Jump to content
IGNORERAD

IOS6 verkar suga rejält


Nicholas

Recommended Posts

  • Svar 337
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tack och Hej

    28

  • Herr Chang

    18

  • andrejsdenruskige

    18

  • hasseigöteborg

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja då har paketet landat :)

file.jpg

file-1.jpg

Tyngden och hur tunn den märks på en gång.

file-2.jpg

file-3.jpg

file-4.jpg

Så nu är det bara att lägga tillbaks allt från iCloud och börja använda :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja då har paketet landat :)

file.jpg

file-1.jpg

Tyngden och hur tunn den märks på en gång.

file-2.jpg

file-3.jpg

file-4.jpg

Så nu är det bara att lägga tillbaks allt från iCloud och börja använda :)

En recension vill vi ha också sen. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Iom att det är google som har android så är det nästan straffbart att skicka kunder till den största konkurrenten.

Så ja,

Jag tycker det var riktigt lustigt.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ja då har paketet landat :)

file.jpg

file-1.jpg

Tyngden och hur tunn den märks på en gång.

file-2.jpg

file-3.jpg

file-4.jpg

Så nu är det bara att lägga tillbaks allt från iCloud och börja använda :)

Inga repor på den?

Link to comment
Dela på andra sajter

hasseigöteborg

Kul att dom föreslår att använda googles kartor.

Då har dom väl inte fattat någonting. Då det enda alternativet är att köra det via safari (surfa dit) OK vill man ha en karta kanske det fungerar. Men jag tror inte det fungerar så bra i GPS appar osv. Och det börjar ju bli akut för vissa som är beroende av GPS'en i sitt jobb. Vet en del som snabbt varit tvungen att köpa en Andriod telefon då dom varit beroende av sin GPS för att utföra sitt jobb. OK dom borde ju inte uppdaterat men det är ju att vara efterklok.

hf

Link to comment
Dela på andra sajter

Fanns det meningsfullt liv på jorden före Andriod och iOS????

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga repor på den?

Jag har nagelfarit den väldigt minutiöst utan att hitta en enda liten skavank.

Vis av erfarenhet kommer den garanterat att få sina märken och skavanker och det har jag räknat med.

För telefonen är till för att användas och inte som en prydnad nog för att den är vacker som en prydnad men jag ämnar att använda den :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Då har dom väl inte fattat någonting. Då det enda alternativet är att köra det via safari (surfa dit) OK vill man ha en karta kanske det fungerar. Men jag tror inte det fungerar så bra i GPS appar osv. Och det börjar ju bli akut för vissa som är beroende av GPS'en i sitt jobb. Vet en del som snabbt varit tvungen att köpa en Andriod telefon då dom varit beroende av sin GPS för att utföra sitt jobb. OK dom borde ju inte uppdaterat men det är ju att vara efterklok.

hf

Du tror en jälva massa utan att veta den saken är klar.

Att lägga till Google maps på hemskärmen är i det närmaste som en app och det fungerar hur bra som helst att navigera med den.

Det går att söka efter lokaltrafik och titta på satelitvy.

"Snabbt köpa en Android"

Jo tjena att dom behövde för det går hur bra som helst att nergradera till iOS5.1.1 utan problem

Och som jag skrev tidigare finns det en uppsjö av gratis program för navigering typ Waze om det är kris.

Men det är tydligt att du fabulerar ihop något för att ha som argument.

Inte undra på att man känner sig tvungen att kommentera inlägg som dina när du kommer med lögner och rena rama sagor.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Då har dom väl inte fattat någonting. Då det enda alternativet är att köra det via safari (surfa dit) OK vill man ha en karta kanske det fungerar. Men jag tror inte det fungerar så bra i GPS appar osv. Och det börjar ju bli akut för vissa som är beroende av GPS'en i sitt jobb. Vet en del som snabbt varit tvungen att köpa en Andriod telefon då dom varit beroende av sin GPS för att utföra sitt jobb. OK dom borde ju inte uppdaterat men det är ju att vara efterklok. hf
Du tror en jälva massa utan att veta den saken är klar. Att lägga till Google maps på hemskärmen är i det närmaste som en app och det fungerar hur bra som helst att navigera med den. Det går att söka efter lokaltrafik och titta på satelitvy. "Snabbt köpa en Android" Jo tjena att dom behövde för det går hur bra som helst att nergradera till iOS5.1.1 utan problem Och som jag skrev tidigare finns det en uppsjö av gratis program för navigering typ Waze om det är kris. Men det är tydligt att du fabulerar ihop något för att ha som argument. Inte undra på att man känner sig tvungen att kommentera inlägg som dina när du kommer med lögner och rena rama sagor.

För engångs skull tycker jag att Lappen kommer med ett ganska bra och konkret svar.

Inget "tyckande" svar i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

För de som tycker utan att veta så finns förfarande Google Earth att använda. Det är som att köra Google Maps.

Skärp är tyckare och androids salafister :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

För de som tycker utan att veta så finns förfarande Google Earth att använda. Det är som att köra Google Maps.

Skärp är tyckare och androids salafister :crazy:

Du tyckte ju att Apples kartor var så mycket bättre än Googles? Är du fortfarande av den åsikten? :D

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Du tyckte ju att Apples kartor var så mycket bättre än Googles? Är du fortfarande av den åsikten? :D

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Är du dum eller har du svårt att läsa och förstå ? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte det bara en "lapparnas" bekännelse under galgen?

//Singha711

Man skulle kunna tro det men jag drog mig i det längsta att uppdatera till iOS6 bara för att Google maps skulle försvinna.

