svampen Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 (ändrad) Vi kör dom sista i denna tråd Laos,Ayutta.Golden Triangle,fest Nohntamburi & Pattis på balkong! Har ett tusentalsbilder men taskig scanner kolla Glaskolan! Första tidigast!!! Ändrades Maj 8, 2014 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 (ändrad) Kan man göra något med negativen? Hittade en lösning till att! Ändrades Maj 8, 2014 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Maj 8, 2014 Dela Inlagd Maj 8, 2014 Skönt Tommollow kan man lämna in det Negativa & hämta ut det Positiva på Måndag kommer Bildtråd! See U! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 21, 2014 Dela Inlagd Juli 21, 2014 Min fru, Kan, med sina föräldrar, när hon hade tagit sin Bachelor-examen i Engelska, för 21-22 år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dorre Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 On 2012-10-11 at 01:53, skrev stefan5300: 3 inte helt okända personer på Hasses Soft Rock Cafe, någon gång på senare delen av 90-talet, var snaggad då. Kommer ihåg sjöbusen ?Blev inte han uteliggare sedan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 27, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2016 Precis nyss, skrev dorre: Kommer ihåg sjöbusen ?Blev inte han uteliggare sedan? Ja se du hittade hit till slut. Nä inte Pargas, jag tror att det är Sixten du menar. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 8 minuter sedan, skrev stefan5300: Ja se du hittade hit till slut. Nä inte Pargas, jag tror att det är Sixten du menar. Var det inte Eskil som blev uteliggare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 27, 2016 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2016 8 minuter sedan, skrev möljis: Var det inte Eskil som blev uteliggare? Rätt, så hette han. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dorre Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 On 2012-10-23 at 21:43, skrev kungchristian: -92 det var ju inte såna man ville se vid stången. Midtown tror jag. ingen vinst vid piltavlan men otur i spel ger ju tur i kärlek.... Christian Den blonda ? Vad heter han?känner igen han, tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dorre Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 On 2012-11-22 at 14:50, skrev FF: Några glada pojkar, taget 1975 vid nyköpingsån bredvid nyköpings hus... FF Coolt, jag är Nyköpingsbo ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 11 minuter sedan, skrev dorre: Den blonda ? Vad heter han?känner igen han, tror jag Robban från Eslöv.var bara nere 4-5 gånger Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 On 5/8/2014 at 15:57, skrev svampen: Skönt Tommollow kan man lämna in det Negativa & hämta ut det Positiva på Måndag kommer Bildtråd! See U! Du får börja med digitala bider.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dorre Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 19 timmar sedan, skrev Stoneys: Robban från Eslöv.var bara nere 4-5 gånger Ok, tyckte det var Jussi , han hängde mycket på midtown,och var med i raiders. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 21 minuter sedan, skrev dorre: Ok, tyckte det var Jussi , han hängde mycket på midtown,och var med i raiders. Har inte sett Jussi på säkert 10 år Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 22, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 22, 2017 Fick ett par gamla foton via Facebook, ja så såg jag ut för drygt 40 år sedan som raggarbilschaffis, rena svärmorsdrömmen . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 On 2016-10-28 at 05:36, skrev stefan5300: Ja se du hittade hit till slut. Nä inte Pargas, jag tror att det är Sixten du menar. Eskil hette han som blev uteliggare i Pattis. Han satt alltid med keps och var allmänt sur av sig. Hasse lät han bo på loftet och åt matrester en period men sen åkte han it och det var då han "checkade in" på beachen. Tragiskt slut på hans sjömansliv. Tror hans bror kom ner och hjälpte honom hem sen dog han i Sverige lite senare. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Januari 22, 2017 Dela Inlagd Januari 22, 2017 On 2016-10-28 at 01:03, skrev dorre: Coolt, jag är Nyköpingsbo ? Coolt, jag med! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Juni 18, 2017 Dela Inlagd Juni 18, 2017 Hittade lite gamla bilder på våra choppers tidigt 70 tal...Christian Skickat från min SM-T555 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 23, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 23, 2017 Hittade lite nya eller rättare sagt gamla foton att lägga in. Ljusstöpning hos min granne i Kalmar. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 24, 2017 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2017 Hade ett liv som rörmokare i 29 år. Sedan har jag väl fuskat det mesta inom byggbranschen, gjutit, snickrat, målat och el men inte inkopplingar i säkringsskåp, byggde till ett rum på en stuga jag hade i några år. Men inte fuskat så mycket att huset lutar som det ser ut att göra på bilderna, var nog lutning på den som höll i kameran BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 17, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 17, 2019 Fick ett paket med lite smått och gott från lillebrorsan i Sverige, bland annat gamla bilder och filmer lagrade på cd/dvd-skivor. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 24, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 24, 2019 Det var några hundra bilder att titta igenom men eftersom jag enligt expertisen på forumet bara stirrar och glor på bufflar och deras bakdel dagarna i ända så får ni hålla till goda med de här. Förövrigt så var det mycket gamla trevliga foton och filmer att titta på. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 29, 2019 On 2019-07-17 at 07:49, skrev stefan5300: Fick ett paket med lite smått och gott från lillebrorsan i Sverige, bland annat gamla bilder och filmer lagrade på cd/dvd-skivor. Har rotat igenom ett par skivor och tänkte börja att lägga in foton men det var bara gammalt ointressant skit, hittade nästan inte ett foto från lounger, inifrån flygplan, restaurangmat, ölflaskor. grogglas och träffar så det gick i stöpet men visst lite foton där alkohol är inblandad fanns och även fägring att vila ögonen på😎. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 51 minuter sedan, skrev stefan5300: Har rotat igenom ett par skivor och tänkte börja att lägga in foton men det var bara gammalt ointressant skit, hittade nästan inte ett foto från lounger, inifrån flygplan, restaurangmat, ölflaskor. grogglas och träffar så det gick i stöpet men visst lite foton där alkohol är inblandad fanns och även fägring att vila ögonen på😎. Lite bilder från Sabang och Angeles vore trevligt. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 29, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 29, 2019 29 minuter sedan, skrev Stoneys: Lite bilder från Sabang och Angeles vore trevligt. Det är bara att lägga in, inga problem. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu