Jump to content
IGNORERAD

stugan5 ska vingla ned till LOS


stugan5

Recommended Posts

Nu skall virrpelle ut och resa. Thailand nästa. Aldrig fluget innan. Biljetten säger mellanlandning Zyrich 1:30 tim

Stor flygplats hinner man byta, hittar man? 1:30 tim på att virra runt .Bagage är det automatiskt till thai?

Vet att det finns stor vetskap här på forumet. Kan någon vänlig skäl ge mig tips, eller T:O:M samma flight.

Tror att det blir 09:45 med swiss 121020

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 138
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stugan5

    35

  • Repe

    9

  • andrejsdenruskige

    9

  • Roi Et Perra

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

andrejsdenruskige

Se på bagagetagen när du lämnar in väskan på bandet. Står det BKK på den så plockar du ut den i Bangkok. Dock gäller det att se till så inte knasen Jobbar den dagen för då vet man aldrig vilken slutdestination väskan hamnar på.

Kolla vilken flight du har från Zürich till BKK. När du hittat den på närmaste flight tavla så hittar du gate numret.

Sedan är det bara att följa skyltarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bagaget går direkt och i Zurich är det automatiska tåg som för dig till rätt gate.Följ skyltarna bara och sup inte för mycket innan bytet :ok:Slökorken hann före!!F-n var inte du ledig i helgen?Osså sitter du här :crazy:

Ändrades av måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

1.30 är lång tid i Zürich .. Har bytt under 1 timme där så det är lugnt..

Kolla på anslagstavlan i Zürich vilken gate och följ sen skyltarna.

Du passerar också en passkontroll i Zürich men den är snabb och smärtfri ..

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Se på bagagetagen när du lämnar in väskan på bandet. Står det BKK på den så plockar du ut den i Bangkok. Dock gäller det att se till så inte knasen Jobbar den dagen för då vet man aldrig vilken slutdestination väskan hamnar på.

Kolla vilken flight du har från Zürich till BKK. När du hittat den på närmaste flight tavla så hittar du gate numret.

Sedan är det bara att följa skyltarna.

Just det.Jobbar Knasen hamnar väskan i Östersund,som på sällskapsresan. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Va fan! Ska jag bli oskyldigt inblandad i söndagsvammel nu också :rotfl:

Du har bara dig själv att skylla.

Kasta väskorna rätt så slipper du sånt här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gjorde just det bytet i somras när jag åkte ner

Som dom skriver så är det byte av terminal som gäller med ett litet underjordiskt tåg som fixar det på kort tid

Även en säkerhetskontroll på vägen men inte direkt några köer

Stanna inte i butikerna i den första terminalen utan ta dig så snabbt som möjligt till avgångsterminalen så det vet att du har tid på dig. Finns butiker och barer/resturanger där i den terminalen där du skall flyga från

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Jobbar inte Knasen på Nordic ? Dom har inte handling på Thaiairways.

Ja, de kör väl till Östersund. Eller?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Du har bara dig själv att skylla.

Kasta väskorna rätt så slipper du sånt här.

Hmm, nu har jag absolut ingenting med väskorna på Swissen att göra så som vanligt svamlar ni fåntrattar å det grövsta ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hmm, nu har jag absolut ingenting med väskorna på Swissen att göra så som vanligt svamlar ni fåntrattar å det grövsta :wink:

Bra. Då bokar jag Swiss nästa gång. :crazy:

Tack för rådet :crazy:

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jobbar inte Knasen på Nordic ? Dom har inte handling på Thaiairways.

En gång fick jag en utskällning av en granne som glömt sin kamera kvar på planet och eftersom den inte hade lämnats in till hittegods så hade förmodligen någon tagit den. Eftersom jag jobbar på Arlanda så var jag mer eller mindre medbrottsling då jag helt klart visste något om vem som snott den..

Jag har även på det här forumet blivit beskylld för att inte vara serviceminded då jag inte tycker att jag ska köra väskor som är andra handlingsbolags jobb..

En del förstår inte att det jobbar nästan 15000 personer åt en jävla massa olika företag på Arlanda, jobbar du där så är du alltid skyldig till det som händer där :rolleyes:

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

En gång fick jag en utskällning av en granne som glömt sin kamera kvar på planet och eftersom den inte hade lämnats in till hittegods så hade förmodligen någon tagit den. Eftersom jag jobbar på Arlanda så var jag mer eller mindre medbrottsling då jag helt klart visste något om vem som snott den..

Jag har även på det här forumet blivit beskylld för att inte vara serviceminded då jag inte tycker att jag ska köra väskor som är handlingsbolags jobb..

En del förstår inte att det jobbar nästan 15000 personer åt en jävla massa olika företag på Arlanda, jobbar du där så är du alltid skyldig till det som händer där :rolleyes:

Försöker du lägga skulden för bortsvamlat bagage på 15.000 oskyldiga och hårt arbetande människor?

Nu blir jag besviken på dig :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu skall virrpelle ut och resa. Thailand nästa. Aldrig fluget innan. Biljetten säger mellanlandning Zyrich 1:30 tim

Stor flygplats hinner man byta, hittar man? 1:30 tim på att virra runt .Bagage är det automatiskt till thai?

Vet att det finns stor vetskap här på forumet. Kan någon vänlig skäl ge mig tips, eller T:O:M samma flight.

Tror att det blir 09:45 med swiss 121020

370 inlägg,Aldrig flygit,hur hamna man här?registredad juni 08.

Sry varför den frågan nu 4,3 mån senare.

Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

370 inlägg,Aldrig flygit,hur hamna man här?registredad juni 08.

Sry varför den frågan nu 4,3 mån senare.

Han kanske träffade frun i swe och lever vanligt svenssonliv. Vilket betyder jobba hårt i flera år för att kunna ta sig en liten semester

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag tror att det är mer som jobbar på Arlanda ca 16000

Nämen!!!

Då får Knasen verkligen skärpa sig. Nu anklagar han 16000 människor för dåligt arbete. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

- Hur många är det som jobbar på Arlanda?

- Ungefär hälften!

:crazy:

Ändrades av Palmer
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...