Jump to content
IGNORERAD

Undersökning angående fördomar


herbtrunk

Recommended Posts

Hejsan,

Jag håller på och gör en undersökning om bland annat svårigheter och fördomar gentemot förhållanden mellan kvinnor från Thailand och män från Sverige. Det är en enkel enkät och jag behöver både svenska män och thailändska kvinnors hjälp. Finns det några som kan tänka sig att ställa upp? Maila mig så mailar jag över länken till enkäten. Säg till om du vill ha enkäten på engelska eller svenska (tyvärr kan jag inte thailändska)

Tack på förhand!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • herbtrunk

    7

  • Tommy

    6

  • mamma bäng fan pappa käng

    5

  • scorpio63

    5

Mest aktiva i denna tråd

Hejsan igen,

För att underlätta för er som kan tänka er att delta så lägger jag ut länkarna här direkt. Klicka på den länk som passar dig. För de kvinnor som mest talar engelska (troligtvis inte inne på den här sidan) hoppas jag att ni som är partner kan be dem fylla i den engelska varianten. Undersökningen är helt anonym!

Tack på förhand!

För män:

https://docs.google.E&hl=en_US#edit

För kvinnor:

https://docs.google.E&hl=en_US#edit

For women:

https://docs.google.c&hl=en_US#edit

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag klickade på länken för män,men har ingen lust att logga in för att svara på en enkät, kan du lösa det på nåt annat sätt?

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Anonym med krav pa mailadress?

Njaa, inte for min del!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Tommy,

Jag trodde att det skulle gå in att svara anonymt på enkäten. Min datakunnige man kollar upp hur man gör ... Jag återkommer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanns som gamla bekanta..da var det en hund begraven....

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, jag svarar om det kan ske anonymt, alltså utan att jag måste uppge annat än frivillig info antar att mitt IP nummer kan ses i vilket fall som helst men vi är många på det, som Baa skrev ibland känns det som nåt är skumt.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag går en utbildning för att bli integrationspedagog och vi arbetar med projekt som handlar om människors fördomar. Vilka fördomar möter vi i samhället och hur yttrar sig dessa. Vi arbetar med olika ämnen, vissa arbetar med fördomar mot romer, fördomar mot kvinnliga poliser, religiösa grupper osv. Jag har alltså valt att försöka se vilka fördomar man möter som en svensk man med en kvinna från Thailand och hur thailändska kvinnor bemöts i det svenska samhället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Konstigt,,,dessa undersökningar med anonyma undersökare poppar upp med jämna mellanrum.

Jag kan tänka mig att svara om någon säger så här,,,

Hej! mitt namn är xxx , jag jobbar på xxx alt. studerar på xxx och vill göra en undersökning...

Ändrades av chiangmai
Link to comment
Dela på andra sajter

Vem är du som gör denna undersökning och för vem ?

Svar: En snokande skandal jornalist, eller en superflata typ ROKS Pia från klimakteriepartiet. Var alltid försiktiga med denna typ " undersökningar " det handlar nästan alltid om någon som är ute efter möjlighet att kasta skit på de som luras att svara och att blåsa liv i fördommarna om " import fruar "

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan,

Jag håller på och gör en undersökning om bland annat svårigheter och fördomar gentemot förhållanden mellan kvinnor från Thailand och män från Sverige. Det är en enkel enkät och jag behöver både svenska män och thailändska kvinnors hjälp. Finns det några som kan tänka sig att ställa upp? Maila mig så mailar jag över länken till enkäten. Säg till om du vill ha enkäten på engelska eller svenska (tyvärr kan jag inte thailändska)

Tack på förhand!

Du borde väl veta att det är förbjudet att särskilja folk grupper eller nationaliteter.

En undersökning om JUST THAILÄNDSKA relationer?

Nivette Davood stil eller någon av hennes ROKS vänner

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag går en utbildning för att bli integrationspedagog och vi arbetar med projekt som handlar om människors fördomar. Vilka fördomar möter vi i samhället och hur yttrar sig dessa. Vi arbetar med olika ämnen, vissa arbetar med fördomar mot romer, fördomar mot kvinnliga poliser, religiösa grupper osv. Jag har alltså valt att försöka se vilka fördomar man möter som en svensk man med en kvinna från Thailand och hur thailändska kvinnor bemöts i det svenska samhället.

Vore intressantare med en undersökning ang Gambianska män som möter äldre västerlänska kvinnor.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vore intressantare med en undersökning ang Gambianska män som möter äldre västerlänska kvinnor.

Ha ha huvudet på spiken!!!! :14::14:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan inte svara ändå, då den inte gäller mig. Bor inte i hop med en thailänska i Sverige.

Hade det varit på en websida med ansvarigutgivare, så kanske man hade kunnat tänka sig och svara.

Men ett anomymt google doc, NEJ TACK!!!

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Vem avgör vad en fördom är?

Är det när dina åsikter inte stämmer överens med mina eller är det kanske tvärt om?

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite förvånad över hur alla har taggarna utåt..han rättade till länkarna så det går att svara anonymt så vad är problemet?

Fyll i eller skit i det men varför ska det målas fan på väggen hela tiden...är ämnet så känsligt?

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite förvånad över hur alla har taggarna utåt..han rättade till länkarna så det går att svara anonymt så vad är problemet?

Fyll i eller skit i det men varför ska det målas fan på väggen hela tiden...är ämnet så känsligt?

Inte ämnet, men anonyma undersökare är ett big NO NO för mig.

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Hej.

Ifyllt och klart. Varsågod!

mvh

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar inte eller vad problemet är. Det är väl inte så jävla farligt att fylla i en enkät. Så fort det är någon som postar ngt sånt här så är det en jävla massa anklagelser om troll och begravda hundar etc.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...