Jump to content
IGNORERAD

stugan5 ska vingla ned till LOS


stugan5

Recommended Posts

Enligt alla "rävar" kan det bli bättre. Jag som går i förskolan är förväntasfull. Stora ögon innan, vad blir dom sen?

Jo men så är det. det blir bara bättre och bättre. Enda nackdelen jag har märkt är att man blir beroende av det och vill va där hela tiden. Men det kan man ju leva med :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 138
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stugan5

    35

  • Repe

    9

  • andrejsdenruskige

    9

  • Roi Et Perra

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Fredman

Enligt alla "rävar" kan det bli bättre. Jag som går i förskolan är förväntasfull. Stora ögon innan, vad blir dom sen?

Man blir faktiskt lite avundsjuk på dig. Kommer ihåg första turen till Pattaya, jag trodde inte att det var riktigt sant! Se till att roa dig ordentligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo men så är det. det blir bara bättre och bättre. Enda nackdelen jag har märkt är att man blir beroende av det och vill va där hela tiden. Men det kan man ju leva med :thumbsup:

Missförstå inte mig nu. Inget ont. Jag tror att jag har ålder för att veta att 6 mån räcker för mig

Link to comment
Dela på andra sajter

Man blir faktiskt lite avundsjuk på dig. Kommer ihåg första turen till Pattaya, jag trodde inte att det var riktigt sant! Se till att roa dig ordentligt!

Pattaya får vara den här gången. (På kvällen) Har fått vallning där inne av en snäll " farbror" här nere." Farbror" han är yngre än mig.

Nästa vallning får bli nästa resa av någon vänlig "själ".

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att din första resa är bra!

Kolla med Maitan om han kan fixa ett ex av "Gula boken"

En mycket läsvärd skrift som kan spara en massa pengar åt dig :crazy:

Ha det så gött dina återstående dagar därnere!

När jag kom hem efter min första resa, 1987, var det första jag gjorde att boka nästa resa, skaffa 3 jobb och köra på!

Mvh

Amja (Med kronisk gula febern)

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu skall virrpelle ut och resa. Thailand nästa. Aldrig fluget innan. Biljetten säger mellanlandning Zyrich 1:30 tim

Stor flygplats hinner man byta, hittar man? 1:30 tim på att virra runt .Bagage är det automatiskt till thai?

Vet att det finns stor vetskap här på forumet. Kan någon vänlig skäl ge mig tips, eller T:O:M samma flight.

Tror att det blir 09:45 med swiss 121020

'Du har go tid! Skulle till Bangkok -99 flög med Colorair å dom fick ingen

slottid så dom boka in mig med SAS till Oslo å då landa vi 5 min efter

avgångstid! Fick besked att vi hadde 15 min å ta oss från ena ännda

till andra ändan fast vi var tvunga å hämta biljetter hos s

törting airways först! Inga pompem der rakt ut till dom utan säkerhets check!

Men fan va vi fick springa! hehe

Fd agronomklepptoman

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej lite uppdatering. Har varit och vandrat godislandet. En j!!!!!vla tur att man har glasögon så att de inte trillar ur. Det som är extra roligt är

alla Thaiare som hälsar på en, man som kvinna. På onsdag tror jag att jag skall gå och lyssna på Ragson. Han spelar bara några steg från Maitan.

Tycker om hans musik, gick förbi igåreftermiddag. Blev glatt överraskad, det svängde. Nähä nu kallar godisbutiken igen.

Tack för all karma, ingen nämd ingen glömd.

Kan kanske bli en sån farlig sommarlätt oxå.

Ha det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej på er igen. Ska försöka på en liten uppdatering, har fortfarande inte lärt mig det här med bilder. Gör inte så stora svängar från Maitans. Det tar tid för

mig att smälta allt. Som sagt träffar hela tiden nya personer, vet ni att det finns 3 olika folkslag vita svarta ock väskslängare. Så här roligt har jag inte haft

sen jag lurade polisen hemma. Men det får bli en tråd senare. Hoppas ni överser att jag är en dålig skrivare.

Ha det, Det har jag

Link to comment
Dela på andra sajter

Väskslängare is da shit :P

Väskslängare is da shit :P

Sorry. Halkade lite på tangenterna

Tack för sist

MVH

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu måste jag vila en stund efter Maitans "omvårnad". Kan säga att trappan var tung och vinglig.

Ses senare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...