Jump to content
IGNORERAD

Svärmor och flygresan...


McTwist

Recommended Posts

Anledning till att han inte var på plats var som stod i inlägget att det var tydligen dåligt väglag mitt i vinterna och det tog längre tid att köra från norrland, men dom fick tag på killen han var på väg men det var halt, det hade nog inte varit bättre om han kört ihjäl sig

Jo hejsan, är man från norrland så bör man ta med i beräkingen att det kan vara dåligt väglag, speciellt vintertid.

Bara min erfarenhet.

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 52
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Towe

    8

  • McTwist

    7

  • stefan5300

    5

  • Alarik

    4

Mest aktiva i denna tråd

Precis, jag hade nog startat resan dagen innan vid vinterväglag. En normal norrlänning fattar det :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men VI riktiga norrlänningar vet också att det kan slå om vädret snabbt. På en timme t.o.m .

De som inte är riktiga norrlänningar

benämner de sig som oriktiga sådana eller

enbart som norrlänningar?

 

Link to comment
Dela på andra sajter

vem bryr sig om vem som är riktig eller inte riktig norrlänning, skåning, stockholmare mm historien med kvinnan som fick vänta på sin kille gick ju bra,

Link to comment
Dela på andra sajter

kan ju ha hänt nåt på vägen vad vet jag.

Precis det kan ju hända något på vägen och därför bör man ju starta i tid.

Kan nog garantera att killen/gubben har fått höra ett antal gånger varför han inte var på plats och mötte henne.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Precis, jag hade nog startat resan dagen innan vid vinterväglag. En normal norrlänning fattar det :)

De måste ha vart en 08 som flyttat upp till övik och inte visste bättre :crazy:

Ändrades av Borgmästarens Son

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Men VI riktiga norrlänningar vet också att det kan slå om vädret snabbt. På en timme t.o.m .

Det kan hända samma sak där jag kommer ifrån Kalmar/Öland med underkylt regn. Men jag tror nog att ni i norra Sverige är mer bekanta med vinterväglag än oss i söder

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men VI riktiga norrlänningar vet också att det kan slå om vädret snabbt. På en timme t.o.m .

Kommer man från Rovaniemi som jag har för mig att du gör så packar man nog ryggsäcken med det nödvändigaste och startar resan minst tre dagar i förväg för att vara något så när säker på att komma fram i tid ;)

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas det går för svärmor på resan. trevlig helg

Ja hon kanske har med sig en vibrator :thumbsup:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer man från Rovaniemi som jag har för mig att du gör så packar man nog ryggsäcken med det nödvändigaste och startar resan minst tre dagar i förväg för att vara något så när säker på att komma fram i tid :wink:

Fritz..

Och det bara för att gå till lanthandeln för att köpa en liter mjölk :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer man från Rovaniemi som jag har för mig att du gör

Fritz..

Med hundspann, Rovaniemi är bara porten till Lappland, får åka 30 mil uppåt innan man kan prata om norrlänning.

Men jag kom från Rovaniemi. Roavvenjárga

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar vad en vibrator har med svärmors resa? lite mycket OT på denna tråd , , trevlig helg alla

Ändrades av Towe
Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar vad en vibrator har med svärmors resa? lite mycket OT på denna tråd , no more comments from me ang denna tråd, trevlig helg alla

Läs ditt inlägg #35 noga och sakta, så fattar du.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gå in och kolla på www.bangkokflightservices.com dom kan fixa allt för svärmor i bkk för 850 battingar.

På arlanda vette fxxn men kolla med Knasen

Some folks are so protective over their mini-status symbol. No need to justify it. Does it do what you want it to do.Great, move on..Because who cares??

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas det går för svärmor på resan. trevlig helg

jösses så fel det kan bli, skulle ju stå går bra för svärmor, men vem vet det kanske händer annat på resan :14:
Link to comment
Dela på andra sajter

gahhhh då hajjar fan vad jag skrattar tänk så fel man kan skriva, men den va bra medge det??

Tycker att ditt inlägg var kanon och att du tänkte på att "svärmor" skulle få en bra resa :thumbsup:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Back to topic...

Äntligen allt fixat och klart med visum och flygbiljett så imorgon ska man hämta svärmor på Arlanda. Det blev jävligt snabba ryck på slutet vill jag säga.

En fråga: Någon som vet vilken gate som TG960 (BKK-ARN) brukar avgå från? Har för mig att det har varit samma varje gång jag åkt, eller iaf i samma del av flygplatsen, sedan kanske gatnumret har skiljt sig åt.

Suvarnabhumi måste ha den mest värdelösa telefonservice av alla flygplatser, alla kategorier. Finns inte ett nr som inte tutar upptaget, VARJE gång man ringer. Riktikt kass.

-Forza Gnaget-
   Östra Övre

Link to comment
Dela på andra sajter

Back to topic...

Äntligen allt fixat och klart med visum och flygbiljett så imorgon ska man hämta svärmor på Arlanda. Det blev jävligt snabba ryck på slutet vill jag säga.

En fråga: Någon som vet vilken gate som TG960 (BKK-ARN) brukar avgå från? Har för mig att det har varit samma varje gång jag åkt, eller iaf i samma del av flygplatsen, sedan kanske gatnumret har skiljt sig åt.

Suvarnabhumi måste ha den mest värdelösa telefonservice av alla flygplatser, alla kategorier. Finns inte ett nr som inte tutar upptaget, VARJE gång man ringer. Riktikt kass.

Du kan vara lugn resan kommer att gå bra.Hur det sen går för dig att ha svärmor på besök jaddu LYCKA TILL mvh BURRABUS som inte har sin svärmor på besök :3:
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...