Oscar Inlagd November 13, 2012 Dela Inlagd November 13, 2012 Året med 'skrämd' Volvo. Oscar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 13, 2012 Dela Inlagd November 13, 2012 Algeriet 1980.. FF Men.stolle, har du åkt bil till Algeriet, jag har varit där med båt några gånger på 80-talet, och verkligen inget ställe jag skulle åkt till frivilligt, och absolut inte med bil! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 14, 2012 Dela Inlagd November 14, 2012 Phuket 1999 Radhuset jag hyrde en minilägenhet Grymt kök Matsalen polarn får hembesök “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 14, 2012 Dela Inlagd November 14, 2012 Kenneth and the knutters Patong Spättan och ibland fick jag agera spätta “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 15, 2012 Dela Inlagd November 15, 2012 Men.stolle, har du åkt bil till Algeriet, jag har varit där med båt några gånger på 80-talet, och verkligen inget ställe jag skulle åkt till frivilligt, och absolut inte med bil! Nu var det inte en semesterresa, med nyköpt kåk en unge en på väg.. Ekonomin var inte den bästa fick jobb erbjudande ett år i Algeriet, så skulle familjens ekonomiska problem lösta.. Men saknaden av familjen blev för stor, stog ut bara 3 månader, så FF sålde Peugoeten o tog ett flyg hem.. Och FF saknar en himla massa bilder, fick inbrott, dom snodde FFs Canon A1 med 4 filmer Diabilder 8 svartvita rullar. Allting fanns i kameraväskan.. Så FF har bara ca 30 bilder från detta äventyr.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Ja en 17 årig 33:a på fiskafänge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Yngste sonens barndop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 På sommaren kommer det tråkiga underhållsjobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 (ändrad) Ja 33:an var ju en god skytt i sin ungdom inte fyllda 14 så sköt jag i 16-19 års´klassen stående utan stöd ,och notisen om 5 åringen som vart överkörd var ju 33:an förstås Ändrades November 17, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Ja 33:an var ju en god skytt i sin ungdom inte fyllda 14 så sköt jag i 16-19 års´klassen stående utan stöd ,och notisen om 5 åringen som vart överkörd var ju 33:an förstås Ja. luftgevär...Älskar detta!! Mekanik på hög nivå. Man kan fälla en hjort med rätt mekanik... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Axell Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Ja 33:an var ju en god skytt i sin ungdom inte fyllda 14 så sköt jag i 16-19 års´klassen stående utan stöd ,och notisen om 5 åringen som vart överkörd var ju 33:an förstås avd: vem f-n bryr sig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 avd: vem f-n bryr sig? Du tydligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Har ett Diana luftgevär som min bror och jag fick för 40+ år sedan, funkar klockrent än idag och det ingår i alla 5-kamper på landet än idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 avd: vem f-n bryr sig? Jag,typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 avd: vem f-n bryr sig? Det där var väl i vart fall jävligt onödigt när någon berikar forumet med bilder och urklipp. Så svar på din fråga blir att jag gör det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 avd: vem f-n bryr sig? Avd: vem fan bryr sig om vad du tycker? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Har ett Diana luftgevär som min bror och jag fick för 40+ år sedan, funkar klockrent än idag och det ingår i alla 5-kamper på landet än idag. Ja jag hade ett Diana 60 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Jag bryr mig,och jag bryr mig inte om såna idi*tiska inlägg.Ett riktigt looserinlägg Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Ja jag hade ett Diana 60 Lyxlirare, jag vill minnas att vårat hette Diana 35. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Ja jag hade ett Diana 60 Kanske vi kan lägga "luft" som en egen tråd? Som jag sagt, mekanik på hög nivå. Kul att följa genom årtiondena,. Bilder och beskrivningar? Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Kanske vi kan lägga "luft" som en egen tråd? Som jag sagt, mekanik på hög nivå. Kul att följa genom årtiondena,. Bilder och beskrivningar? Mvh. borje222 Jag var och kollade på Feinwerkbau nu som var det populäraste tävlingsgeväret när jag var aktiv fan vad vapnen har förändrats på 40 år ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Jag var och kollade på Feinwerkbau nu som var det populäraste tävlingsgeväret när jag var aktiv fan vad vapnen har förändrats på 40 år ha ha Lägg upp en tråd, du är duktigare än jag... Kan bli roligt, Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Härliga bilder ni scannar och delar...en diabildscanner står nog nu på min köplista, inspirerad av denna tråd... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Ja det var inte bara fiske ibland fick vi rycka ut och hjälpa kollegor denna gången gick det bra dom kom i livflotten i tid och vi var snabbt på plats och fick upp dom ,sjöräddning kom 35 timmar senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Hittade mera från båtbranden + en liten notis om att man har förarintyg på att köra båt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu