Stoneys Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 14 minuter sedan, skrev stefan5300: Det är bara att lägga in, inga problem. Har lagt in lite innan, är i Pattaya nu och kommer inte åt bilder här ifrån, men du har kanske några ej visade? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 Kom igen Stefan, lägg in många gamla bildet, jag gillar att titta på dom. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 29, 2019 25 minuter sedan, skrev FF: Kom igen Stefan, lägg in många gamla bildet, jag gillar att titta på dom. FF Tycker att forumet tappat så mycket så jag har inte lust att dela med mig men det kommer kanske någon bild på restaurangmat, alkohol eller benutrymmemen det kanske kommer något på facebook framöver. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 29 minuter sedan, skrev stefan5300: Tycker att forumet tappat så mycket så jag har inte lust att dela med mig men det kommer kanske någon bild på restaurangmat, alkohol eller benutrymmemen det kanske kommer något på facebook framöver. Håller med dig, för lite bilder på tempel o buffelrövar.... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 Här till alla er som vill se gammal skit. 272 sidor (and counting) med gamla jävla tråkbilder... http://teakdoor.com/famous-threads/39970-siam-Thailand-Bangkok-old-photo-thread.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 (ändrad) Och här lite gammalt å gött 🤪 http://zway2go.com/old-Pattaya/ http://Pattaya-funtown.com/old_pattaya_pictures_videos/ Ändrades Augusti 29, 2019 av Fantomen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 äldre Hotel här...bl.a Siam Hotel på Petchburi Road.... bodde där första resan 😀 http://www.oldbangkok.com/hotel-images3/index.htm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 29, 2019 1 timme sedan, skrev Soengsang: Håller med dig, för lite bilder på tempel o buffelrövar.... Men då är det ju bara att ta fram kamera eller mobil och börja fotografera eller leta på nätet om det är intressanta motiv🤔. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 29, 2019 3 timmar sedan, skrev Fantomen: Och här lite gammalt å gött 🤪 http://zway2go.com/old-Pattaya/ http://Pattaya-funtown.com/old_pattaya_pictures_videos/ 3 timmar sedan, skrev Naam jai: äldre Hotel här...bl.a Siam Hotel på Petchburi Road.... bodde där första resan 😀 http://www.oldbangkok.com/hotel-images3/index.htm Jag som trodde att folk tog med sig kameran förr tiden på sina resor när det inte fanns mobilkameror och fotograferade men där har jag tydligen fel. Ta thailandbilder från nätet och lägga in i tråden eller titta på är inte så intressant för mig, det får de göra när de egentagna fotona har försvunnit eller strimlats med flinka fingrar. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 4 minutes ago, stefan5300 said: Jag som trodde att folk tog med sig kameran förr tiden på sina resor när det inte fanns mobilkameror och fotograferade men där har jag tydligen fel. Ta thailandbilder från nätet och lägga in i tråden eller titta på är inte så intressant för mig, det får de göra när de egentagna fotona har försvunnit eller strimlats med flinka fingrar. Jag hade med mig min gamla Minolta-kamera första gången till Thailand och plåtade rätt mycket. Plåtade även med min gamla Canon Ixxus tidigt 00-tal när digitalkamerorna började komma. Men vart alla de korten tagit vägen... Det vete fan. Däremot fick jag för inte så länge sen en jävla massa dia-bilder från tidigt 70-tal av mina föräldrar som jag faktiskt scannat in nu. Men vete fan om det finns något intresse här att se bilder från vårt julfirande typ 1972 med gammelmormor och tjocka släkten. Orangefärgade tapeter, heltäckningsmattor, träfaner på väggarna och askfat på nattduksbordet i sovrummet... Ljuva 70-tal! Men om någon mot förmodan vill se så är inte jag den som är den Du är säkert en jävla reko gubbe Stefan och jag hoppas att vi ses på Harrys (julbord) någon gång Men jag blir faktiskt mindre och mindre förvånad över att du blivit kallad bitterfi**a In med lite gamla buffelrövar nu för h-e! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 4 minuter sedan, skrev Fantomen: Du är säkert en jävla reko gubbe Stefan och jag hoppas att vi ses på Harrys (julbord) någon gång Glöm inte pepparkakorna då, för annars blir det hem och gömma sig och sen klaga högljött över hela internet hur feg man är som inte frågar fråga..... