Jump to content
IGNORERAD

Finlandsresor..


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Hjälp..

Två fastrar på ingående för 20 dagars besök.

Tänkte bjuda iväg dom på en finnlandskryssning. Ju fler dygn och ju billigare desto bättre. :)

Kört det här tricket förut på andra thailandsbesökare och ibland hittat priser nere på 99 kronor per person och dygn.

Nejdå det är hyfsat trevligt med besök, men en paus är också trevligt.. :)

Ngn som har koll på kryssningsvärlden?

Några bra erbjudande just nu?

Allt billigt inom schengen med Sthlm som avreseort intressant..

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du kan åka på en vardag så blir det genast billigare. Kolla på vikingline.se och deras sista minuten. Brukar bli billigt men endast 24 timmar med Cinderella.

Tallinksilja brukar kunna ha bra priser ibland men tyvärr blir det genast dyrare med Helsingforsresorna som brukar ligga på 2 dygn.

En fin båt är annars Birka Paradise, lagomt stökigt men ändå lite röj om man vill. www.birka.se Den kör 24 timmars till Åland.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hjälp..

Två fastrar på ingående för 20 dagars besök.

Tänkte bjuda iväg dom på en finnlandskryssning. Ju fler dygn och ju billigare desto bättre. :)

Kört det här tricket förut på andra thailandsbesökare och ibland hittat priser nere på 99 kronor per person och dygn.

Nejdå det är hyfsat trevligt med besök, men en paus är också trevligt.. :)

Ngn som har koll på kryssningsvärden?

Några bra erbjudande just nu?

Allt billigt inom schengen med Sthlm som avreseort intressant..

Med vänlig hälsning,

har du ica,coop,statoilkort osv. finns det ofta erbjudanden. likaså ansöka om ex.vikinglinekort=billiga resor direkt.. mvh mille.
Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Om du kan åka på en vardag så blir det genast billigare. Kolla på vikingline.se och deras sista minuten. Brukar bli billigt men endast 24 timmar med Cinderella.

Tallinksilja brukar kunna ha bra priser ibland men tyvärr blir det genast dyrare med Helsingforsresorna som brukar ligga på 2 dygn.

En fin båt är annars Birka Paradise, lagomt stökigt men ändå lite röj om man vill. www.birka.se Den kör 24 timmars till Åland.

Tack för info... Själv stannar jag iland och skickar iväg fastrarna... :)

Mitt i veckan är helt OK eller egentligen bättre..

Tror att dom vill ha lite tid iland i Finland.. Kanske man kan skicka dom på en nattkryssning till Åland och sen anvisa dom att hoppa av resan och köpa dom en kvällsbiljett från Eckerö till Grisslehamn tex..

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Jag får kolla runt lite efter erbjudanden helt enkelt.

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Helsingforstrippen på en vardag borde inte bli så dyr. Kolla in tallinksilja.se brukar finnas bra erbjudanden. Min fru gillar att åka båt, vi har nog åkt 5-6 gånger i år..haha..

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Hej.

Har nu hittat lite resor till både Helsingfors, Tallin och Riga för 150 SEK per person.

Så där blir det en bjudresa från mig till dom.

Har själv vait både i Riga och Tallin och trivts där dygnet runt.

MEN vågar man skicka en 72åring och en 52åring med typiskt asiatiskt utseende till dessa gator?

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

Ja, ju billigare ju bättre.

Skit i om fastrarnas upplevelse blir bra eller dålig.

De är ju ändå bara fastrar..

Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Hejsan

Ja, ju billigare ju bättre.

Skit i om fastrarnas upplevelse blir bra eller dålig.

De är ju ändå bara fastrar..

Nonki

Nej så är det inte tänkt.

Kryssningar har precis som kaffe en massa lockpriser på samma produkt.

Jag vill att dom ska ha en bra och fin och säker resa men det är inget fel att leta efter alternativa priser på samma produkt.

Båda fastrarna är för övrigt precis som mej miljonärer men ingen av oss fått det genom "silversked" utan genom hårt arbete och att tex prioritera att leta alternativa priser på samma produkt.

Bara idi*ter som spenderar utan kontroll ..

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej så är det inte tänkt.

Kryssningar har precis som kaffe en massa lockpriser på samma produkt.

Jag vill att dom ska ha en bra och fin och säker resa men det är inget fel att leta efter alternativa priser på samma produkt.

Båda fastrarna är för övrigt precis som mej miljonärer men ingen av oss fått det genom "silversked" utan genom hårt arbete och att tex prioritera att leta alternativa priser på samma produkt.

Bara idi*ter som spenderar utan kontroll ..

Med vänlig hälsning,

Tja, jag är också miljonär men har insett att man kan ingenting ta med sig dit man går.

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Hej.

Har nu hittat lite resor till både Helsingfors, Tallin och Riga för 150 SEK per person.

Så där blir det en bjudresa från mig till dom.

Har själv vait både i Riga och Tallin och trivts där dygnet runt.

MEN vågar man skicka en 72åring och en 52åring med typiskt asiatiskt utseende till dessa gator?

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Via tex IKEA-ICA-COOP kort brukar man kunna göra bra deals ibland, om du har något av dessa kort så gå in på respektive hemsida och sök.

http://www.ica.se/vking-line

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

Har nu hittat lite resor till både Helsingfors, Tallin och Riga för 150 SEK per person.

Så där blir det en bjudresa från mig till dom.

Har själv vait både i Riga och Tallin och trivts där dygnet runt.

MEN vågar man skicka en 72åring och en 52åring med typiskt asiatiskt utseende till dessa gator?

Med vänlig hälsning,

Så länge dom inte pratar någon dialekt från Tadjikistan eller Uzbekistan så! Dom e inte populära i Estland Ryssland eller Lettland!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du kan åka på en vardag så blir det genast billigare. Kolla på vikingline.se och deras sista minuten. Brukar bli billigt men endast 24 timmar med Cinderella.

Tallinksilja brukar kunna ha bra priser ibland men tyvärr blir det genast dyrare med Helsingforsresorna som brukar ligga på 2 dygn.

En fin båt är annars Birka Paradise, lagomt stökigt men ändå lite röj om man vill. www.birka.se Den kör 24 timmars till Åland.

Åkte med Birka förra helgen,vi satt med gt e.dy. i handen i solstolarna framför några "stora sollampor" inomhus vid poolen - kändes ganska nice. Därefter en god skaldjursbuffé (krabbor,hummer,kräftor,räkor,blåmusslor,ostron ) följt av musikställena, det var en trevlig stämning på båten och vi hade skoj, det enda negativa var att båten kändes lite liten och hytten var väl inte heller överdrivet stor om man ska vara sarkastisk.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...