Jump to content
IGNORERAD

stugan5 ska vingla ned till LOS


stugan5

Recommended Posts

  • Svar 138
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • stugan5

    35

  • Repe

    9

  • andrejsdenruskige

    9

  • Roi Et Perra

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det var ett bra tips, tack

Jaså du skall åka jumbojet...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså du skall åka jumbojet...

Kan herrn förklara för en virrskalle. Fågel som fågel bara jag kommer fram. Ölet och en sommarlätt väntar.

MVH

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan herrn förklara för en virrskalle. Fågel som fågel bara jag kommer fram. Ölet och en sommarlätt väntar.

MVH

Ryck in nu Lamai64 och rädda en obegåvad tipsare. :bs_help:

Mvh jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

:bag:

jrk

jrk, du skall inte dra på dig nån dumstrut...

Kan herrn förklara för en virrskalle. Fågel som fågel bara jag kommer fram. Ölet och en sommarlätt väntar.

MVH

Du kunde ju tex tala om flygnummer så hade alltid nån vänlig själ kunnat hjälpa dig med vilka plan du skall flyga med och vilka platser som skulle kunna vara bra.Och att dessutom vara tyken mot en som försöker hjälpa dig gör inte saken bättre...

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

370 inlägg,Aldrig flygit,hur hamna man här?registredad juni 08.

Sry varför den frågan nu 4,3 mån senare.

Jävligt långa 4.3 månader med tanke på att det var Juni 08 som regestreringen skedde. mindre plågsamt än att vara 52 och inte kunna räkna eller vad tror du Stoneys.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var inte meningen att vara tyken. Jag är totalt nollad när det gäller flyg. Första gången jag flyger överhuvutaget. då är det fan inte lätt att begripa allting. Ber om ursäkt och är väldigt glad att någon kan ge mig tips. Flighten är QR 090 och QR608. Planen är AIRBUS 330-200 och BOING777-300ER.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Jaha nu är det väl dags att uppdatera alla hjälpsamma tips som var till belåtenhet. Hur ska man klara sig utan vänner här. Tack alla.

Så smidigt hade jag aldrig trott. Kan bero på att jag var old dement falang. Min burk till dator var inte vän med mig några da'r, därför sent

uppdatering. Men det fixade våran eminente trubadur Ragson. Har fått många polare som visar mig till mat och krogar på gott och ont.

Jag MÅSTE säga att MAIT är toppen ordnar allt till bättre än belåtenhet. Nehej nu har jag inte tid längre, jag har något som står och

väntar på mig där nere. Det är en elefjant på etiketten. Ha det kära MPR.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen, nu närmar det sig. Jag undrar vart ni anser den bästa sittplatser är? Har funderat på fönsterplats, vet ej varför.

Någon som har kan ge mig sin synpunkt? Stolnr vore perfekt. Jag vet ingenting och man ser inte vilka stolnr som är fönsterplats.

MVH.

Bästa sittplatsen är nog ganska individuellt. Själv föredrar jag fönsterplats så att jag kan luta mig mot kabinväggen när jag blir trött och slipper att få flygvärdinnans armbåge på mig när hon hastar förbi... Specifikt stolsnummer har jag ingen åsikt om, men i vart fall inte precis vid toalett.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

En fråga Stugan5 om du åkte med Qatar så mellanlandade du väl

inte i Zürich eller?, blev det inte Doha då.

Link to comment
Dela på andra sajter

En fråga Stugan5 om du åkte med Qatar så mellanlandade du väl

inte i Zürich eller?, blev det inte Doha då.

Helt riktigt fick sitta på Doha 9 Timmar. Sorry om det blev fel tidigare inte Zürich.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde väl det. Jag åker själv med Qatar den 7 november, behöver bara vänta 1 tim 50 min i Doha

Dyker upp på Maitans några dagar senare

Link to comment
Dela på andra sajter

Trodde väl det. Jag åker själv med Qatar den 7 november, behöver bara vänta 1 tim 50 min i Doha

Dyker upp på Maitans några dagar senare

Måste "väl" hoppas att vi tfäffas och svinga en bägare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha, nu sitter man på rummet och läser och skriver. Nu undrar ni väl vad jag sysslar med? Ni är inte ensamma, det gör jag med. Men tanken är att gå ut utan ledsagare och vit käpp. Har vissa ide'er. Inbilla er inget , Jag är en är en (mycket) skötsam herre.

Igår morse lyckades jag komma ur bingen i vettig tid.

Knallade ner till beachen vid c:a 06:55 och tittade på när kommersen kom igång. Så mycket arbete de lägger ned. Pratade med en tjej ( vad annars) som gick ikring och gav nagelmanikyr. Väldig trevlig, Fröken Chang satte upp sina stolar, man får inte sluta förvånas av hur de sliter.

Jag har ej lärt mig hur man lägger in bilder än. Det kanske kommer.

Ha det

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej stugan

Går det bra på premiärresan? Ser ut som att den första kvällen utan ledsagare är fixad?

Hur är Thailand är det som du hade tänkt dig? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej stugan

Går det bra på premiärresan? Ser ut som att den första kvällen utan ledsagare är fixad?

Hur är Thailand är det som du hade tänkt dig? :)

Hej stugan

Går det bra på premiärresan? Ser ut som att den första kvällen utan ledsagare är fixad?

Hur är Thailand är det som du hade tänkt dig? :)

Jag vet inte hur jag ska svara för att vara ärlig.Tror ej att så stora ögon som jag har här nere finns inte.

Jag har ju läst mycket här på forumet och bildade mig en uppfattning. Kan säga att den stämmer med dom trådar jag har läst+

mycket mer. En sån här upplevelse, ja vad ska man säga. Superb bara förnamnet för mig. Men sen kan andra tycka annat.

Med så mycket vänner och kommentarer, bara bra. Kan inte säga annat TACK ALLA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ta en öl och slappna av. Det löser sig...

Saknar , typ...

Ändrades av Keithan

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte hur jag ska svara för att vara ärlig.Tror ej att så stora ögon som jag har här nere finns inte.

Jag har ju läst mycket här på forumet och bildade mig en uppfattning. Kan säga att den stämmer med dom trådar jag har läst+

mycket mer. En sån här upplevelse, ja vad ska man säga. Superb bara förnamnet för mig. Men sen kan andra tycka annat.

Med så mycket vänner och kommentarer, bara bra. Kan inte säga annat TACK ALLA.

Det låter ju som att du har en riktigt fin premiärtur :thumbsup: Lycka till med fortsättningen på resan :beach:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter ju som att du har en riktigt fin premiärtur :thumbsup: Lycka till med fortsättningen på resan :beach:

Enligt alla "rävar" kan det bli bättre. Jag som går i förskolan är förväntasfull. Stora ögon innan, vad blir dom sen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...