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 Just now, Bibben said: Glöm inte pepparkakorna då, för annars blir det hem och gömma sig och sen klaga högljött över hela internet hur feg man är som inte frågar fråga..... Inga problem! Pepparkakor finns på Ikea så det kan jag köpa med mig! Har redan börjat preppa! Sill har jag redan köpt och glöggkryddor har jag i skafferiet! Kommer du också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 44 minuter sedan, skrev stefan5300: Jag som trodde att folk tog med sig kameran förr tiden på sina resor när det inte fanns mobilkameror och fotograferade men där har jag tydligen fel. Ta thailandbilder från nätet och lägga in i tråden eller titta på är inte så intressant för mig, det får de göra när de egentagna fotona har försvunnit eller strimlats med flinka fingrar. Som sjöman var det mer eller mindre tabu att ta med sig kameran iland....tyvärr så anammade jag det också även på semester resor. Något som man såklart kan ångra idag. Sen att du sätter kriteriet att bilderna måste vara tagna av en Mpr àre får stå för dej. Själv gillar jag att se äldre bilder oavsett vem som tagit dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 31, 2019 On 2019-08-29 at 20:03, skrev Bibben: Glöm inte pepparkakorna då, för annars blir det hem och gömma sig och sen klaga högljött över hela internet hur feg man är som inte frågar fråga..... Fick du försskottutbetalning av helgpengen till vininköp redan i Torsdags. Har du så dålig fantasi din lilla vandrade dynghög att du måste skriva om pepparkakorna, hitta på något som kan såra mig. Sedan har jag försökt få dig att svara på detta men du kanske känner dig bortgjord eller det kanske är genant att svara på. Om du nu kan bedömma andra personers personlighetsstörningar så kan du väl förklara vilken störning en människa lider av och vilken bekräftelse han behöver på ett forum där han skriver diskuterar berömmer sig själv med två olika namn? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 31, 2019 On 2019-08-29 at 20:22, skrev Naam jai: Som sjöman var det mer eller mindre tabu att ta med sig kameran iland....tyvärr så anammade jag det också även på semester resor. Något som man såklart kan ångra idag. Sen att du sätter kriteriet att bilderna måste vara tagna av en Mpr àre får stå för dej. Själv gillar jag att se äldre bilder oavsett vem som tagit dom. Hade ingen aning om att det var tabu med kamera på landbacken för sjömän, jäkla tur att Gotland på Scandinavian Corner inte anammade de tramset för han har ju verkligen visat gamla härliga bilder. Det är inte alls tvunget att en bild är taget av en medlem på Mpr men personligen tycker jag det är trevligare med en berättelse eller några ord till en egentagen bild. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 31, 2019 Familjen tyckte inte att jag skulle visa fler privata bilder på forumet så jag får döpa om tråden till. Snodda bilder från nätet. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 31, 2019 Dela Inlagd Augusti 31, 2019 2 timmar sedan, skrev stefan5300: Om du nu kan bedömma andra personers personlighetsstörningar så kan du väl förklara vilken störning en människa lider av och vilken bekräftelse han behöver på ett forum där han skriver diskuterar berömmer sig själv med två olika namn? Förstår inte frågan. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 31, 2019 28 minuter sedan, skrev apknug: Frågan kanske var riktad till ditt andra nick? Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk Ja han har rörde väl till det med 2 nick och klarar nu inte av att reda ut det. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 31, 2019 Dela Inlagd Augusti 31, 2019 5 minuter sedan, skrev stefan5300: Ja han har rörde väl till det med 2 nick och klarar nu inte av att reda ut det. vilket är hans andra nick? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 31, 2019 Dela Inlagd Augusti 31, 2019 On 2019-08-29 at 14:55, skrev Fantomen: Däremot fick jag för inte så länge sen en jävla massa dia-bilder från tidigt 70-tal av mina föräldrar som jag faktiskt scannat in nu. Vill se! In med det i 70-talstråden...... please! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 31, 2019 24 minuter sedan, skrev Mankan: vilket är hans andra nick? Det börjar med S och slutar med n men det är inte Sten. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 31, 2019 Dela Inlagd Augusti 31, 2019 On 2019-08-29 at 14:30, skrev stefan5300: Jag som trodde att folk tog med sig kameran förr tiden på sina resor när det inte fanns mobilkameror och fotograferade men där har jag tydligen fel. Ta thailandbilder från nätet och lägga in i tråden eller titta på är inte så intressant för mig, det får de göra när de egentagna fotona har försvunnit eller strimlats med flinka fingrar. Mina foton försvann i separationens spår 😎 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 31, 2019 41 minuter sedan, skrev måne: Mina foton försvann i separationens spår 😎 Men du har ju i alla fall stake kompis👍👍. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 31, 2019 Dela Inlagd Augusti 31, 2019 8 minuter sedan, skrev stefan5300: Men du har ju i alla fall stake kompis👍👍. Prata du om hans "potentiella" förmåga då eller? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 31, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 31, 2019 4 minuter sedan, skrev Mankan: Prata du om hans "potentiella" förmåga då eller? Ja du Nicke, du skulle bara veta😂😂. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu