Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Här är min son på omslaget av ett välkänt Thai-magasin. Året var 1990-91.. tiden går . . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Har väl inte så många till men får väl se vad jag kan göra, sen är det u upp till moddarna. Dom skulle bara vaga rora vid en hogt varderad medlems bilder, om jag aldrig tidigare varit riktigt skitsur pa nan sa blir det da.wet is wet, can't be any better! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Dom skulle bara vaga rora vid en hogt varderad medlems bilder, om jag aldrig tidigare varit riktigt skitsur pa nan sa blir det da.wet is wet, can't be any better! Här kommer dom. tillägnad dig Baa BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 (ändrad) Här är en bild på min första fru (min sons moder). År 1989 i Bkk. En riktig sötnos. RIP Ändrades Oktober 24, 2012 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Hej. Lite blandade bilder från Trekking vid Chiang Mai. Februari 1992 resp december 1992. Mina två första thailandsresor. mvh Helt underbara foton. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Här kommer dom. tillägnad dig Baa Guuu sa GOTT, finns val inte en chans i helvete att du kommer ihag vem som vann? Fast liiiite falsk marknadsforing va det, dom hade inihelvete sma T- shirts, om dom nu hade det! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Guuu sa GOTT, finns val inte en chans i helvete att du kommer ihag vem som vann? Fast liiiite falsk marknadsforing va det, dom hade inihelvete sma T- shirts, om dom nu hade det! Har inte en aning om vem som vann och absolut inte hur jag kom hem heller, men va fan jag lever än och glädjer folk med mina gamla foton BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Här är en bild på min första fru (min sons moder). År 1989 i Bkk. En riktig sötnos. RIP Här är SN på ett kulturbesök utanför Pattaya 1983. Ja,ja, Kulturbilder har vi sett massor av här på forumet, fram med lite Rock´n and roll bilder i stället BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 (ändrad) Ja,ja, Kulturbilder har vi sett massor av här på forumet, fram med lite Rock´n and roll bilder i stället När jag ägnade mig åt "Rock´n and roll livet" i yngre dar så hade jag dessvärre sällan kameran med mig eller också var händerna upptagna med annat skoj än att vrida på objektivet, he he De flesta av fotoalbumen lade nog brudarna beslag på när det begav sig. Men du skall ha ett stort tack för att du har velat dela med dig av dina personliga nostalgibilder, dessa har varit riktigt kul att titta på. Med eller utan sparade bilder så har vi nog båda två fina och roliga minnen att blicka tillbaka på. Ha det bra, SN Ändrades Oktober 24, 2012 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Höglandsträffen mitten på 70 talet Då var det bara Ekens mc som gällde, thaifebern kom senare.. Christian Då kanske du känner min styv farsa... Han va med i Ekens mc förr... Till¨å med jag hade en liten jeansväst med ekens mc på .Tror han gick med slutet på 70 talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Då kanske du känner min styv farsa... Han va med i Ekens mc förr... Till¨å med jag hade en liten jeansväst med ekens mc på .Tror han gick med slutet på 70 talet då känner jag honom helt säkert, vad heter han? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 då känner jag honom helt säkert, vad heter han? Janne creutz heter han. Även morsan (Kate) var med... Men hon gick väl med typ mitten av 90 talet när dom träffats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Janne creutz heter han. Även morsan (Kate) var med... Men hon gick väl med typ mitten av 90 talet när dom träffats jodå det vet jag allt vem det är... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Mera byfoton Bli fotad tillsammans med farangen är jättekul. En nyinköpt tong tong med vagn, yippi Byte av hjul till skovlar Av risfältet blev det en insjö att fiska i. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Mera Filippinerna, lämnade badlivet för en dag, hyrde en bil och for iväg upp i höglandet på ön Mindoro. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Härliga bilder Stefan, väcker minnen & tankar fan vad mycket bättre man hade det för. (ung,nyfiken, ansvarslös kåt full ,glad & på resande fot) Forsätt gärna med denna kultur gärning. Bjuder gärna på nån pilsner om skulle komma för bi hos Gotland på SC nån gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Härliga bilder Stefan, väcker minnen & tankar fan vad mycket bättre man hade det för. (ung,nyfiken, ansvarslös kåt full ,glad & på resande fot) Forsätt gärna med denna kultur gärning. Bjuder gärna på nån pilsner om skulle komma för bi hos Gotland på SC nån gång. Tackar, känner du Micke Gotland, han var väl med på nåt foto från Bingoberrabåten BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2012 En kärlek från tidigt 80-tal som tänker på ofta än i dag, har fått kontakt med henne igen genom facebook BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Tackar, känner du Micke Gotland, han var väl med på nåt foto från Bingoberrabåten Jobba med han -84....roligt var det, go gubbe! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Tackar, känner du Micke Gotland, han var väl med på nåt foto från Bingoberrabåten Nej bara en Jocke H från Gotland håller väl till i Pattaya eller Hua Hin nu tror jag men hade väl ett tvätteri för länge sedan på Koh Samui början av 90 talet & så SC då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Nej bara en Jocke H från Gotland håller väl till i Pattaya eller Hua Hin nu tror jag men hade väl ett tvätteri för länge sedan på Koh Samui början av 90 talet & så SC då. Det kan nog vara den Jocke jag träffat i Pattaya, En liten mörk kille som kör HD, har för mig att han hade en guldtand också, har dock ej sett honom på många år. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 25, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 25, 2012 (ändrad) Sverige när det är som bäst, någonstans i Kalmarsund söder om Kalmar, Kolboda har jag för mig. Ändrades Oktober 25, 2012 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acrobban Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Ja Kjelle med käppen...han fick ordentligt med stryk av en flapp, hela huvudet svällde upp,. Veckan efter gick jag förbi och skulle snacka lite skit med honom, då hade han dött. Runt 1990 skulle jag tro? Han hade försäkrig, så kroppen skickades hem till dottern, har för mig att han blev 49... Mvh. borje222 Januari 93- var det, jag bodde själv i en hydda bredvid honom på travellers. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 (ändrad) Har varit i baren bredvid pumpstation, men jag tror att det är ugefär samma koncept. Ja sammas ägare som pumpstation ,golden girl heter den , nice with ice också samma ägare men bytte namn till spricy , men den är också nerlagd nu , det har gått utför sedan mamma san avled Ändrades Oktober 25, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acrobban Inlagd Oktober 25, 2012 Dela Inlagd Oktober 25, 2012 Airwolf Inn Angeles City Filippinerna ett mycket roligt ställe med ägaren galne Bruce i spetsen Bruce blåser upp en kådis under uppsikt av en Gaisare Bruce och jag Bruce, John-John, tror jag han hette, skulle visst vara en riktigt tuff krigsveteran och en Österikare Tom -John hette han, död sedan länge. Stefan Jonsson "gaisarn" en bra kompis till mej håller till på Negros nuförtiden, lägg märke till skivomslaget på väggen ovanför hans skalle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu