Kenneth4618 Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 (ändrad) En helkväll i Bangkok med 4 tjejer. Hade så jäkla kul Först lite käk hemma hos en med grannarna som kom på besök Tjejen till höger var en riktigt glad en. Ändrades November 10, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Tidningspapper och salladsblad funkar som fat Mitt harem träffade henke på soi 22 Jäklar vad svart man var Grannens barn “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 (ändrad) Mina första resor till Thailand var affärsresor. De första tre gångerna som jag var i Thailand såg jag inte ens havet... Ändrades November 10, 2012 av Abrafo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Åker gärna till Logrono och jag hittade några bilder från min först resa dit. Gillar fortfarande Riojaviner även om de inte är så trendiga längre. Familjen som jag lärt känna heter gör ett vin som heter Torrescudo och Alicia är en av världen få kvinnliga oenologer. Lite modernare stuk på vinet då de lagrar på franska fat och ligger i den södra varmare delen (Baja). Jag ser nu att fabriksbilden är från en cavafabrik utanför Barcelona. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Bodde i nått höghus inte så jäkla långt från soi 22. Skulle inte hitta dit igen Har för mig att detta var 2000 eller 2001 Bakgatan dit på väg till marknaden Ett rum med balkong och utsikt marknaden Gott med lite öl Taxi hem “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Någon som känner igen mannen i mitten? 4-nationsturnering i fotboll i Berlin för ca 24 år sedan, det vill säga innan muren föll. Bodde i öst men turneringen gick i väst, bad idea.Blev hotad av polis med automatvapen och fick böta cash D-mark på autoban mm. men Sverige vann turneringen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 På två hjul men ibland behöver man fler “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Abrafo på Jersey för ca 27 år sedan. Vart kom alla kilon ifrån och vart tog håret vägen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 (ändrad) Rawai beach Busstation Phuket town = sataniråttmä Ändrades November 10, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Chalong Chalong och en brudmagnet Coral island “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Någon som känner igen mannen i mitten? 4-nationsturnering i fotboll i Berlin för ca 24 år sedan, det vill säga innan muren föll. Bodde i öst men turneringen gick i väst, bad idea.Blev hotad av polis med automatvapen och fick böta cash D-mark på autoban mm. men Sverige vann turneringen! svenske spelaren vet i fan men intill? kan det vara Diego.M. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 svenske spelaren vet i fan men intill? kan det vara Diego.M. Ja visst, det var Mr Maradonna som jag syftade på,. En fröjd att se lira, nästan i klass med Messi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 FFF från våran första resa till Thailand 2001.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 FF från samma resa... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 "Min bror och jag, vi har kramats av samma mamma". Det är jag som har den fina hatten! Brorsan har en så kallad "Lillen kavaj", den utan slag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd November 10, 2012 Dela Inlagd November 10, 2012 Sonen gillade öl redan som liten,, från 1979,, Det är från den tiden när man framkallade allting själv.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Gillar fortfarande Riojaviner även om de inte är så trendiga längre. Jag är väl ingen vinkännare av rang, men trendiga eller inte, Riojaviner är fortfarande goda tycker jag också. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 11, 2012 Konfirmerats har man ju gjort också, 1970 Men som tur är så tog man ju inte det religiösa på så stort allvar. Men det ar synd att det skulle ta 20 år att hitta till himmelriket efter konfirmationen. Misty´s Manila 1990. Karusellbarerna Soi Dimond Pattaya 1990. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 11, 2012 En tur i Kalmarsund med kompisens båt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 11, 2012 Jag, lillebrossan och min dåvarande bästis Uffe bygger koja. Min första bil, Volvo PV 544 1960, inköpt för 300 kronor. Min älskade cockerspaniel Tessi, till höger är väl bäst att tillägga. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Cut... Konfirmerats har man ju gjort också, 1970 Men som tur är så tog man ju inte det religiösa på så stort allvar. Men det ar synd att det skulle ta 20 år att hitta till himmelriket efter konfirmationen. Så söt, du måste ha varit prästens favoritpojke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 11, 2012 Så söt, du måste ha varit prästens favoritpojke. Tror jag inte, prällen vrålade åt mig och en kompis att djävulen tagit oss när vi pratade under en av hans lektioner. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Tror jag inte, prällen vrålade åt mig och en kompis att djävulen tagit oss när vi pratade under en av hans lektioner. Kärlek börjar alltid med bråk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 (ändrad) Cha Am och Hua Hin Ving hotell Cha Am lite knådning på beachen Hua Hin Ändrades November 11, 2012 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 11, 2012 Dela Inlagd November 11, 2012 Bangkok “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu