kungchristian Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Mera Pattaya En trevlig holländare på Lucky Star bar En glader Engelsman på Abbe´s bar Hos Abbe blev det många B 52 Och en fru som tycker att det ska vara mycket att tycka om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Skuggar Stefan till pattis o hystar in lite från anno 1994. SM i pil på Hard Rock. spöken fanns det då med. Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 (ändrad) Skuggar Stefan till pattis o hystar in lite från anno 1994. SM i pil på Hard Rock. spöken fanns det då med. Christian Hade hen gått en 15-rondare? Ändrades Oktober 23, 2012 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 -92 det var ju inte såna man ville se vid stången. Midtown tror jag. ingen vinst vid piltavlan men otur i spel ger ju tur i kärlek.... Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Hade hon gått en 15-rondare? Han hade nog gjort det ja.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 -92 det var ju inte såna man ville se vid stången. Midtown tror jag. ingen vinst vid piltavlan men otur i spel ger ju tur i kärlek.... Christian Var det framlidne Lasse Nilsson på bild 2? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Var det framlidne Lasse Nilsson på bild 2? kommer fan inte ihåg vad alla hette, är det han som står upp i gröna skjortan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 (ändrad) kommer fan inte ihåg vad alla hette, är det han som står upp i gröna skjortan? Längst till vänster(tycker det ser ut som en röd skjorta) Ändrades Oktober 23, 2012 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Längst till vänster(tycker det ser ut som en röd skjorta) ok. minns inte alla till namn tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Höglandsträffen mitten på 70 talet Då var det bara Ekens mc som gällde, thaifebern kom senare.. Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 (ändrad) Höglandsträffen mitten på 70 talet Då var det bara Ekens mc som gällde, thaifebern kom senare.. Christian Där var jag med Åkte långgaffel på en Honda 750 tror jag det var.Jag tror att det var 1975 och vi var frånÖrebro bla. Ändrades Oktober 23, 2012 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 mycket fylla på den tiden med.. mycket skoj på denna. Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 Där var jag med Åkte långgaffel på en Honda 750 tror jag det var.Jag tror att det var 1975 och vi var frånÖrebro bla. Vilka hojar,och vilka ölburkar.Man blir nostalgisk!!! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 var är du din lille fan. Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Oktober 23, 2012 Dela Inlagd Oktober 23, 2012 He he. Kommer ihåg jeansvästarna på den tiden , Tror jag har min kvar.Tider det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 I afton dans från Angeles men inte fan var det foxtrot, vals eller snoa. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Bingoberrabåten BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 En rätt så uttorkad Mekongflod, kunde nästa vada över till Laos, har huset cirka 5 km från floden BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Bilder från byn Frugans grabb, fyller 24 år nästa månad. Upptining på morgonen BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bengtove Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Längst till vänster(tycker det ser ut som en röd skjorta) Han heter Ove (vinröd skjorta)..Den andra som står upp heter Tomas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 24, 2012 Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Han heter Ove (vinröd skjorta)..Den andra som står upp heter Tomas. Tackar.han var otroligt lik Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Swagman i Angeles, Wet T-shirt contest Mars eller April -93, det var lite blöta t-shirts i början på tävlingen men sicket jäkla party. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Detta är vad saknar allra mest när jag sitter i obygden i Isaan, en fin strand och ett hav att hopp i. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 Från Hasses Soft Rock Cafe Pattaya med bland annat en av mina 56 födelsedagar Frugans grabb, Ban Sieo´s egen Carabao Har någon varit där? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 24, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 24, 2012 gärna har själv ett gäng pics från Swagman Wet T-shirt -89 men tyvärr ingen scanner. hade t o m en video som jag klantade mig o spelade över.. Spela över en sån kultfilm är fanimej ett helgerån BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu