Jump to content
IGNORERAD

väldigt många gäster


Guest paw-76

Recommended Posts

Quote

På bara någon minut ökade rekordet från 240 tror jag det var , till ca 400 . Ganska otroligt.

Google-spam skulle jag tro.

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Det är väldigt många gäster här nu. kul!  :yes: Har nåt annat forum gått i graven ,eller ? :neutral:

Just nu 300 gäster!

Kan det stämma?  :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Teori.

Antalet gäster dubblas på något sätt vi har ju ställt om till vintertid. Klickan på min dator visar nu 11:33 men Mai Pen Rai klockan 12:32.

De som var inne för en timme sedan kanske registeras nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Intelligent teori från Lung Lennart!

Det är ju lite svårt att tro på att antalet samtidigt besökande plötsligt fördubblas. Antalet medlemmar har ju inte förändrat nämnvärt.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Intelligent teori från Lung Lennart!

Det är ju lite svårt att tro på att antalet samtidigt besökande plötsligt fördubblas. Antalet medlemmar har ju inte förändrat nämnvärt.

Herr Chang har talat.

Jag tycker också att Lung Lennart har varit intelligent idag! Vi har alltså haft en mini millenium bug idag!

Själv var jag inne i en sammansvärjningsteori. Som att till exempel folk i något annat forum kom överens om "bombadera" oss klockan 12 idag.

Trevlig fortsatt helg!

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

hej

windows kom med en säkerhetsupdatering torsdagskväll.

den var mycket kritisk, vet att på många stora företag sitter all data personal o fixar servar,arbetsstationer nu i helgen.

rekar starkt om mpr har egen windows baserad server ta o updatera + omstart

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt min statistik-information så var det inte nåt annat än ett riktigt antal, baserat på bl.a. att träffar ifrån sökmotorerna ökade med ca 25% igår. Kan vara Google som leker lite med våra sökpositioner.

Tidsändringen köper jag inte eftersom det var jag som ändrade tiden mycket senare på Söndags kvällen.

erik-sson... Vem i sina rätta sinnens lag kör en hemsida på windows idag? ;) Eller vad säger Herr Chang?

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Enligt min statistik-information så var det inte nåt annat än ett riktigt antal, baserat på bl.a. att träffar ifrån sökmotorerna ökade med ca 25% igår. Kan vara Google som leker lite med våra sökpositioner.

Tidsändringen köper jag inte eftersom det var jag som ändrade tiden mycket senare på Söndags kvällen.

erik-sson... Vem i sina rätta sinnens lag kör en hemsida på windows idag? ;) Eller vad säger Herr Chang?

Hej Surin P3!

Tack för det! Men det är väldigt skumt ändå. Anstormningen varade i bara en timme ungefär - kring kl. 12.00. Kul i alla fall att vi har olösta mysterier här på MPR!

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Enligt min statistik-information så var det inte nåt annat än ett riktigt antal, baserat på bl.a. att träffar ifrån sökmotorerna ökade med ca 25% igår. Kan vara Google som leker lite med våra sökpositioner.

Tidsändringen köper jag inte eftersom det var jag som ändrade tiden mycket senare på Söndags kvällen.

erik-sson... Vem i sina rätta sinnens lag kör en hemsida på windows idag? ;) Eller vad säger Herr Chang?

Hej P3,

Visst är det möjligt att av en slump så valde många att samtidigt kolla forumet denna söndag. Vi närmar ju oss trots allt 2000 medlemmar. Kanske för att man denna dag hade en extra timme till förfogande!

Ja, min inställning till Windows är väl känd. Men det är väl bra att dom får ut nödvändiga säkerhetsuppdateringar snabbt.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...