För integreringen av sökning på lokaltrafik är ovärderlig och speciellt för frugan eftersom hon åker mycket buss.

Men nu fungerar det tydligen att göra det med den mobila sidan för Google maps som man kan lägga på hemskärmen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du tror en jälva massa utan att veta den saken är klar.

Att lägga till Google maps på hemskärmen är i det närmaste som en app och det fungerar hur bra som helst att navigera med den.

Det går att söka efter lokaltrafik och titta på satelitvy.

"Snabbt köpa en Android"

Jo tjena att dom behövde för det går hur bra som helst att nergradera till iOS5.1.1 utan problem

Och som jag skrev tidigare finns det en uppsjö av gratis program för navigering typ Waze om det är kris.

Men det är tydligt att du fabulerar ihop något för att ha som argument.

Inte undra på att man känner sig tvungen att kommentera inlägg som dina när du kommer med lögner och rena rama sagor.

Vid middagen påtalade jag att min fru,s systerdotter som både heter Apple och.

har en Apple 4s kan uppgradera till iOS6

Min dotter som har 4s sa direkt att 4s blir skitslö med en uppdatering?

Vad är det som gäller där?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Vid middagen påtalade jag att min fru,s systerdotter som både heter Apple och.

har en Apple 4s kan uppgradera till iOS6

Min dotter som har 4s sa direkt att 4s blir skitslö med en uppdatering?

Vad är det som gäller där?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Nej den blir inte "skitslö" utan om hon är riktigt observant kommer hon märka snarare tvärtom.

Läst på forum där personer med 3GS som upplever att den blivit rappare jämför mot iOS5.1.1

Sen är det dom som rapporterar motsatsen men det finns en trolig förklaring på det fenomenet.

En telefon är som vilken dator som helst och ibland kan en ren installation behövas för att rensa.

Jag gjorde så med min 4:a för jag tyckte vissa saker gick lite segt men efter en återställning och installation av iOS6 var det segheten borta.

Speciellt 4S kommer inte bli slö för den är som en raket jämfört mot 3GS men som sagt gillar man iOS5.1.1 behöver man inte uppdatera.

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Vid middagen påtalade jag att min fru,s systerdotter som både heter Apple och.

har en Apple 4s kan uppgradera till iOS6

Min dotter som har 4s sa direkt att 4s blir skitslö med en uppdatering?

Vad är det som gäller där?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Bra fråga. Det undrar jag med. Är det någon ide att uppgradera till iOS6 om man bara använder telefonen till att ringa med och porrsurfa på lunchrasten?

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad skönt det är med personer som är övertygade om att något är bättre än allt annat :) Jag vet inte vad som är bäst, har Android på telefonen, iOS på plattan. Tycker spontant att Android är bättre, men kan absolut inte säga kategoriskt att det ena är bätttre än det andra. iOS är naturlgitvis bättre för de som ingen kan, men det hjälper ju inte.

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad skönt det är med personer som är övertygade om att något är bättre än allt annat :) Jag vet inte vad som är bäst, har Android på telefonen, iOS på plattan. Tycker spontant att Android är bättre, men kan absolut inte säga kategoriskt att det ena är bätttre än det andra. iOS är naturlgitvis bättre för de som ingen kan, men det hjälper ju inte.

/GSt

Pratade med en arbetskamrat som har Android på sin telefon och både en Android platta och en iPad 3.

Han sa att Android på telefonen alla dagar i veckan men iOS på plattan alla dagar i veckan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej den blir inte "skitslö" utan om hon är riktigt observant kommer hon märka snarare tvärtom.

Läst på forum där personer med 3GS som upplever att den blivit rappare jämför mot iOS5.1.1

Sen är det dom som rapporterar motsatsen men det finns en trolig förklaring på det fenomenet.

En telefon är som vilken dator som helst och ibland kan en ren installation behövas för att rensa.

Jag gjorde så med min 4:a för jag tyckte vissa saker gick lite segt men efter en återställning och installation av iOS6 var det segheten borta.

Speciellt 4S kommer inte bli slö för den är som en raket jämfört mot 3GS men som sagt gillar man iOS5.1.1 behöver man inte uppdatera.

När jag frågar min dotter angående ditt svar. Så menar hon att internet blivit skitsegt och instagram buggar ur efter uppgraderingen.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra fråga. Det undrar jag med. Är det någon ide att uppgradera till iOS6 om man bara använder telefonen till att ringa med och porrsurfa på lunchrasten?

Alltså det största skillnaden iOS6 gör är om du har Mac också för integrationen med det har förbättrats.

Så har du PC och vill ha Google maps kvar ser jag ingen anledning men iOS6 är säkrare också så det är ett svårt val

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag frågar min dotter angående ditt svar. Så menar hon att internet blivit skitsegt och instagram buggar ur efter uppgraderingen.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Ja det är hennes uppfattning och inget jag kan svara på men det är inte den inställningen som jag läst om på nätet.

Men som jag skrev tidigare aktivera iCloud så alla inställningar sparas,återställ telefonen och lägg in iOS6 igen utan att lägga in säkerhetskopian som finns i iTunes eller iCloud.

Utan välja att det är en ny telefon,knappa in AppleID så inställningar för programmen kommer tillbaka och synka med iTunes så program,musik,mm kommer tillbaka.

För min 4:a blev snabbare efter jag gjort så men jag JB:a min mycket förut och installerade bara uppdateringarna utan att återställa och det är inte någon man helst ska göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag frågar min dotter angående ditt svar. Så menar hon att internet blivit skitsegt och instagram buggar ur efter uppgraderingen.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Man kan pröva att ändra inställningarna för DNS om man tycker att internet är segt.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...