2012 Dela Inlagd Oktober 29, 2012 När scannern är på driven så måste jag fuska och fota några gamla bilder. 1994. Någonstans vid River Kwai. 1995. Bremen, fru Oscars första snöfall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 29, 2012 Dela Inlagd Oktober 29, 2012 1986 så var det dags att att skaffa båt igen. Den förra såldes -82 när jag flyttade från Sverige. Skattefritt. Några seglingssugna polare (3) med för att segla till Denia i Spanien. Leverans i Göteborg. Naturligtvis inte helt klar. Antennjusteringar och radiotester. Sista skruvat innan fruarna fick lämna skeppet. Yngst i besättningen min dotter Ann, då 10 år. Numera innehavare av Skepparlicens, Padi Dykcert, Amerikansk pilotlicens men inget körkort. Proviantstopp i Brighton och för att sända hem 'garantigubben' som varvet skickade med dit. Gibraltarsundet 'von oben'. Rutten blev Göteborg - Brighton - Lissabon - Almeria - Alicante - Denia. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Oktober 29, 2012 Dela Inlagd Oktober 29, 2012 När jag tog Open Water 1997 på Koh Samui. Flygplatsen på samui och en by vy från 90-Talet nån gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 Jomenvisst, Koh Samui 1997. Stilla vatten. Huvudgatan i Nathon. Fru Oscar med dotter. Hm, visst lite fet efter ett par år i Bremen. Fiskmarknad. Coconut Village, direkt vid stranden. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 Jomenvisst, Koh Samui 1997. Stilla vatten. Huvudgatan i Nathon. Fru Oscar med dotter. Hm, visst lite fet efter ett par år i Bremen. Fiskmarknad. Coconut Village, direkt vid stranden. Oscar. Tysk mat är inte och leka med “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 30, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 30, 2012 Tysk mat är inte och leka med Dom är mycket duktiga på mat och inte snålar dom med portionerna heller. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 Tysk mat är inte och leka med Fixade sig när hon lärt sig tillräckligt med tyska för att börja arbeta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nack Laeng Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 om ni vill se en massa ganla foton och en jävligt rolig blogg så gå in o hälsa på min tokiga sjömanspolare Aladdin här: http://aladdin.st/ kanske nån av er gamla sjöbusar som jobbat ihop med honom To do list- (1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds. (3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 Såhär kul hade jag lucia 2010... På väg från Alta i Nord Norge till Piteå med sopor.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 Såhär kul hade jag lucia 2010... På väg från Alta i Nord Norge till Piteå med sopor.. Vägen såg ju skaplig ut, hur kunde du klanta ner bilen dit? hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 Såhär kul hade jag lucia 2010... På väg från Alta i Nord Norge till Piteå med sopor.. Varför gjorde Du så? Förresten, var lastar ni av, Högdalen värmeverk? Kör Christer (fra s-tälje) i samma åkeri? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 30, 2012 Dela Inlagd Oktober 30, 2012 Vägen såg ju skaplig ut, hur kunde du klanta ner bilen dit? hehe 5 plusgrader och regn på en isig väg... Och för lat för att lägga kjetting . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu