mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Argentinas svenskbygder , Obero Missiones Argentina, 1992? Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Hard Rock Café Chiang Mai, 1991? Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 22, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 22, 2012 Ok, tack. Det är nog hon jag tror då. Nu gick det upp ett ljus, hette hon inte Anna. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Copa Cabana Rio, 1992? Med vänlig hälsning, Aj-aj-aj Oj-oj-oj, ibland blir man fåordig bara sådär utan vidare Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Några glada pojkar, taget 1975 vid nyköpingsån bredvid nyköpings hus... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 22, 2012 Dela Inlagd November 22, 2012 Konstig julgran i gillestugan 1998.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 FF köpte billig ful båt 1974... Efter många timmars arbete såg den ut så här 1976.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 En leksak från 1980.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 (ändrad) En leksak från 1980.. FF Husqvarna 250CR coolt Själv har jag haft både en gammal 360 härk o en 390 Ändrades November 23, 2012 av Murre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 En av tvillingpojkarna -88 5år gammal drar järnet Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd November 23, 2012 Dela Inlagd November 23, 2012 En till Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Nai Harn beach på väg till Coral Island Ringar på vattnet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 24, 2012 Dela Inlagd November 24, 2012 Skepparn Kata beach “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 Då va jag exakt 20 år efter dig dit, gissar att det hänt lite under den tiden, men det va nog samma proppfeta kung som lär ha vägt bortåt 200 panor, och samma kommers med grisar som betalningsmedel! Du kanske tänkte på Tonga. Men det är la möjligt att även Rarotonga hade en smällfet kung! Här några bilder från Tonga iaf.. Mounu Island - 00 Det fanns 3 bungalows, "fales" utspritt på den lilla ön. Kändes som man va riktigt nära paradiset där, helt klart.. Lifuka Island - 99 Samma vy ungefär, fast mulet och en blek svensk.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 25, 2012 Dela Inlagd November 25, 2012 Du kanske tänkte på Tonga. Men det är la möjligt att även Rarotonga hade en smällfet kung! Här några bilder från Tonga iaf.. Cook eller Tonga...ibland blir det fel när man tänker, visst har du rätt i att det va den Tongoanske i Tongatapu där kungen va smällfet, Drog runt mellan småöarna i Samoa och Tonga några månader 2004, kul att se dina alster... Hade Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 28, 2012 Dela Inlagd November 28, 2012 Lite mustig över FFF på denna bild tagen 1979 Helt själv framkallad.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd November 28, 2012 Dela Inlagd November 28, 2012 Ja du 33:an då kanske vi har träffats i vår ungdom då jag var med i Algutsrums skytteförening. Fotboll har det blivit med åren, men det är många år och betydligt många kilo lättare sedan Jag längst bak, spelade i Färjestadens GOIF, foton från Stenåsa på östra Öland, match mot SSG IF 1969 Loverslunds BK,ligger söder om Kalmar, höstavslutning med lir mellan spelare ock ledare, 80-talet, jag fyra från höger i främre raden. och på ålderns höst blev jag coach. Ok! Då kanske jag har stött på dig någon gång också eftersom farsan sålde kläder i en ombyggd lada i Algutsrum på somrarna och själv sålde jag glass i stenladan mittemot i tolvårsåldern, dock inte som barnarbetare - skötte inköp&försäljning själv - resultatet åts väl upp i glass och redovisningen vet jag inte vem som var ansvarig för.. Då En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 29, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 29, 2012 Ok! Då kanske jag har stött på dig någon gång också eftersom farsan sålde kläder i en ombyggd lada i Algutsrum på somrarna och själv sålde jag glass i stenladan mittemot i tolvårsåldern, dock inte som barnarbetare - skötte inköp&försäljning själv - resultatet åts väl upp i glass och redovisningen vet jag inte vem som var ansvarig för.. Då Jag bodde inte i Algutsrum utan i Färjestaden men jag var med i deras skytteförening. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 1983. Offroad, Saudi på tvären i 16 dagar. Persiska viken till Röda havet (fuskskannade bilder). Min Jimmy, lastning av nödvändigheter pågår. 'On the road' Någon som bor här? Camping. Oas. Pumpar luftmadrass. Fötterna i Röda havet. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Spöket FFF?? 1979 OBS originalbild.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Spöket FFF?? 1979 OBS originalbild.. FF Vad körde du, själv använde jag en gammal Durst, som jag fått ärva av farfar... Bekostade vätska och papper med att "förbättra" ålders leg...( säkert preskiberat nu...) Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 29, 2012 Dela Inlagd November 29, 2012 Jag har min gamla Durst kvar uppe på vinden, en del papper finns också kvar.. Torken o negativ framkallningen är också kvar där uppe i gömman, här kastat inget.. Men det är väl bäst före förbrukat dagen över, Ea skulle ta över men det blev aldrig av.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 30, 2012 Dela Inlagd November 30, 2012 Smaragdsjön i Krabitrakten 2002.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd December 2, 2012 Dela Inlagd December 2, 2012 Lite old school.. New York 1979, från taket Empire State. Foto från helikopter och båt med motiv frihetsgudinnan.. Notera min mössa! Tennislir Miami Beach samma år, jag å farsan på bild. Motståndaren: pappan till en välkänd svensk tennisspelare som inte ville vara med på bild & en strandbild.. Sri Lanka 1982 Buddha figurer i sten, "Sighiriyaklippan" Te & Risplockare Från mkt enkla förhållanden och turister.. Så såg det ut då iaf. Har inte varit där sen dess. Sri Lanka står absolut på min lista att återvända igen. Ett fantastiskt land. Skymning i söderhavet, tid för diskussion och en bok.. Fiji 1984. Bild 2, Gryningsbild från en strand på Rarotonga.. Nånstans nära Fiji eller Samoa.. Jag i min unga dar.. Söderhavskvinnor och dans.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd December 3, 2012 Dela Inlagd December 3, 2012 1991, en löpsedel som höll på att skrämma 'snörpa' på släkt och vänner. Telefon gick varm efteråt. Bilder tagna av Roger Turesson (då) Expressen. Lite skämtsammare, men gasmask på hund och katt ville de inte ha. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu