Wwax Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Klockrent men man får ta deras beskrivningar av boendet med en nypa salt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alfredsson Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Har använt både booking.com och agoda men måste säga att jag tycker booking är bättre dels för att du betalar när du kommer dit och inte i förskott som med agoda.Sen visar agoda priser som inte stämmer riktigt det blir lite mer när man ska betala pga nån skatt om jag inte minns fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Där har du fel P3 Jag har tidigare bokat med Agoda- Dom drog hela beloppet från mitt kreditkort direkt efter bokning. Även jag har bokat genom Agoda några ggr och om jag inte minns helt fel så är det som P3 säger,dom kontrollerar bara Visa-kortet vid bokningen men betalade gjorde jag på hotellet om jag inte minns helt galet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Har använt både booking.com och agoda men måste säga att jag tycker booking är bättre dels för att du betalar när du kommer dit och inte i förskott som med agoda.Sen visar agoda priser som inte stämmer riktigt det blir lite mer när man ska betala pga nån skatt om jag inte minns fel. Du säger att minus med agoda är att du betalar i förskott och sedan säger du att du får lite tillägg på priset ? Hur går det till om du redan har betalat ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 I många fall, så om du har kreditkort, betalar du på hotellet när du bokar via Agoda. De bara kontrollerar ditt kort vid bokning, men betalning sker på hotellet. De gånger jag bokat på agoda så har pengarna bokförts på kontot direkt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Du säger att minus med agoda är att du betalar i förskott och sedan säger du att du får lite tillägg på priset ? Hur går det till om du redan har betalat ? Han menar nog det där tillägget som plötsligt dyker upp som gubben i lådan när man bokar och plussas på priset man trodde man fick. Hade faktiskt en Agodabokning i midsomras och så här stog det i villkoren efter genomförd bokning. Avboknings- och ändringsvillkor Den här bokningen är inte återbetalningsbar och kan inte ändras eller modifieras. Att inte dyka upp på hotellet jämställs med utebliven ankomst (no-show) och ingen återbetalning görs. Dvs i detta fall fick jag iaf pynta på direkten. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Jag skrev "i många fall". Och märk noga att det är skillnad på bankkort och kreditkort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alfredsson Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Du säger att minus med agoda är att du betalar i förskott och sedan säger du att du får lite tillägg på priset ? Hur går det till om du redan har betalat ? Jag skrev kanske lite luddigt men det jag menade var att de visar ett pris när man kollar på hotellen och sen när man bokar och ska betala då är det inte den summa som först visades utan det blir några kronor till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Agoda mycket godkänt anlitade dom sist för hotell i Phuket och dom svarar snabbt på mail om man undrar över nåt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Dinkel Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Helt nöjd med Agoda hitils, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hobbe Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Asiarooms.com är också en sida som är ok . Där dras inte beloppet direkt utan man betalar på plats . Kontokorts uppgifterna är till för om man inte avbokar i tid. Avbokning var kostnadsfri upp till 2 dagar innan första natten. Mvh Hobbe Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Asiarooms.com är också en sida som är ok . Där dras inte beloppet direkt utan man betalar på plats . Kontokorts uppgifterna är till för om man inte avbokar i tid. Avbokning var kostnadsfri upp till 2 dagar innan första natten. Mvh Hobbe asiarooms och lastminute är 2 bra alternativ. Hittade ett riktigt bra pris på lastminute.com i Ao Nang en gång.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Jag har försökt boka ett hotell i hua-hin via agoda och fick svar att under min vistelse så hade man ej rum.Fast jag vet att det fanns rum. Jag provade också en annan bokningssajt och då gick det bra att boka.Anledningen är svår att gissa om det inte är så enkelt att man ville sälja på mig dyrare hotell.Min mening är att kolla några olika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu