Jump to content
IGNORERAD

Svärmor och flygresan...


McTwist

Recommended Posts

Det är jag också fullständigt övertygad om. Tre månader med svärmor är väl kanske inte optimalt direkt, men genererar en jävla massa pluspoäng ;) Så det kommer bli mkt vara hemifrån och dra iväg och köra cross och enduro för min del. Och så har man ju ett gäng intressanta fotbollsmatcher att se fram emot. Så det kommer nog gå bra.

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Towe

    8

  • McTwist

    7

  • stefan5300

    5

  • Alarik

    4

Mest aktiva i denna tråd

Back to topic...

Äntligen allt fixat och klart med visum och flygbiljett så imorgon ska man hämta svärmor på Arlanda. Det blev jävligt snabba ryck på slutet vill jag säga.

En fråga: Någon som vet vilken gate som TG960 (BKK-ARN) brukar avgå från? Har för mig att det har varit samma varje gång jag åkt, eller iaf i samma del av flygplatsen, sedan kanske gatnumret har skiljt sig åt.

Suvarnabhumi måste ha den mest värdelösa telefonservice av alla flygplatser, alla kategorier. Finns inte ett nr som inte tutar upptaget, VARJE gång man ringer. Riktikt kass.

Nu mera Gate B5

Som öppnar som utrikes vid midnatt.

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så var svärmor på plats i Svedala. Helt utan alla de problem som Mrs McTwist fruktat för. Det gick liksom inte att förklara att "din mamma är inte dum i huvudet, det kommer inte vara några problem".

Hursom, nu är hon här iaf. Blir några intressanta månader då hon enbart talar thai, så på så sätt är det bra för min del. Borde lära mig en del under tiden. Av frun lär man sig inget eftersom hon bara pratar svenska med mig, med ett eller annat thaiord inslängt lite här och där.

Tippar iaf på att det kommer bli mkt iväg och köra hoj samt hänga med fotbollsgrabbarna och tråkigare kan man ju ha ;)

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...