stefan5300 Inlagd Oktober 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Sverige när det är som sämst, utflykt till Stensö fiskeläger i Kalmar. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Åter I Filippinerna, denna gamla T-Bird stod i en by i närheten av Olongapo Och en glader speleman (rätt så präktigt full). BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Mera Filippinerna, Dambana Ng Kagitingan som ligger söder om Olongapo, en minnesplats och museum från andra världskriget BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Tom -John hette han, död sedan länge. Stefan Jonsson "gaisarn" en bra kompis till mej håller till på Negros nuförtiden, lägg märke till skivomslaget på väggen ovanför hans skalle. Ja så var det han hette, har inte varit på Filippinrna sen Mars - April -93. Gaisarn var ju en rolig kille, på varenda billjardtävling klädde han av sig naken för att distrahera motståndarna och målade näsan blå med kritan. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2012 En Opel Kapitän och några jänkare från Öland Sveriges längsta cab ombygd på Öland, Det var fest hemma hos ägaren till denna Buick och framåt natten började vissa i sällskapet att trissa ägaren med att du vågar aldrig att förlänga din bil men det bar sig inte bättre utan bilägaren gick ut sent i natten och delade bilen med en vinkelslip, tror att bilen har en Norsk ägare nu. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Min kompis som gillar att bygga saker, det är han som förlängde Buicken BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Tackar, tackar, grannen kom över med ett flått rådjur och då var ju bara att sätta sonen i arbete vid köttkvarnen. Göra färs av gris och rådjur 50/50 blir kanonbra. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Vilka grabbar It´s only rock´n roll but I like it. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Tackar, tackar, grannen kom över med ett flått rådjur och då var ju bara att sätta sonen i arbete vid köttkvarnen. Göra färs av gris och rådjur 50/50 blir kanonbra. Mums Stefan5300, det låter gott. Men du låter väl inte sonen jobba för hårt, han ser ju helt slut ut Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Frugans son är verkligen ute på hal is, har för mig att det var första och ända gången han provade på detta med skridskor. Han blev dock riktigt duktig i fotboll men sedan tog annat skit överhanden så han fick återvända till Thailand efter 5 år i Sverige. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Mums Stefan5300, det låter gott. Men du låter väl inte sonen jobba för hårt, han ser ju helt slut ut Mvh BBJ Nej fan man får ju slita ut de gamle först. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Tackar, tackar, grannen kom över med ett flått rådjur och då var ju bara att sätta sonen i arbete vid köttkvarnen. Göra färs av gris och rådjur 50/50 blir kanonbra. Han säg verkligen ut att uppskatta sin ålagda syssla Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Vad man hittar när man rotar i lådor och påsar Antagligen sommaren 1956, född i Januari -56 Skolavslutning Några sommargäster som nästan var livrädda för vår häst, Prima som hon hette, jag i randig tröja som håller i hästen Jag och stora syster Ann Jag och liilebror Mats Från raggarepoken BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Vad man hittar när man rotar i lådor och påsar Antagligen sommaren 1956, född i Januari -56 Skolavslutning Några sommargäster som nästan var livrädda för vår häst, Prima som hon hette, jag i randig tröja som håller i hästen Jag och stora syster Ann Jag och liilebror Mats Från raggarepoken Den sista bilden var den tagen av kriminalvården? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Den sista bilden var den tagen av kriminalvården? Ja, dagen efter jag suttit i fyllecellen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Den sista bilden var den tagen av kriminalvården? Det var väl bara så man såg ut på den tiden, Här är jag själv med liknande ruffs och mustache . . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Det var väl bara så man såg ut på den tiden, Här är jag själv med liknande ruffs och mustache . . . Ja det var ju nästan broderlikt BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 26, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 26, 2012 (ändrad) Min kissekatt ligger i terariet och väntar på att få slafsa i sig en groda. Min katt Raspen och Syrrans boxer Fonzie gick inte bra ihop. Ändrades Oktober 26, 2012 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Tack för sköna bilder Stefan... Och ni andra Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ermita Inlagd Oktober 26, 2012 Dela Inlagd Oktober 26, 2012 Airwolf Inn Angeles City Filippinerna ett mycket roligt ställe med ägaren galne Bruce i spetsen Bruce blåser upp en kådis under uppsikt av en Gaisare Bruce och jag Bruce, John-John, tror jag han hette, skulle visst vara en riktigt tuff krigsveteran och en Österikare Tack stefan för att du lyckades fånga legenden Tom-John på bild, i princip den enda Bruce hade respekt för, för övrigt ser gaisarn nykter ut,det måste va fel på kameran, men Air Wolf in vilket jävla cult-ställe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Boracay-92 Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Tito´s vid solnedgång Boracay Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 först lite lek med de små. sen lite med de större oxå.. badbiffar på Boracay. Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 Boracay-92 Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 27, 2012 Dela Inlagd Oktober 27, 2012 boracay si kat till puerto galera Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu